عنوان فارسی |
رویکردهای توان اکتیو و راکتیو برای قرار دادن ایستگاه های شارژ بهینه در سیستم های قدرت |
عنوان انگلیسی |
Active–reactive power approaches for optimal placement of charge stations in power systems |
کلمات کلیدی |
توان اکتیو و راکتیو، تلفات توان سیستم، خودرو های الکتریکی، جایابی ایستگاه شارژ |
درسهای مرتبط |
خودروهای الکتریکی، سیستم قدرت |
تعداد صفحات انگلیسی : 12 | نشریه : Elsevier |
سال انتشار : 2017 | تعداد رفرنس مقاله : 32 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله | آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله |
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است | نام مجله مقاله : Electrical Power and Energy Systems |
ترجمه: ندارد | گزارشکار : دارای گزارش فارسی است (در 3 صفحه، توضیحاتی در مورد شبیه سازی داده شده است) | شبیه سازی : دارد (یک فایل شبیه سازی در متلب با فرمت .m) |
این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و به همراه گزارش کار کامل به صورت فارسی بعد از خرید قابل دانلود می باشد. در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.
وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) به عنوان جایگزین برای وسایل نقلیه معمولی برای کاهش مصرف بنزین و انتشار دی اکسید کربن (CO2) پیشنهاد شده است. وقتی تعداد زیادی از EV ها به شبکه متصل می شوند، می توانند مقدار زیادی از توان شبکه را کاهش دهند. از آنجا که ایستگاه های مختلف شارژ را در شبکه نصب می کنید، کاهش تلفات ناشی از EVs هنگام ارائه انرژی به این EV ها، بسیار مهم است.
در این مقاله، یک مدل تست شبکه توزیع توصیف شده است. یک روش تحلیلی جدید با استفاده از همکاری ایستگاه ها با بررسی توان اکتیو و راکتیو بهینه و همچنین تجزیه و تحلیل جریان برای تعیین موقعیت مطلوب ایستگاه های شارژ، به منظور کاهش تلفات قدرت، پیشنهاد شده است. این روش با روش تراکم فعلی توسعه یافته برای ایستگاه های تک بار با استفاده از نتایج شبیه سازی سیستم مقایسه شده است.
نشان داده شده است که روش های پیشنهادی در این مقاله دقیق تر از روش تراکم جاری هستند و 17 درصد از میانگین کاهش توان اکتیو در سه نوع مختلف مشخصات بارگیری ذخیره می شود. علاوه بر این، 27 درصد از میانگین توان اتلافی اکتیو با نصب دو ایستگاه شارژ به جای ایستگاه های بدون شارژ در خط تست صرفه جویی شد. نشان داده شده است که این می تواند برای تولید سرمایه گذاری در نصب و راه اندازی چنین ایستگاه های شارژ، سود سالیانه 2.6٪ بالاتر از تورم باشد.
این پروژه در متلب 2016 تست و اجرا شده است و به تولباکس متپاور matpower 6.0 برای پخش بار نیاز است.
شبیه سازی های این مقاله در محیط متلب صورت گرفته و در ادامه بخشی از نتایج حاصل از شبیه سازی ها نشان داده شده است.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.