دانلود پاورپوینت آشنایی با ورزش کریکت: مهارت ها و قوانین بازی

عنوان

ورزش کریکت

سال تهیه : 1403 تعداد اسلاید : 21
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی کلی ورزش کریکت در 21 اسلاید به صورت قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
37,000تومان
توضیحات

کریکت یک ورزش تیمی است که در بین الملل بسیار محبوب است و به طور خاص در کشورهایی مانند هند، پاکستان، استرالیا و انگلستان مورد علاقه قرار دارد.

این پاورپوینت در 21 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

ورزش کریکت

مهارت های ورزش کریکت:

1. بت کردن (باتینگ): باتینگ یکی از مهمترین مهارت های کریکت است. بازیکنان به وسیله یک چوب بلند و تخت به نام “بت” تلاش می کنند تا توپ را از سوی تیم حریف دور بزنند. آنها باید تکنیک های صحیح را در استفاده از بت به کار ببرند و تمام توپ هایی را که به سمتشان پرتاب می شود، به درستی بزنند.

2. پرتاب (بالینگ): پرتاب یک مهارت دیگر مهم در این ورزش است. بازیکنان به وسیله یک توپ سفت و تند به سمت باتر حریف پرتاب می کنند. آنها باید توپ را با سرعت، قدرت و دقت مناسب پرتاب کنند تا باعث بیرون رفتن بازیکن حریف شود.

3. گرفتن (فیلدینگ): گرفتن توپ نیز یک مهارت مهم است. بازیکنان باید توپ را با سرعت و دقت بالا در هوا گرفته و از سقوط آن جلوگیری کنند. آنها باید در موقعیت های مختلف، مانند گرفتن توپ در حال حرکت، در فاصله های دور و نزدیک و در موقعیت های عجیب و غریب، توانایی گرفتن توپ را داشته باشند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 15 این پاورپوینت قرار داده شده است:

امتیازات

قوانین این ورزش:

1. تیم ها: کریکت با دو تیم بازی می شود، هر کدام شامل 11 بازیکن هستند.

2. زمین: زمین بازی به شکل بیضی شکل است که در وسط آن یک نوار بلند به نام “پیچ” قرار دارد. بازیکنان باید توپ را در این پیچ پرتاب کنند.

3. امتیازدهی: تیمی که بیشترین امتیاز را در طول بازی کسب کند، برنده مسابقه می شود. امتیازها به وسیله اجرای ضربات (روند) و دویدن بین دو پایان زمین (ران) کسب می شوند.

4. شروع و پایان بازی: بازی با پرتاب توپ توسط یک بازیکن از تیم میزبان آغاز می شود و به پایان می رسد وقتی که تمام اعضای تیم حریف خارج شوند یا زمان مقرر بازی به پایان برسد.

5. جریمه ها: در صورت نقض قوانین بازی، تخلف کننده ممکن است مورد جریمه قرار گیرد. جریمه ها ممکن است شامل اضافه شدن امتیاز به تیم حریف، اخراج بازیکن یا اعمال محدودیت هایی بر روی تیم تخلف کننده باشد.

کریکت

این توضیحات مهمترین مهارت ها و قوانین بازی کریکت را شامل می شود. البته باید توجه داشت که کریکت یک ورزش بسیار پیچیده است و جزئیات بسیار زیادی دارد که در اینجا به آنها اشاره نشده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با ورزش کریکت: مهارت ها و قوانین بازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 17 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.