دانلود نمونه سوالات استخدامی حیطه عمومی آموزش و پرورش

عنوان

پکیج جامع حیطه عمومی آموزش و پرورش

سال تهیه : 1402 تعداد صفحات : بیش از 500 صفحه نمونه سوال و جزوات مرتبط
فرمت فایل : pdf نوع فایل : pdf
کیفیت : طلایی مناسب : داوطلبان آزمون استخدامی

در این پکیج، مجموعه ای کامل و منحصر به فرد از نمونه سوالات و جزوات مورد نیاز جهت آمادگی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حیطه عمومی را تهیه کرده و در اختیار شما داوطلبان گرامی قرار داده ایم. مطمئنا مطالعه چندین باره این پکیج می تواند موجب افزایش احتمال موفقیت شما در این آزمون سرنوشت ساز گردد. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

نمونه سوالات استخدامی
قیمت دانلود
89,000تومان
توضیحات

محتوای ارزیابی و منابع آزمون حیطه عمومی آموزش و پرورش برای مشاغل آموزگاری، دبیری و هنرآموز شامل موارد زیر می باشند:

  • معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی
  • تاریخ و فرهنگ تمدن
  • تعلیم و تربیت اسلامی
  • دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی
  • توانایی های عمومی ذهنی

در این پکیج، نمونه سوالات مربوط به این منابع به صورت طبقه بندی شده ارائه گردیده اند. این سوالات شامل نمونه سوالات سال های گذشته و سوالات پرتکرار آموزش و پرورش به همراه جواب می باشند.

بی تعارف باید بگوییم قبولی در این آزمون كار دشواری خواهد بود به دو دلیل:

اولا در این آزمون بسیاری از رشته ها می توانند ثبت نام كنند و در نتیجه به شدت رقابتی خواهد بود و افرادی كه صرفا به مطالعه منابع پرداخته اند و نمونه سوالات استخدامی كار نكرده اند قطعا با مشكل مواجه خواهند شد.

ثانیا بخش مصاحبه در این آزمون بالطبع كار دشواری است و درس های شاخه عمومی نه تنها برای قبولی در آزمون بلكه برای مصاحبه نیز نیاز است و شما باید معارف بلد باشید باید دانش سیاسی داشته باشید تا بتوانید در بخش مصاحبه این آزمون نیز نمره مناسبی كسب نمایید.

منابع آزمون را به صورت دقیق تر بررسی می کنیم:

  • معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ویژه داوطلبان اهل تشیع (طرح كلی اندیشه اسلامی در قرآن(بخش اول: ایمان) نویسنده: حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، انتشارات: صهبا / همرزمان حسین (ع)، نویسنده: حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، انتشارات: انقلاب اسلامی)
  • معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی ویژه داوطلبان اهل تسنن (سوالات معارف اسلامی مربوط به پیروان اهل تسنن مطابق تعالیم و احكام فقهی آنان طراحی خواهد شد.)
  • تاریخ و فرهنگ تمدن (خدمات متقابل ایران واسلام نویسنده: شهید مرتضی مطهری انتشارات صدرا/ مروری بر دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران / کتاب توسعه و مبانی تمدن غرب، نویسنده: سید مرتضی آوینی)
    3) تعلیم و تربیت اسلامی (مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی-عمومی جمهوری اسلامی (بخش دوم مبانی، قسمتهای: چیستی، چرایی و چگونگی تربیت رسمی-عمومی / كتاب تعلیم و تربیت در اسلام نویسنده شهید مرتضی مطهری)
    4) دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی (قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران/ وصیتنامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی (ره)/بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی)
    5) توانایی های عمومی ذهنی

مطالعه نمونه سوالات برای شما آسان خواهد بود چرا که پاسخ بیشتر سوالات در کنار سوالات قرار داده شده و هیچگونه واترمارکی نیز روی سوالات وجود ندارد تا باعث ناراحتی در مطالعه سوالات گردد. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از سوالات را مشاهده می نمایید:

تاریخ و فرهنگ تمدن

در داخل بسته، جزواتی نیز قرار داده شده که شامل خلاصه ای از منابع اعلام شده برای بخش عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد. به عنوان نمونه، در ادامه بخشی از جزوه مربوط به درس تعلیم و تربیت اسلامی قرار داده شده که یکی از نمره آورترین منابع این آزمون محسوب می گردد.

تعلیم و تربیت اسلامی

در ادامه، تصویر مربوط به بخش دیگری از این نمونه سوالات قرار داده شده است و همانطور که مشاهده می نمایید، این سوالات مربوط به نمونه سوالات سال های گذشته نیز می باشد.

اندیشه اسلامی

همانطور که از اخبار این آزمون شنیده می شود، متقاضیان زیادی برای شرکت در این آزمون نام نویسی کرده اند و مطمئنا رقابت سنگینی نیز برای قبولی را شاهد خواهیم بود؛ در نتیجه بهتر است تا مطالعه چندین باره منابع ارائه شده در این پکیج، آمادگی خود جهت شرکت در این آزمون را افزایش دهید.

یکی از مشاغل ارزشمند در کشور ما، معلمی است. این شغل از لحاظ فواید و مزایا بسیار متمایز است و بسیاری از افراد به دنبال آن هستند. به همین دلیل، باید این نکته را در نظر داشت که این شغل امنیت شغلی بسیار بالایی دارد و این موضوع تاثیر بسزایی در تصمیم‌گیری ما درباره حرفه‌ی آینده‌مان دارد.

ما در مجموعه سیگمالند با توجه به تقاضای بسیار زیادی که از سوی افراد علاقه‌مند به این زمینه وجود دارد، تلاش می‌کنیم تا یک منبع جامع و قابل اعتماد برای آن‌ها فراهم کنیم. هدف ما این است که شما عزیزان را در آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش یاری رسانیم، به گونه‌ای که بتوانید با آرامش بیشتری و بدون هیچ نگرانی، مراحل استخدامی را پشت سر بگذارید.

در واقع، شغل معلمی یکی از شغل‌هایی است که علاوه بر امنیت شغلی بالا، دارای مزایای دیگری نیز می‌باشد. یکی از این مزایا، ارتباط نزدیک و مستمری است که معلمان با دانش‌آموزان خود برقرار می‌کنند. این ارتباطات می‌تواند به دلیل تاثیرات مثبت و آموزنده‌ای که بر هر دو طرف دارد، بسیار مفید و معنی‌دار باشد.

علاوه بر این، معلمان در طول فرآیند شغلی خود، مسئولیت بزرگی را به عهده دارند. آن‌ها نقشی بسیار مهمی در رشد و توسعه دانش‌آموزان دارند و می‌توانند به شکل مستقیم در شکل‌دهی به آینده‌ی جامعه مشارکت کنند. این احساس مسئولیت و تاثیرگذاری می‌تواند یکی از انگیزه‌های قوی برای انتخاب این شغل باشد.

به علاوه، مزایای مالی نیز یکی از جذابیت‌های اصلی این شغل است. اگرچه تصور بر این است که این شغل می تواند دارای درآمد کمی باشد، اما با پیشرفت در سمت‌ها و تخصص‌های مختلف، می‌توانند به درآمد قابل توجه‌تری دست یابند. علاوه بر این، از آنجایی که معلمان به عنوان یکی از گروه‌های حرفه‌ای جامعه شناخته می‌شوند، اغلب از مزایایی مانند بیمه، مرخصی و تعطیلات رسمی نیز برخوردارند.

با توجه به این موارد، می‌توان نتیجه گرفت که معلمی یکی از شغل‌های ارزشمندی است که با امنیت شغلی بالا، ارتباطات نزدیک و مستمر با دانش‌آموزان، مسئولیت‌های مهم و تاثیرگذار و مزایای مالی مناسب، جذابیت بسیاری را برای علاقه‌مندان به این حرفه فراهم می‌کند. در نتیجه، ارائه یک منبع مطمئن و قابل اعتماد برای آمادگی در آزمون‌های استخدامی معلمی، مانند آنچه ما در مجموعه سیگمالند ارائه می‌دهیم، اهمیت بسیاری دارد تا فرآیند استخدام برای همه‌ی علاقه‌مندان به این حرفه، آسان‌تر و مطمئن‌تر باشد.

نقد و بررسی‌ها
  1. محدثه

    سلام وقت بخیر
    ممنون از تیم شما بابت تهیه این پکیج
    واقعا طبقه بندی شده و عالی هست

    • seyyed_milad

      ممنون از شما

  2. المیرا

    سلام
    بعد از اینکه خرید کردم نتونستم فایل رو دانلود کنم
    باید چیکار کنم؟

    • seyyed_milad

      سلام اگه مشکلی توی فرآیند دانلود داشتین، می تونین با تیم پشتیبانی تماس بگیرین
      شماره پشتیبانی: 09360147484

  3. سمیرا

    منابع حیطه عمومی عوض شده؟

    • seyyed_milad

      این پکیج بر اساس آخرین دفترچه منتشر شده برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش هست

  4. ناهید

    عالی
    ممنون

  5. الهه

    از چه طریقی می تونم این پکیج رو دانلود کنم؟ آیا کامله؟

    • seyyed_milad

      می تونین روی گزینه خرید و دانلود کلیک کنین و بعد از پرداخت هزینه، همون لحظه فایل ها رو روی گوشی یا کامپیوتر خودتون دانلود کنین و مطالعه کنین

  6. منیژه

    حیطه عمومی خیلی مهمه توی این آزمون

  7. کامران

    ممنون که این بسته رو تهیه کردین
    کامل بود

    • seyyed_milad

      با تشکر از شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + هجده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.