دانلود سمینار سیگنال MMSE با پیچیدگی کم برای سیستم های مایمو حجیم

خلاصه:

مایمو حجیم یا massive MIMO یکی از تکنولوژی های پیشنهادی برای استفاده در نسل پنجم است که ویژگی های مایمو (MIMO) را در مقیاس بزرگتر دارا است و قابلیت ایجاد ارتباطات حجیم مورد انتظار در نسل پنجم را دارد. در این پروژه، مروری اجمالی بر روش های حداقل میانگین مربعات خطا در مایمو حجیم صورت گرفته و مقالات سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ بررسی شده اند که می تواند به عنوان یک منبع مناسب در بخش پیشینه پژوهش پایان نامه ارشد و رساله دکتری مورد استفاده قرار گیرد. این سمینار دارای یک پاورپوینت 22 اسلایدی برای ارائه می باشد.

قیمت دانلود مقاله
40,000تومان
گزارشکار: دارد (۶۳ صفحه) شبیه سازی : ندارد
شرح موضوع

حداقل خطای مربعات در مایمو حجیم

مایمو حجیم به عنوان یک امکان‌دهنده برای توسعه شبکه‌های بی‌سیم با پهنای باند به صرفه در نظر گرفته شده است. در این سمینار سعی بر بررسی و مقایسه روش­ها و الگوریتم‌های تشخیص سیگنال با پیچیدگی در فراسو در سیستم‌های چندورودی- چندخروجی برای یک فرستنده و یک گیرنده مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.فناوری چندورودی چند خروجی در طول دو دهه گذشته به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته و در حال حاضر در بسیاری از استانداردهای بی‌سیم مانند LTE/ LTE-A و شبکه بی‌سیم IEEE 802.11n مورد استفاده قرار گرفته است، زیرا می‌تواند به طور قابل توجهی افزایش ظرفیت و قابلیت اطمینان سیستم‌های بیسیم بر اساس نیاز به هیچ پهنای باند اضافی یا انتقال قدرت را فراهم سازد.

در این سمینار، الگوریتم‌های تشخیص ساده مقایسه و تحلیل میگردد تا از پیچیدگی ماتریس معکوس جلوگیری شود که ضروری برای شناسایی معمول MMSE است. این الگوریتم‌ها می‌توانند پیچیدگی محاسباتی را با تنظیم تعداد اصطلاحات گسترش یا تکرارها کاهش دهند. در همین حال، این الگوریتم‌ها را به دو دسته تقسیم کرده‌اند و مقایسه‌ آنها انجام داده می‌شود. به منظور تضمین عملکرد رضایت بخش در عمل، یک الگوریتم ساده AMP و برخی از اقدامات بهینه‌سازی برای تنظیم پارامترهای الگوریتم و راه‌حل‌های اولیه پیشنهاد شده است، بهبود عملکرد بیشتر با پیچیدگی محاسباتی کم است.

نتایج نشان می‌دهد که روش MLR بهترین در الگوریتم‌ها بر اساس تقریب معکوس ماتریس است و روش پیشنهادی SAMP یکی از برجسته‌ترین الگوریتم‌های مبتنی بر حل معادلات خطی است. روش SAMP پيشنهادي از روش MLR با پيچيدگي پيچيده تري برخوردار است و مي تواند به عنوان طرح تشخيص نامزدي مهم براي سيستم‌هاي MIMO عظيم در عمل می‌باشد.

کلمات کلیدی : MIMO عظيم ، MMSE

 


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود سمینار سیگنال MMSE با پیچیدگی کم برای سیستم های مایمو حجیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 7 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.