دانلود پاورپوینت مروری بر مفاهیم مدیریت بازاریابی استراتژیک

عنوان

نگاهی بر مفاهیم مدیریت بازاریابی استراتژیک

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 31
فرمت فایل : pptx-ppt نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

در این پاورپوینت که با قالب (تم) بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است به بررسی مفاهیم مدیریت بازاریابی استراتژیک در 31 اسلاید به صورت فایل قابل ویرایش پرداخته ایم. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
19,000تومان
توضیحات

مفاهیم مدیریت بازاریابی استراتژیک به زبان ساده

مدیریت بازاریابی استراتژیک یکی از مهمترین عوامل موفقیت و رشد یک شرکت است. بازاریابی استراتژیک به معنای برنامه‌ ریزی و اجرای استراتژی‌ های بازاریابی برای دستیابی به اهداف بلندمدت شرکت است. این استراتژی‌ ها شامل تحلیل بازار، تعیین هدف مشتریان، تعیین مزیت رقابتی و برنامه ریزی منابع بازاریابی می‌ شود.

این پاورپوینت در 31 اسلاید تهیه شده و در ادامه نیز تصویر مربوط به اسلاید شماره 3 آن قرار داده شده است:

مدیریت بازاریابی استراتژیک

بازاریابی استراتژیک به شرکت‌ ها کمک می‌ کند تا با توجه به شرایط بازار و رقابت، راهبردهای مناسب برای دستیابی به اهداف خود را انتخاب کنند. این استراتژی‌ ها به شرکت‌ ها کمک می‌ کنند تا منابع خود را بهینه استفاده کنند و به نتایج مطلوب دست یابند.

برای مدیران بازاریابی، تعیین استراتژی‌ های مناسب بسیار مهم است. آن‌ ها باید توانایی تحلیل بازار و پیدا کردن فرصت‌ ها و تهدیدها را داشته باشند. همچنین باید بتوانند اهداف مشخص و قابل اندازه‌ گیری برای شرکت تعریف کنند و بتوانند راهبردهای مناسب برای دستیابی به این اهداف را اجرا کنند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 18 این پاورپوینت قرار داده شده است:

توسعه بازار

برای اجرای بازاریابی استراتژیک، مدیران باید توانایی انجام تحلیل SWOT (ضعف‌ها، قوت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها) را داشته باشند. این تحلیل به شرکت‌ ها کمک می‌ کند تا نقاط قوت و ضعف خود را در مقایسه با رقبا شناسایی کنند و فرصت‌ ها و تهدیدهای بازار را در نظر بگیرند.

بعد از تحلیل SWOT، مدیران باید استراتژی‌ های مناسب را برای دستیابی به اهداف خود تعیین کنند. این استراتژی‌ ها ممکن است شامل تغییر در محصولات یا خدمات، قیمت‌ گذاری مناسب، تبلیغات و فروش، توسعه بازار یا توسعه محصولات جدید باشند.

در ادامه، تصویر مربوط به اسلاید شماره 28 این پاورپوینت قرار داده شده است:

حسابرسی بازاریابی

بعد از تعیین استراتژی‌ ها، مدیران باید برنامه‌ های عملیاتی را برای اجرای این استراتژی‌ ها تعریف کنند. این برنامه‌ ها شامل تخصیص منابع، زمانبندی و اجرای فعالیت‌ های بازاریابی مورد نظر است.

بازاریابی استراتژیک به شرکت‌ ها کمک می‌ کند تا در مقابل رقبا قوی باشند و در بازار رقابت کنند. همچنین این استراتژی به شرکت‌ ها کمک می‌ کند تا با توجه به تغییرات در بازار و نوآوری‌ های جدید، به روز رسانی راهبردهای خود را انجام داده و به نتایج مطلوب دست یابند.

مدیریت

فهرست مطالب:

  • تعریف
  • نقشهای سه گانه
  • طرح/ برنامه بازاریابی
  • توالی برنامه ریزی
  • نوع استراتژی
  • استراتژی مایلز و اسنو
  • گونه شناسی مایکل پورتر
  • استراتژیهای فرعی
  • گزینه های افزایش سود شرکت
  • استراتژیهای بازار-محصول (ماتریس رشد)
  • شبکه بازار-محصول استراتژیهای جایگزین برای شرکت
  • ادغام ایده آل برا شرکت جهت نیل به پوشش کامل بازار- محصول
  • استراتژی رسوخ در بازار
  • استراتژی توسعه بازار
  • روشهای توسعه بازار در قلمرو بین المللی
  • استراتژی توسعه محصول
  • استراتژی تنوع
  • ماتریس گروه مشاوران بوستون
  • تخصیص منایع و آثار استراتژی
  • مدل استراتژیک عمومی پورتر
  • حسابرسی /ممیزی بازاریابی
  • حسابرسی بازاریابی
  • اخلاق و مسئولیت اجتماعی در بازاریابی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پاورپوینت مروری بر مفاهیم مدیریت بازاریابی استراتژیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 9 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.