دانلود پاورپوینت بررسی سبک های هنری، نقاشی و پیکر تراشی در دوران رنسانس

عنوان

تجزیه و تحلیل سبک های هنری، نقاشی و پیکر تراشی در دوران رنسانس

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 57
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی سبک های هنری، نقاشی و پیکرتراشی در دوران رنسانس پرداخته ایم. این پاورپوینت در 57 اسلاید و به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده و کاملا قابل ویرایش می باشد. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
39,000تومان
توضیحات

هنر رنسانس

هنر رنسانس، یکی از مهم‌ترین دوران‌ های تاریخ هنر است که در اروپا در قرون وسطی رخ داد. این دوره، از قرن ۱۴ تا قرن ۱۷ میلادی به طول انجامید و به عنوان یک دورهٔ بازگشت به فرهنگ یونان و روم باستان شناخته می‌شود. در این دوره، هنرمندان به تحقیقات و بررسی‌ های خود درباره ی طبیعت، علم، روانشناسی و فلسفه علاقه مند بودند و این تحقیقات به آثار هنری‌شان نیز تأثیر می‌گذاشت.

این پاورپوینت در 57 اسلاید و به صورت کاملا حرفه ای طراحی گردیده است. در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 0000 این پاورپوینت قرار داده شده است:

ریشه های رنسانس

در هنر رنسانس، دو سبک اصلی نقاشی و پیکرتراشی به چشم می‌ خورند. در نقاشی، هنرمندان تلاش می‌ کنند تا طبیعت را به شکل دقیق و واقع‌گرایانه‌ ای تصویر کنند. آثار نقاشی رنسانس معمولاً شامل تصاویر از موضوعات دینی، اسطوره‌ ای و تاریخی هستند. هنرمندان در این دوره، از تکنیک‌های پرتره‌ نگاری، چشم‌ اندازها، نورپردازی و ترکیب رنگ‌ ها استفاده می‌ کردند. آثار این دوران، به عنوان بزرگترین دستاورد هنر رنسانس شناخته می‌ شوند.

در پیکرتراشی نیز، هنرمندان تلاش می‌ کنند تا اشکال و فرم‌ های سه‌بعدی را به شکل دقیق و واقع‌گرایانه‌ ای با استفاده از مواد مختلف مانند سنگ، چوب و برنز ترسیم کنند. در این سبک، آثار پیکرتراشی معمولاً شامل تصاویر از بشر، حیوانات و شخصیت‌ های تاریخی هستند. هنرمندان در پیکرتراشی نیز از تکنیک‌ هایی مانند برش، حکاکی و تراش استفاده می‌ کنند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 54 این پاورپوینت قرار داده شده است:

هنرمندان سبک رومانتیسیم

در هنر رنسانس، هنرمندان تلاش می‌ کنند تا طبیعت را به شکل دقیقی تصویر کنند و این تلاش در ایجاد تعادل بین فرم و محتوا در آثارشان نیز مشهود است. آثار هنری رنسانس به دلیل دقت و واقع‌گرایی‌ شان، به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای هنر تاریخ شناخته می‌ شوند.

سبک هنری عصر رنسانس و نقاشی و پیکرتراشی

در کل، هنر رنسانس بازگشت به فرهنگ یونان و روم باستان بوده و هنرمندان در این دوره به تحقیقات و بررسی‌ های خود درباره ی طبیعت، علم و فلسفه علاقه مند بودند. این تحقیقات به آثار هنری‌ شان نیز تأثیر می‌ گذاشت و سبب شکوفایی هنر رنسانس شد.

فهرست مطالب:

مقدمه

ایتالیا در عصر رنسانس

رنسانس

ریشه های رنسانس

انسانگرایی وفرهنگ

عوامل گسترش انسانگرایی

نقاشی و پیکرتراشی

تحولات هنری و تفاوت با قرون وسطی

هنر واقع گرایانه

نمودار سیر تاریخی هنر

سبکهای هنری عصر رنسانس

نقاشی ، پیکرتراشی

هنر واقع گرایانه

مکتب کلاسی سیسم

منریسم

نئوکلاسیسیسم

روکوکو

منریسم

رنگ روغن

باروک

داوینچی

رنسانس در شمال اروپا

و …

فهرست منابع

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت بررسی سبک های هنری، نقاشی و پیکر تراشی در دوران رنسانس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 8 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.