قوانین و مقررات

سایت سیگمالند یک سایت واسط فروش کالاهای دیجیتال تولید داخل (ایران-زبان فارسی) اعم از فایل پاورپوینت، سوالات استخدامی، تحقیق، پرسشنامه و شبیه سازی مقالات با نرم افزارهای مختلف مهندسی می باشد. تمامی محصولات توسط کاربران ما در سایت قرار می گیرد و پشتیبانان سیگمالند صرفا فایل های مربوط را با تطبیق بر قوانین تجارت الکترونیک و حقوق مدنی و عدم محتواهای توهین آمیز و غیراخلاقی مورد بررسی قرار داده و در سایت قرار می دهند. از تمامی همکاران عزیز که فایل ها را در اختیار این مجموعه قرار می دهند خواهشمندیم از ارائه ی فایهای pdf مربوط به کتاب که نویسنده ایرانی دارد و دوستان عزیز هیچ زحمتی برای ویرایش و … انجام نداده اند، خودداری نمایید. زیرا سیگمالند تمامی سعی خود را بر حفظ حقوق مولف و عدم انتشار محتواهای تالیفی سایر هم میهنان عزیز رعایت کرده و از انتشار اینگونه موارد خودداری خواهد کرد و خواهشمندیم در این موارد به هیچ عنوان اصرار نفرمایید. سایر قوانین و مقرراتی که در سایت لازم است همکاران در نظر بگیرند به شرح زیر می باشد:

1- تمامی فعالیت های سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی مخصوصا حوزه تجارت الکترونیک می باشد و در صورتیکه مرجع قضایی حکمی بر عدم فروش یک فایل صادر نماید، سیگمالند موظف به اجرای آن بوده و همکار محترم هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

2- سیگمالند از مراجع قانونی مجوزهای لازم را اخذ نموده است. مجوز از وزارت صمت تحت عنوان نماد اعتماد الکترونیکی و همچنین مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت عنوان مجوز فعالیت فرهنگی دیجیتال.

3- تمامی حقوق مادی و معنوی هر محصولی مربوط به صاحب آن می باشد. به هیچ عنوان سیگمالند خود را صاحب حقوق مادی و معنوی تمام محصولات نمی داند. اگر محصول شما در سایت دیگری قرار گرفته باشد، خودتان موظف به پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی هستید و در صورتیکه مرجع قضایی مشکلی برای محصولی از سایت داشته باشد، سیگمالند موظف به تبعیت از مراجع قضایی و پلیس فتا خواهد بود و در صورت نیاز اطلاعات مربوط به صاحب محصول را در اختیار مراجع مربوطه قرار خواهد داد. البته لازم به ذکر است که اطلاعات شخصی شما همکار محترم نزد سیگمالند محفوظ بوده و از در اختیار گذاشتن این اطلاعات در اختیار سایر افراد و یا هر شرکت و سازمان غیر مرتبط خودداری می شود.

4- مسئولیت انتشار کلیه فایل های قرار گرفته شده در سایت به عهده ارسال کننده آن می باشد و سیگمالند هیچ مسئولیتی در قبال عواقب بعدی آن ندارد. صرفا تیم سیگمالند محتواها را از ابعاد اخلاقی و غیر سازگار با قوانین جمهوری اسلامی ایران مورد بررسی قرار داده و منتشر می نماید.

5- کالاهای سایت به صورت درگاه الکترونیکی به فروش می رسد و همه ی درگاه های مذکور در سازمان مالیاتی کشور ثبت شده و در سال مالیاتی اگر مالیاتی برای درگاه ها ثبت گردد، همکاران به نسبت فروش، موظف به پرداخت درصدی از آن می باشند و در صورت خودداری از پرداخت تمام محصولات مرتبط حذف شده و همکار محترم حق هیچگونه اعتراضی به این موضوع نخواهد داشت.

6- در صورت ارسال محتویات خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران، بار اول هشداری از طرف تیم پشتیبانی دریافت خواهید کرد، در صورت تکرار سیگمالند تمام محصولات مرتبط با شما را حذف می کند و شما همکار محترم حق هیچگونه اعتراضی در این زمینه را نخواهید داشت.

7- در صورتی که محصول شما توسط مشتری خریداری شود و این محصول با محتواهای نوشته شده شما در صفحه ی محصول سنخیتی نداشته باشد، سیگمالند خود را موظف به عودت مبلغ واریزی می داند و این مورد از حساب شما نیز کسر خواهد شد و در این مورد نیز حق هیچگونه اعتراضی برای شما قائل نخواهیم بود.

8- ارسال فایلهایی که متعلق به دیگری است و شما صاحب و مالکیت فایل مذکور را ندارید، خلاف قوانین جمهوری اسلامی است و این کار شرعا حرام می باشد. در صورتیکه فردی در این زمینه شکایتی داشته باشد، سیگمالند موظف به اجرای تصمیمات قضایی در این زمینه می باشد.

9- ارسال فایل های مخرب، توهین آمیز، مغایر با شئونات اخلاقی و اسلامی، سیاسی و … ممنوع است و در صورت مشاهده تمامی محصولات شما حذف خواهد شد و در صورت نیاز نیز از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

10- اگر در سایت دیگری محصول خود را آپلود کرده باشید، سیگمالند در این زمینه هیچ مشکلی ندارد و مانعی در این زمینه وجود نخواهد داشت. زیرا هدف اصلی سیگمالند کسب درآمد برای تمام هموطنان عزیز بوده، بلکه درآمدی شایسته را برای شما آرزومند است.

11- تعیین کننده قیمت فروش بر عهده سیگمالند است.

در صورت تمایل به همکاری با شماره 09360147484 تماس بگیرید تا همکاران ما تمامی موارد مورد نیاز را به شما آموزش داده و با هم جمع خوبی برای رشد و تکامل آموزش در کشور عزیزمان ایران را رقم بزنیم.

نکته ای درباره پایان نامه های سایت:
ما خواهش می‌کنیم که مطالب موجود در سایت “سیگمالند” را صرفاً به عنوان منابعی برای تحقیقات و پروژه‌ های دانش آموزی و دانشجویی مورد استفاده قرار دهید. اکثر پایان نامه ها از قبل در دانشگاه های مختلف کشور ثبت شده اند و کپی برداری از آنها از نظر شرعی و قانونی و یک پژوهش علمی خلاف مقررات است. از شما خواهش می‌کنیم که این منابع را تنها در فاز اول تحقیقات و ایجاد پایه‌ های نظری مقاله‌ ها و تحقیقات خود مورد استفاده قرار دهید. سایت “سیگمالند” سعی کرده است تا حد امکان پایان‌نامه‌ها را با ذکر نام نویسندگان منتشر کند، بنابراین اگر تمایل به انتشار پایان‌نامه خود با نام شما وجود ندارد، لطفاً با ما تماس بگیرید تا اقدامات لازم را انجام دهیم. از همکاری شما سپاسگزاریم.

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.