دانلود پاورپوینت مروری بر اختلالات شخصیت

عنوان

اختلالات شخصیتی

سال تهیه : 1402 تعداد اسلاید : 31
فرمت فایل : pptx نوع فایل : پاورپوینت
کیفیت : طلایی مناسب : دانشجویان

این پاورپوینت با موضوع اختلالات شخصیتی آماده شده است که به طور کامل و جامع به این موضوع می پردازد با مطالعه این پاورپوینت می توانید به درک کامل از این بیماری برسید. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

پاورپوینت آماده
قیمت دانلود
74,600تومان
توضیحات

اختلالات شخصیتی

اختلال شخصیتی یک موضوع پیچیده و گسترده است که به وجود آمدن الگوهای ناسازگار و نامناسب در رفتار، احساسات و تفکر فرد مربوط می‌شود. این اختلالات می‌توانند تأثیرات عمیقی بر زندگی روزمره و روابط افراد داشته باشند.

یکی از اختلالات شخصیتی رایج، گرایش به طرفداری (Narcissistic Personality Disorder) است. افراد مبتلا به این اختلال، خود را بسیار مهم و منحصر به فرد می‌دانند و به طور مداوم به تأیید و تحسین دیگران نیاز دارند. آنها معمولاً کمبود احساس خودشان را با خودپنداره‌های بزرگ و تکبر جبران می‌کنند.

یک اختلال شخصیتی دیگر، پراکنده (Borderline Personality Disorder) است. افرادی که این اختلال را دارند، با عدم پایبندی به هویت و ارزش های ثابت، ناپایداری در روابط و احساسات شدید مبارزه می‌کنند. آنها معمولاً ترس از رد شدن و ترک شدن دارند و به طور مداوم در حال جستجوی تأیید و عشق دیگران هستند.

علاوه بر این، اختلالات شخصیتی دیگری نیز وجود دارند مانند اجتنابی (Avoidant Personality Disorder) که افراد مبتلا به آن از برقراری روابط نزدیک با دیگران خودداری می‌کنند و احساسات ناامنی و ترس از رد شدن را تجربه می‌کنند.

اختلال شخصیتی

از نظر خود این افراد رفتارشان کاملا طبیعی است.حتی ممکن است دیگران را به خاطر مسائلی که به وجود آورده اند سرزنش کنند.

زندگی با افراد دارای اختلال شخصیتی:

زندگی با افراد مبتلا به اختلالات شخصیتی ممکن است چالش‌برانگیز و دشوار باشد. افراد با اختلال شخصیت گرایش به طرفداری ممکن است همیشه به تأیید و تحسین دیگران نیاز داشته باشند و این ممکن است برای اطرافیان آنها خسته‌کننده و سخت باشد. آنها معمولاً تمایل دارند تا در مرکز توجه قرار بگیرند و این ممکن است باعث بروز تنش‌ها و مشکلات در روابط شود.

برای زندگی بهتر با افراد مبتلا به اختلالات شخصیتی، مهم است که به آنها حمایت و تأیید کنید و درک کنید که این اختلالات بخشی از هویت آنها هستند. همچنین، مراجعه به مشاور یا درمانگر می‌تواند به شما کمک کند تا راه‌های مقابله با این اختلالات را یاد بگیرید و روابط بهتری با آنها برقرار کنید.

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پاورپوینت مروری بر اختلالات شخصیت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یازده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.