دانلود نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی

عنوان

آزمون سازمان تامین اجتماعی

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : بیش از 500 صفحه نمونه سوالات و جزوات
فرمت فایل : pdf نوع فایل : پی دی اف
کیفیت : طلایی مناسب : داوطلبان آزمون استخدامی

در این پکیج، نمونه سوالات و جزوات استخدامی جهت کسب آمادگی برای شرکت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی گردآوری شده و در اختیار شما قرار داده شده است. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

نمونه سوالات استخدامی
قیمت دانلود
49,000تومان
توضیحات

تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی یک سازمان دولتی است که در بسیاری از کشورها وجود دارد و مسئولیت تأمین امنیت اجتماعی و حمایت از افراد در برابر ریسک‌ های اجتماعی را بر عهده دارد. هدف اصلی سازمان تامین اجتماعی، ارائه خدمات بهره‌ برداری از بیمه‌ های اجتماعی به شاغلین و غیرشاغلین و تأمین منافع آنها در شرایط مختلف است.

این مجموعه سوالات شامل موارد زیر می باشند:

  • زبان و ادبیات فارسی
  • معارف اسلامی
  • زبان انگليسی عمومی
  • رياضی و آمار مقدماتی
  • اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
  • فناوری اطلاعات (مهارت های Internet, Excel, PowerPoint, Word)
  • شناخت تأمین اجتماعی
  • هوش و استعداد شغلی

تلاش کرده ایم تا کامل ترین مجموعه سوالات و جزوات مناسب برای آمادگی در آزمون های استخدامی سازمان تامین اجتماعی را جمع آوری نماییم تا بتوانید با مطالعه چندین باره آنها، آمادگی کافی را در این آزمون پیدا کرده و از رقبا پیشی بگیرید.

در ادامه نیز، تعدادی تصاویر مربوط به بخش های مختلف این پکیج را قرار داده ایم.

در ادامه، تصویر بخشی از سوالات مربوط به اطلاعات عمومی قرار داده شده که پاسخنامه آنها نیز در انتهای سوالات موجود می باشد:

اطلاعات عمومی

یکی از مواد درسی مربوط به آزمون استخدامی تامین اجتماعی، مربوط به ریاضیات و آمار می باشد. در این بخش بهتر است تا سوالات را به همراه پاسخنامه تشریحی آنها مطالعه نمایید. در این قسمت، چند فایل برای درس ریاضیات و آمار در نظر گرفته ایم که در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از آنها قرار داده شده است:

پاسخنامه تشریحی ریاضی و آمار

یکی از بخش هایی که مورد غفلت داوطلبان قرار می گیرد، بخش مربوط به سوالات زبان انگلیسی عمومی می باشد. ما در این پکیج، چند فایل مربوط به آمادگی جهت کسب بالاترین نمره در زبان انگلیسی را تهیه کرده ایم که در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از سوالات قرار داده شده است:

زبان انگلیسی عمومی

اینها تنها گوشه ای از تصاویر مربوط به سوالات و جزوات داخل این پکیج می باشد که علاوه بر موارد فوق، سوالات مربوط به ادبیات فارسی، معارف اسلامی، ICDL، و هوش و استعداد شغلی نیز در این بسته قرار داده شده است. لازم به توضیح است که جزوه مربوط به آشنایی با سازمان تامین اجتماعی نیز در داخل این بسته قرار داده شده است. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از سوالات ICDL را مشاهده می نمایید:

ICDL

معمولاً خدمات مختلفی را در زمینه‌ های مختلف ارائه می‌ دهد. این خدمات شامل بیمه درمان، بیمه بازنشستگی، بیمه بیکاری، بیمه حوادث کاری و بیمه مرگ و میر می‌ شوند. هدف این سازمان، فراهم کردن تأمین مالی و حفظ سطح زندگی افراد در شرایطی مانند بیماری، ناتوانی، بازنشستگی، بیکاری یا فوت شخص می‌ باشد.

برای استفاده از خدمات این سازمان، افراد باید به طور منظم واریزاتی را به این سازمان پرداخت کنند. این واریزات معمولاً از حقوق و دستمزد افراد کسر می‌ شود. در برخی از کشور ها، کسب و کارها نیز موظف به پرداخت بیمه اجتماعی برای کارکنان خود هستند.

تامین اجتماعی

در بسیاری از کشورها به عنوان یک سازمان مستقل عمل می‌ کند و مسئولیت تأمین اجتماعی را بر عهده دارد. این سازمان معمولاً قوانین و مقررات مربوط به بیمه‌ های اجتماعی را تنظیم و اجرا می‌ کند و همچنین مسئول استقرار سیستم‌ های اطلاعاتی و مدیریتی لازم برای ارائه خدمات بهره‌برداران بیمه است.

این سازمان نقش مهمی در تأمین امنیت اجتماعی و حفظ حقوق افراد دارد و با فراهم کردن تأمین مالی در شرایط ناتوانی و ریسک‌ های اجتماعی، به افراد کمک می‌ کند تا در شرایط غیرمطلوب زندگی خود را حفظ کنند و از خطرات مالی جلوگیری کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + بیست =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.