عنوان |
مطالعه ای جامع بر مدیریت کسب و کار |
سال تهیه : 1403 | تعداد اسلاید : 68 |
فرمت فایل : ppt - pptx | نوع فایل : پاورپوینت |
کیفیت : طلایی | مناسب : دانشجویان |
مدیریت کسب و کار به مجموعهای از فعالیتها گفته میشود که با هدف هدایت و کنترل یک سازمان، به سمت دستیابی به اهداف مشخص، انجام میشود. یک مدیر کسب و کار وظیفه دارد تا منابع مختلف سازمان مانند نیروی انسانی، مالی، فیزیکی و اطلاعاتی را به بهترین نحو به کار گیرد تا به حداکثر بهرهوری و سوددهی برسد.
اهداف مدیریت کسب و کار:
اهداف اصلی مدیریت کسب و کار را میتوان به شرح زیر طبقهبندی کرد:
طبقه بندی مدیریت کسب و کار:
میتوان از جنبههای مختلفی طبقهبندی کرد:
این مورد نقش بسیار مهمی در موفقیت یک سازمان دارد. یک مدیریت خوب میتواند به سازمان کمک کند تا:
مهارتهای مورد نیاز یک مدیر موفق:
یک مدیر موفق باید دارای مهارتهای مختلفی باشد، از جمله:
در مجموع، مدیریت کسب و کار یک علم و هنر است که به مدیران کمک میکند تا سازمانهای خود را به سمت موفقیت هدایت کنند.
فهرست مطالب:
چهار عصر عمده در تاريخ جهان
دگرگونيهاي اساسي در عصراطلاعات
روندهاي درحال تغيير در صنعت
کارکردهای مدیریت
سطوح مدیریت مهارتها
مفهوم و تعریف
اهداف کسب و کار
طبقه بندی کسب و کار ها
اندازه کسب و کار
اهداف و ضرورت وجود آن
تحلیل کسب و کار
محیط در علوم سازمان
محیط بر مبنای نگاههای متعدد
محیط نزدیک(خرد یا عملیاتی)
فرهنگ و محیط کسب و کار
فرهنگ کارآفرینی و توسعه کسب و کار
سه دیدگاه در مورد جهانی شدن
و . . .
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.