شبیه سازی و ترجمه مقاله استفاده از یک سیستم ترمز تلفیقی در خودروهای الکتریکی

200px-elsevier-svg
سال انتشار :
2016
تعداد صفحات مقاله انگلیسی :
19
نشریه :
ELSEVIER
تعداد رفرنس ها :
64
درس های مرتبط :
الکترونیک قدرت – ماشین های الکتریکی
شبیه سازی :
در حال حاضر انجام نشده. اما می توانید سفارش دهید تا برای شما انجام داده شود.
کلمات کلیدی :
ترمز احیا کننده – سیستم ترمز ترکیبی – استراتژی – هزینه – چرخ های رانندگی
عنوان فارسی :

عملکرد دینامیکی و سودمندی اقتصادی یک سیستم ترکیبی ترمز در باتری چند سرعته خودروی الکتریکی

عنوان انگلیسی :

The dynamic performance and economic benefit of a blended braking system in a multi-speed battery electric vehicle

وضعیت ترجمه :

سال انتشار : 2016

تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 19

نشریه : ELSEVIER

تعداد رفرنس ها : 64

درس های مرتبط : الکترونیک قدرت – ماشین های الکتریکی

شبیه سازی : در حال حاضر انجام نشده. اما می توانید سفارش دهید تا برای شما انجام داده شود.

کلمات کلیدی : ترمز احیا کننده – سیستم ترمز ترکیبی – استراتژی – هزینه – چرخ های رانندگی

عنوان فارسی : عملکرد دینامیکی و سودمندی اقتصادی یک سیستم ترکیبی ترمز در باتری چند سرعته خودروی الکتریکی

عنوان انگلیسی : The dynamic performance and economic benefit of a blended braking system in a multi-speed battery electric vehicle



فهرست مطالب
1- مقدمه 2- حداکثر بازیابی انرژی جنبشی 3- توپولوژی انتقال قدرت 4- مقررات روغن های ترمز و مانور تست پیشنهادی 5- استراتژی های ترمز 6- تجزیه و تحلیل عملکرد ترمز 7- نتایج آزمایشگاهی 8- بازیابی انرژی و تجزیه و تحلیل صرفه جویی در هزینه 9- خلاصه

چکیده انگلیسی
ABSTRACT-As motor-supplied braking torque is applied to the wheels in an entirely different way to hydraulic friction braking systems and it is usually only connected to one axle complicated effects such as wheel slip and locking, vehicle body bounce and braking distance variation will inevitability impact on the performance and safety of braking. The potential for braking energy recovery in typical driving cycles is presented to show its benefit in this study. A general predictive model is designed to analysis the economic and dynamic performance of blended braking systems, satisfying the relevant regulations/laws and critical limitations. Braking strategies for different purposes are proposed to achieve a balance between braking performance, driving comfort and energy recovery rate. Special measures are taken to avoid any effects of motor failure. All strategies are analyzed in detail for various braking events. Advanced driver assistance systems (ADAS), such as ABS and EBD, are properly integrated to work with the regenerative braking system (RBS) harmoniously. Different switching plans during braking are discussed. The braking energy recovery rates and brake force distribution details for different driving cycles are simulated. Results for two of the cycles in an ‘Eco’ mode are measured on a drive train test rig and found to agree with the simulated results to within approximately 10%. Reliable conclusions can thus be gained on the economic benefit and dynamic braking performance. The strategies proposed in this paper are shown to not only achieve comfortable and safe braking during all driving conditions, but also to significantly reduce cost in both the short and long term.

چکیده فارسی
چکیده- از آنجایی که گشتاور ترمز موتور-تامین به چرخها در یک روش کاملا متفاوت ، به اصطحلاک هیدرولیکی سیستم های ترمز منجر می شود و از طرفی آن معمولا تنها به یک محور اثرات پیچیده همانند لغزش چرخ محرک و ققل ، بدنه خودرو متصل است و نوع ترمز جهت ایمنی آن غیرقابل اجتناب است. پتانسیل جهت بازیابی انرژی ترمز در چرخ های رانندگی معمولی ارائه شده است. برای نشان دادن مزایای آن در این مطالعه ، یک مدل پیش بینی به طور کلی جهت تجریه و تحلیل عملکرد اقتصادی و پویای طراحی برای سیستم های ترمز ، رعایت مقررات و قوانین مربوطه و از طرفی محدودیت های مورد نیاز ارائه شده است. استراتژی ترمز برای مقاصد مختلف جهت رسیدن به تعادل بین عملکرد ترمز ، راحتی رانندگی و میزان بهبودی انرژی ارائه شده است. اقدامات ویژه ای برای جلوگیری از هرگونه عوارض از عملکرد نادرست موتور صورت گرفته است. تمام جزئیات کار برای کارکرد ترمز مد نظر قرار گرفته شده است. سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS) مثل (ABS) و (EBD) به درستی جهت کار با سیستم احیا کننده ترمز (RBS) هماهنگ شده اند. برنامه مختلف کلیدزنی در طول کارکرد ترمز بحث شده است. نرخ بازیابی انرژی ترمز و جزئیات نیروی ترمز برای چرخهای مختلف رانندگی شبیه سازی شده است. نتایج برای دو چرخ در یک حالت "Eco" بر روی یک درایو تست قطار اندازه گیری شد و نتایج نشان می داد که با نتایج شبیه سازی مطابقت دارد و میزان تخمین 10 درصد بوده است. در نتیجه نتایح نشان از قابل اعتماد بودن این نوع سیستم ترمز پویا را نشان می دهد. استراتژی ارائه شده در این مقاله در تمام شرایط رانندگی نشان می دهد نه تنها برای رسیدن به ترمز راحت و ایمن، بلکه در هر دو کوتاه مدت و بلند مدت به طور قابل توجهی به کاهش هزینه ها منجر می شود.



دیدگاهها

ارسال دیدگاه

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.