دانلود شبیه سازی مقاله تخمین زدن پارامتر طول عمر کابل XLPE براساس تست فشار مرحله ای

عنوان فارسی

روش جدید تخمین قانون قدرت معکوس پارامتر طول عمر کابل XLPE براساس تست فشار مرحله ای

عنوان انگلیسی

A new method of estimating the inverse power law ageing parameter of XLPE based on step-stress tests

کلمات کلیدی

طول عمر، فشار مرحله ای، کابل، قانون قدرت

درسهای مرتبط

سیستم های قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 4 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 7
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
92,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : Matlab نام مجله مقاله : Annual Report Conference on Electrical Insulation and Dielectric Phenomena
ترجمه: دارد (ترجمه 15 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (یک فایل شبیه سازی در متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

تخمین طول عمر XLPE بر اساس فشار مرحله ای

در سال های اخیر، کابل های HVDC به میزان قابل توجهی پیشرفت کرده اند، کابل DC  XLPE با ظرفیت ۵۰۰ کیلو ولت توسعه یافته است و بسیاری از کابل های XLPE DC از ولتاژ اعمال شده پایین تر در سیستم های HVDC استفاده می شوند. با این حال، هنوز یک استاندارد واحد برای آزمایش کابل های اکسترود DC با ولتاژ بالا وجود ندارد،

برای بهبود روش تست، مقدار دقیق تر پارامتر طول عمر مورد نیاز است. شایع ترین روش تخمین پارامتر طول عمر از آزمون های ثابت استرس در ولتاژ های مختلف (زمینه) استفاده می کند و بر اساس مدل قدرت معکوس است، اما این روش زمان زیادی را صرف می کند و هنگامی که ولتاژ اعمال شده کم است، نمی تواند داده های قابل استفاده را ارائه دهد.

یک روش جایگزین برای استفاده از تست های فشار چند مرحله ای است. این رویکرد می تواند داده های قابل استفاده را سریعا به ارمغان بیاورد، اما ارزیابی پارامتر بسیار سخت تر از آزمون های ثابت فشار است و تقریبی که برای راه حل داده ضروری است خطا را به طور اجتناب ناپذیر به ارمغان می آورد. در این مقاله روش جدیدی برای تخمین پارامتر طول عمر XLPE پیشنهاد شده است. آزمون های فشار چند مرحله ای نیز مورد استفاده قرار می گیرند، اما یک روش ارزیابی پارامتر جدید ارائه شده است که از تقریب پیچیده در راه حل داده ها اجتناب می کند. این روش جدید می تواند خطاهای زیادی را کاهش دهد و به راحتی پارامتر طول عمر را ارائه دهد.

تخمین طول عمر

تخمین طول عمر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تخمین زدن پارامتر طول عمر کابل XLPE براساس تست فشار مرحله ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 8 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.