عنوان |
مطالعه ای بر پژوهش های بازاریابی برندهای جهانی |
سال تهیه : 1402 | تعداد اسلاید : 30 |
فرمت فایل : ppt - pptx | نوع فایل : پاورپوینت |
کیفیت : طلایی | مناسب : دانشجویان |
پژوهش های بازاریابی بر مبنای ارائه راهکارهای مسائل مدیریتی و راهبردی برندهای جهانی، به مطالعه و تحلیل عملکرد برندهای بزرگ و بین المللی در بازارهای جهانی می پردازد. این پژوهش ها به منظور شناسایی و تحلیل عوامل کلیدی موفقیت برندها، تجزیه و تحلیل رقبا، ارزیابی روش های بازاریابی و تبلیغاتی، استراتژی های مدیریتی و راهبردی و تحقیقات مصرف کنندگان انجام می شود.
در این نوع پژوهش ها، به منظور ارائه راهکارهای مسائل مدیریتی، ابتدا برندهای جهانی شناسایی و انتخاب می شوند. سپس با استفاده از روش های تحقیقاتی مناسب، عوامل کلیدی موفقیت این برندها شناسایی می شود. این عوامل می توانند شامل عوامل بازاریابی، مدیریتی، فناوری، نیروی انسانی و … باشند.
پس از شناسایی عوامل کلیدی موفقیت، راهکارهای مسائل مدیریتی و راهبردی برندها تحلیل و ارائه می شود. این راهکارها ممکن است شامل بهبود استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی، تغییر در ساختار سازمانی، بهبود فرآیندهای تولید و عرضه، توسعه محصولات و خدمات جدید، استفاده از فناوری های نوین و … باشد.
از جمله مزایای این نوع پژوهش ها می توان به ارائه الگوها و راهکارهای کارآمد برای برندها، افزایش عملکرد و سودآوری برندها، شناسایی رقبا و رقابت پذیری در بازار جهانی، بهبود استراتژی های بازاریابی و تبلیغاتی و بهبود رضایت مشتریان اشاره کرد.
در نتیجه، پژوهش های بازاریابی بر مبنای ارائه راهکار های مسائل مدیریتی و راهبردی برندهای جهانی، به عنوان یک ابزار قدرتمند در بهبود عملکرد و رقابت پذیری برندها در بازار جهانی استفاده می شود.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.