دانلود نمونه سوالات استخدامی کتاب خاک های نرم کوشک

عنوان

کتاب خاک های نرم کوشک اثر سعید عاکف

سال تهیه : 1402 تعداد صفحات : 14
فرمت فایل : pdf نوع فایل : pdf
کیفیت : طلایی مناسب : داوطلبان آزمون استخدامی

این پکیج شامل نمونه سوالات استخدامی مربوط به کتاب خاک های نرم کوشک اثر سعید عاکف می باشد که در قالب فایل pdf تهیه شده است. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

نمونه سوالات استخدامی
قیمت دانلود
39,000تومان
توضیحات

شهید برونسی: از بنایی تا فرماندهی

کتاب “خاک‌های نرم کوشک” دریچه‌ای به سوی زندگی شهید عبدالحسین برونسی، فرمانده‌ای دلاور و عارف، می‌گشاید. این کتاب که به قلم سعید عاکف نگاشته شده، خاطرات شهید را از زبان خانواده و همرزمانش روایت می‌کند.

از روستای گلبو تا میدان نبرد

حاج عبدالحسین در روستای گلبوی کدکن از توابع تربت حیدریه متولد شد. او در جوانی در کنار کار سخت بنایی، به تحصیل علوم دینی نیز می‌پرداخت. روح بلندپرواز او در جستجوی حقیقت بود و همین امر او را به مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی کشاند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شهید برونسی با شور و اشتیاق به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافت و در کسوت فرماندهی، لیاقت و شجاعت کم‌نظیری از خود نشان داد.

رمز رستگاری: عبودیت و بندگی

شهید برونسی در میدان نبرد، شجاعی بی‌باک و فرماندهی مقتدر بود، اما در خلوت خود، عارفی وارسته و بنده‌ای مخلص بود. رمز رستگاری و موفقیت او در گرو عبودیت و بندگی بی‌قید و شرط او در مقابل حق و حقیقت بود.

جهت دریافت پکیج کامل نمونه سوالات عمومی می توانید به دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70٪ و بالاتر مراجعه نمایید.

این پکیج شامل نمونه سوالات استخدامی مربوط به کتاب خاک های نرم کوشک می باشد. تمامی سوالات به همراه پاسخنامه ارائه گردیده اند و در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از سوالات قرار داده شده است:

خاک های نرم کوشک

خاطراتی شنیدنی از یک شهید

کتاب “خاک‌های نرم کوشک” سرشار از خاطرات شنیدنی و درس‌آموز از شهید برونسی است. از رشادت‌های او در میدان نبرد تا تواضع و فروتنی‌اش در زندگی شخصی، همه و همه خواننده را مجذوب خود می‌کند.

یکی از وجوه شگفت‌انگیز زندگی شهید برونسی، علم او به زمان و مکان شهادتش بود. او بارها قبل از عملیات بدر، از شهادتش در آن عملیات خبر داده بود. گاه این خبرها چنان دقیق بود که محل شهادتش را نیز بیان می‌کرد و همه این‌ها به وقوع می‌پیوست.

زندگی شهید برونسی درس‌های بسیاری برای ما دارد. او به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با ایمان و اخلاص، به مقامات والایی دست یافت. همچنین، درس فداکاری و از خودگذشتگی را از او می‌آموزیم. دشمنان اسلام و انقلاب، هیچگاه نتوانستند رمز موفقیت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را درک کنند. آن‌ها نمی‌دانند که این نظام با عنایات الهی و با اتکا به قدرت معنوی و ایمان مردم، بیمه شده است.

نقد و بررسی‌ها

  1. یامین آبروزن

    خیلی عالی

    • bagher

      ممنون از دیدگاه شما

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 7 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.