دانلود نمونه سوالات استخدامی مجموعه قوانین و مقررات سازمان بازرسی کل کشور

عنوان

مجموعه قوانین و مقررات سازمان بازرسی کل کشور

سال تهیه : 1403 تعداد صفحات : 46 صفحه و شامل 108 نمونه سوال پرتکرار به همراه پاسخنامه
فرمت فایل : pdf نوع فایل : pdf
کیفیت : طلایی مناسب : داوطلبان آزمون استخدامی

این پکیج شامل نمونه سوالات استخدامی از مجموعه قوانین و مقررات سازمان بازرسی کل کشور می باشد که در 46 صفحه به صورت PDF تهیه شده و شامل 108 نمونه سوال مهم و پرتکرار به همراه پاسخنامه تستی و تشریحی می باشد. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

نمونه سوالات استخدامی
قیمت دانلود
77,000تومان
توضیحات

قوانین و مقررات سازمان بازرسی کل کشور

چارچوب و ضوابط وظایف و اختیارات این نهاد را در جهت تحقق اهداف عالیه آن، که همان صیانت از حقوق عامه، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات، پیشگیری از تخلفات و فساد و ارتقای سلامت نظام اداری است، تعیین می‌کنند. شناخت دقیق این قوانین و مقررات برای عموم مردم، به ویژه کسانی که قصد طرح شکایت یا ارائه گزارش به این سازمان را دارند، ضروری است.

آزمون استخدامی این سازمان فرصتی استثنایی برای علاقه‌مندان به عدالت و نظارت بر ساختار اداری کشور است. این سازمان به عنوان یکی از نهادهای مهم قوه قضائیه، نقشی کلیدی در صیانت از حقوق عامه، پیشگیری از تخلفات و فساد و ارتقای سلامت نظام اداری ایفا می‌کند.

با توجه به رقابت بالا در این آزمون، استفاده از منابع و ابزارهای آموزشی مناسب، می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت شما داشته باشد. ما در سایت سیگمالند، مجموعه کاملی از نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان بازرسی کل کشور را گردآوری کرده‌ایم تا شما را در مسیر رسیدن به هدفتان یاری کنیم. نمونه سوالات ما با توجه به آخرین اطلاعیه و منابع آزمون تهیه و تدوین شده‌اند و تمامی مباحث مورد آزمون را به طور کامل شامل می‌شوند. این پکیج شامل 46 صفحه به صورت PDF و شامل 108 نمونه سوال مهم و پرتکرار از مجموعه قوانین و مقررات سازمان بازرسی کل کشور می باشد. لازم به توضیح است که فایل PDF جزوه 45 صفحه ای قوانین نیز به صورت رایگان در داخل این پکیج قرار داده شده است. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از این فایل قرار داده شده است:

قوانین سازمان بازرسی کل کشور

در ادامه، تصویر بخش دیگری از نمونه سوالات قرار داده شده است:

سوالات قوانین سازمان بازرسی کل کشور

در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از جزوه کامل این قوانین قرار داده شده است:

جزوه قوانین سازمان بازرسی کل کشور

سازمان بازرسی کل کشور

سازمان بازرسی کل کشور یکی از ارگان‌های قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران است که به موجب اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور مصوب 1366 و اصلاحات بعدی آن تاسیس شده است. این سازمان بالاترین نهاد نظارتی در کشور بوده و وظایف متعددی از جمله موارد ذیل را بر عهده دارد:

  • نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات در قوای سه‌گانه، دستگاه‌های دولتی، سازمان‌ها و نهادهای عمومی و غیردولتی و همچنین بر وظایف قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی در ارتباط با این دستگاه‌ها.
  • پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم در دستگاه‌های مشمول نظارت.
  • کشف، تعقیب و اعلام جرایم و تخلفات در دستگاه‌های مشمول نظارت و تعقیب مجازات مرتکبان.
  • حمایت از حقوق عامه و احقاق حقوق تضییع شده اشخاص حقیقی و حقوقی.
  • رسیدگی به شکایات و گزارش‌های مردمی در زمینه سوء جریانات، تخلفات و تضییع حقوق در دستگاه‌های مشمول نظارت.

قوانین و مقررات در قالب‌های مختلفی از جمله قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، آیین‌نامه‌های اجرایی، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها تدوین و ابلاغ شده‌اند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود نمونه سوالات استخدامی مجموعه قوانین و مقررات سازمان بازرسی کل کشور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.