دانلود پاورپوینت آشنایی با سازمان جهانی بهداشت (WHO)

عنوان

مروری بر سازمان جهانی بهداشت (WHO)

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 146
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به آشنایی با سازمان جهانی بهداشت (WHO) در 146 اسلاید و فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
43,000تومان
توضیحات

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت (WHO) یک سازمان بین المللی است که در حوزه بهداشت جهانی فعالیت می کند. این سازمان در سال 1948 در ژنو (واقع در سوئیس) تأسیس شد و هدف آن تحقق سطح بهتری از سلامت جهانی است. WHO به عنوان یک سازمان وابسته به سازمان ملل متحد فعالیت می کند و عضویت در آن برای تمام کشورهای عضو سازمان ملل متحد الزامی است.

این پاورپوینت در 146 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 2 آن قرار داده شده است:

سازمان جهانی بهداشت

مأموریت WHO شامل حفظ و تقویت سلامت جهانی، پیشگیری از بیماری ها، تقویت سیستم های بهداشت عمومی، تحقق تغذیه سالم برای همه، بهبود صحت جنسی و تولید و استفاده از داروهای اساسی است. این سازمان در تلاش است تا با همکاری با کشورها و سایر سازمان های بین المللی، بهبود سلامت جهان را ترویج دهد.

این سازمان فعالیت های متعددی در حوزه های مختلف انجام می دهد. این فعالیت ها شامل تحقیقات و تحلیل های بهداشتی، تهیه و ارائه راهنماها و استانداردهای بهداشتی، ارزیابی و نظارت بر سیستم های بهداشت عمومی، ترویج سلامت جنسی و پیشگیری از بیماری ها، تحقیق و توسعه در زمینه داروها و واکسن ها، و همچنین همکاری با کشورها در مدیریت بحران های بهداشتی مانند وبا، آبله و … است.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 87 این پاورپوینت قرار داده شده است:

ارتباطات

این سازمان در سراسر جهان فعال است و با کشورها در حل مسائل بهداشتی همکاری می کند. این سازمان برنامه های بهداشتی را برای کشورها توسعه می دهد، منابع مالی را جمع آوری می کند و فناوری های نوین را در حوزه بهداشت به کار می برد، همچنین در ترویج آموزش بهداشتی و ارتقای سلامت جامعه نقش مهمی دارد.

از جمله بزرگترین دستاوردهای آن می توان به ارتقای سلامت جهانی، کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری ها، کنترل بیماری های واگیر، بهبود سطح زندگی جمعیت ها و ترویج سلامت جنسی اشاره کرد. همچنین، در توسعه و توزیع داروها و واکسن ها نقش بسزایی دارد و در حل مسائل بهداشتی بحرانی مانند وبا و آبله نقش فعالی داشته است.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 143 این پاورپوینت قرار داده شده است:

اهمیت آموزش بهداشت

با این حال، WHO نیز با چالش هایی مواجه است. یکی از این چالش ها عدم تأمین منابع مالی کافی برای تحقق اهداف بهداشت جهانی است. همچنین، برخی از کشورها به دلایل سیاسی و اقتصادی قادر به همکاری کامل با WHO نیستند. همچنین، در برخی موارد، تصمیمات این سازمان به دلیل تأثیر سیاسی و اقتصادی، مورد انتقاد قرار می گیرد.

سازمان جهانی بهداشت

در نهایت، سازمان جهانی بهداشت نقش بسزایی در تحقق سطح بهتری از سلامت جهانی دارد. با توجه به چالش های موجود، تلاش برای تقویت نقش و تأثیر این سازمان برای بهبود سلامت جهانی بسیار مهم است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت آشنایی با سازمان جهانی بهداشت (WHO)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.