عنوان فارسی |
کاهش تلفات برق برای نفوذ خودروهای الکتریکی با ذخیره سازی انرژی جاسازی شده در شبکه های توزیع |
عنوان انگلیسی |
Power loss reduction for electric vehicle penetration with embedded energy storage in distribution networks |
کلمات کلیدی |
کاهش تلفات، بهینه سازی، الگوریتم ژنتیک، پخش بار بهینه، ESS |
درسهای مرتبط |
سیستم های قدرت |
تعداد صفحات انگلیسی : 8 | نشریه : IEEE |
سال انتشار : 2014 | تعداد رفرنس مقاله : 19 |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | نوع مقاله : ISI |
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله | آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله |
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است | نام مجله مقاله : IEEE International Energy Conference |
ترجمه: ندارد | گزارشکار : دارای گزارش کار کامل فارسی است | شبیه سازی : در متلب |
این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و به همراه گزارش کار کامل از روند شبیه سازی ها و نتایج حاصل در اختیار محققان قرار می گیرد. در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.
امروزه خودرو های الکتریکی به خاطر مسایل زیست محیطی و مسایل مربوط به بالابودن قیمت سوخت به طور تدریجی وارد زندگی مردم می شوند. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۵، خودرو های الکتریکی حدود ۳۰ درصد از کل خودروها را در جهان شامل شوند. این خودروها در خانه و یا در ایستگاه های شارژ مخصوص، شارژ می شوند. در هنگام شارژ خوردو به دلیل بالا بودن توان مصرفی بالای ایستگاه های شارژ و یا شارژرهای خانگی تقاضای سیستم توزیع به طور قابل ملاحظه ای افزایش می یابد و در نتیجه سبب بالا رفتن میزان تلفات سیستم توزیع می گردند. برای حل این مشکل راه حل هایی مانند استفاده از سیستم مدیریت ESS پیشنهاد شده است.
در این مقاله راه حلی برای توزیع بهینه توان اکتیو و راکتیو ESS با توجه به زمان های کم باری و پر باری برای شبکه و سیستم توزیع پیشنهاد شده است. نتایج شبیه سازی نیز در روی شبکه ۳۳ باسه استاندارد IEEE مورد بررسی قرار گرفته است و این نتایج نشان می دهد که استفاده از روش پیشنهادی در این مقاله تلفات سیستم توزیع در هنگام وصل شدن شارژر های خودرو های الکتریکی به سیستم کاهش می دهد.
در این مقاله مدیریت ESS با استفاده از الگوریتم بهینه سازی ژنتیک انجام شده است و شبیه سازی ها نشان می دهد که تلفات در سیستم توزیع به میزان ۲۰ درصد کاهش یافته است. همچنین این پروژه شامل توضیح روش و آموزش الگوریتم ژنتیک به همراه پخش بار بهینه است.
شبیه سازی ها در نرم افزار متلب صورت گرفته است و در ادامه نتایج بخشی از شبیه سازی ها نشان داده شه است.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.