دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70٪ و بالاتر

عنوان

آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70٪ و بالاتر (موضوع بند ج ماده 87 قانون برنامه‌ ششم‌ توسعه)

سال تهیه : 1402 تعداد صفحات : بیش از 300 صفحه نمونه سوالات تخصصی
فرمت فایل : pdf نوع فایل : pdf
کیفیت : طلایی مناسب : داوطلبان آزمون استخدامی

در این پکیج، نمونه سوالات بخش عمومی آزمون استخدامی فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70٪ و بالاتر(موضوع بند ج ماده 87 قانون برنامه‌ ششم‌ توسعه) قرار داده شده است. نمونه سوالات در قالب فایل pdf به همراه پاسخنامه می باشند. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

نمونه سوالات استخدامی
قیمت دانلود
119,000تومان
توضیحات

حتی اگر کمتر از یک هفته تا برگزاری آزمون فرصت دارید، مطالعه نمونه سوالات این پکیج را به شما داوطلبان گرامی توصیه می کنیم.

آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان

به کار گیری فرزندان شهدا و جانبازان یک وظیفه مهم و اجتماعی است که جامعه باید به آن توجه کند. این افراد برای حفظ امنیت و ارزش‌های کشور، جان خودشان را فدا کرده‌اند، بنابراین باید حقوق و مزایای لازم برای آن‌ها فراهم شود. این شامل ارائه فرصت‌های تحصیلی، کاری، بهبود وضعیت مسکن، خدمات بهداشتی و درمانی مناسب، و حمایت اجتماعی و روحی است. همچنین، ایجاد فرصت‌هایی برای شرکت آن‌ها در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی، به عنوان یک راه برای ارتقاء احساس تعلق به جامعه و افزایش اعتماد به نفس آنان، بسیار اهمیت دارد. اینکه فرزندان شهدا و جانبازان به عنوان عناصر ارزشمند جامعه شناخته شده و با احترام و ارزش اجتماعی مورد توجه قرار گیرند، اساسی برای ساختار و پایه‌های پایدار و پویای یک جامعه است.

در راستای این امر مهم و با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان های اداری و استخدامی کشور، دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر توسط سازمان جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد. در راستای این موضوع، پکیجی را منطبق با این آزمون طراحی کرده ایم که شامل موارد عمومی مربوط به این آزمون استخدامی مهم می باشد. در ادامه، به شرح محتویات این بسته پرداخته ایم.

بخش عمومی آزمون شامل موارد زیر می باشد:

  1. تسلط بر مبانی اسلامی – انقلابی
  • ولایت فقیه، امام خمینی (ره)، موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)
  • طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، انتشارات صهبا
  • دولت اسلامی، نشر معارف انقلاب
  • وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره)
  • جدال دو اسلام، حضرت امام خمینی (ره))، دفتر نشر معارف
  • کتاب دا: خاطرات سیده زهرا حسینی
  • کتاب خاک های نرم کوشک
  1. دانش عمومی و آشنایی با نظام اداری
  • قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • قانون مدیریت خدمات کشوری
  • قانون استخدامی کشوری
  • قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • بیانیه گام دوم
  1. هوش و توانمندی های ذهنی
  2. فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL)
  3. ادبیات فارسی و آیین نگارش
  4. ریاضی
  5. زبان انگلیسی عمومی

تلاش کرده ایم که کامل ترین و مناسب ترین پکیج که شامل تمامی منابع اعلامی در دفترچه استخدامی هست را تهیه کرده و در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه، به بررسی منابع این آزمون می پردازیم.

بخش تسلط بر مبانی اسلامی – انقلابی که اولین بخش از آزمون عمومی می باشد شامل 6 منبع است.

ولایت فقیه امام خمینی (ره)

کتاب “ولایت فقیه” از نظر استدلال فقهی و کلامی بسیار قوی است و بر پایه ادله نقلی و عقلی متقنی بنا شده است. امام خمینی در این کتاب به تمام ابعاد موضوع ولایت فقیه می‌پردازند و دیدگاهی جامع و کامل از این اندیشه ارائه می‌دهند. با وجود عمق مطالب، زبان کتاب نسبتاً ساده و قابل فهم است و برای مخاطبان عام نیز قابل استفاده می‌باشد. این کتاب برای طیف وسیعی از مخاطبان از جمله طلاب، دانشجویان، روشنفکران و عموم مردم علاقه‌مند به مباحث سیاسی و مذهبی مناسب است. این کتاب همانگونه که ذکر شد، یکی از منابع مربوط به آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان می باشد. تیم ما، مجموعه ای از مهمترین نمونه سوالات مربوط به این منبع را به همراه پاسخنامه تهیه کرده است. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از نمونه سوالات قرار داده شده است:

ولایت فقیه

طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، انتشارات صهبا

منبع بعدی و البته مهمی که در این آزمون به آن اشاره شده، کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، نوشته آیت الله خامنه ای می باشد. کتاب “طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن” اثری ارزشمند و پرمحتوا است که می‌تواند برای علاقه‌مندان به شناخت اسلام و اندیشه اسلامی منبعی مفید و کارآمد باشد. این کتاب با ارائه ی یک منظومه فکری منسجم و جامع از اسلام بر اساس قرآن کریم، می‌تواند به خواننده در درک عمیق‌تر آموزه‌های اسلامی و نقش آنها در زندگی فردی و اجتماعی کمک کند. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از نمونه سوالات طراحی شده برای این منبع را قرار داده ایم:

طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن

 

دولت اسلامی، نشر معارف انقلاب

این کتاب به بررسی مفهوم “دولت اسلامی” می‌پردازد. در ابتدا، ضرورت تشکیل چنین دولتی و ابعاد مختلف آن تشریح می‌شود. سپس، نقشه‌راهی برای امت و امام در مسیر تحقق دولت اسلامی ارائه خواهد شد. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از نمونه سوالات قرار داده شده است. تمامی نمونه سوالات به همراه پاسخنامه می باشند. تصویر زیر مربوط به بخشی از نمونه سوالات دولت اسلامی می باشد. همانطور که مشاهده می نمایید، برای سهولت در مطالعه نمونه سوالات، پاسخ ها نیز در پایین آنها اشاره شده است:

دولت اسلامی

وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره)

یکی دیگر از منابع مهم این آزمون، وصیت نامه سیاسی الهی امام خمینی (ره) می باشد. وصیت نامه سیاسی-الهی امام خمینی (ره) به عنوان یکی از مهم‌ترین اسناد انقلاب اسلامی، حاوی رهنمودها و اندیشه‌های ایشان برای حفظ و استمرار دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است. این وصیت نامه، مبنای فکری و عملی بسیاری از مسئولان و دلسوزان نظام در مسیر پیشرفت و تعالی کشور بوده است. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از سوالات این منبع را قرار داده ایم:

وصیت نامه امام خمینی

جدال دو اسلام، حضرت امام خمینی (ره))، دفتر نشر معارف

منبع بعدی این آزمون، جدال دو اسلام، حضرت امام خمینی (ره)) می باشد. کتاب “جدال دو اسلام” به قلم حضرت امام خمینی (ره)، به بررسی تقابل دو نوع اسلام، اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام آمریکایی، می‌پردازد. در این کتاب، امام خمینی (ره) با ارائه تعریفی دقیق از هر دو نوع اسلام، ریشه‌های انحراف در اسلام و وظایف مسلمانان در قبال این دو جریان را تشریح می‌کنند. ایشان اسلام ناب را اسلام ظلم‌ستیز، آزادی‌خواه، عدالت‌خواه و منادی استقلال و عزت معرفی می‌کنند، در حالی که اسلام آمریکایی را اسلام سازش‌کار، ذلت‌پذیر و مطیع قدرت‌های استکباری می‌دانند. امام (ره) با تأکید بر ضرورت آگاهی و بصیرت مسلمانان، راهکارهایی برای ترویج اسلام ناب و مبارزه با اسلام آمریکایی ارائه می‌دهند. کتاب “جدال دو اسلام” به عنوان یکی از مهمترین آثار امام خمینی (ره)، نقشی اساسی در تبیین مبانی فکری انقلاب اسلامی داشته و به زبان‌های مختلف ترجمه شده و مورد استقبال مسلمانان در سراسر جهان قرار گرفته است.

در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از نمونه سوالات این منبع را قرار داده ایم:

جدال دو اسلام

کتاب دا: خاطرات سیده زهرا حسینی

کتاب “دا” اثری ماندگار از خاطرات جنگ ایران و عراق است که به قلم سیده اعظم حسینی گردآوری و تدوین شده است. اما این بار، این کتاب با رویکردی نوین و خلاقانه به خوانندگان ارائه می‌شود. کتاب “دا” با رویکردی نوین و خلاقانه، خواننده را به سفری در تاریخ جنگ ایران و عراق می‌برد. این کتاب، خاطرات جنگ را صرفاً به عنوان روایتی از وقایع خونین و ناگوار به تصویر نمی‌کشد، بلکه تصویری جامع و چندوجهی از زندگی انسان‌ها در آن دوران ارائه می‌دهد.  با استفاده از عناصر داستانی، کتاب برای طیف وسیع‌تری از مخاطبان، به خصوص نسل جوان، جذاب خواهد بود. کتاب “دا: فراتر از خاطرات جنگ” تجربه‌ای منحصر به فرد از تاریخ را به خواننده ارائه می‌دهد. این کتاب، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را گرامی می‌دارد و درس‌هایی ارزشمند از صبر، مقاومت و فداکاری را به نسل‌های آینده منتقل می‌کند.

فایل مربوط به نمونه سوالات این کتاب نیز تهیه شده و در داخل این پکیج قرار داده شده است. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از این فایل قرار داده شده است. لازم به توضیح است که این فایل شامل نمونه سوالات و پاسخنامه و همچنین درسنامه می باشد.

کتاب دا

کتاب خاک های نرم کوشک

“خاک‌های نرم کوشک” نوشته سعید عاکف، شرح زندگی و خاطرات شهید عبدالحسین برونسی، فرمانده دلاور لشکر ثامن الحجج در دوران جنگ ایران و عراق است. این کتاب از دوران کودکی برونسی در روستای “گلبوی” تا شهادت حماسی او در عملیات بدر در سال 1363 را روایت می‌کند. عاکف در این کتاب با ظرافتی خاص، ابعاد مختلف شخصیتی برونسی را به تصویر می‌کشد: از تعهد و ایمان عمیق او تا شجاعت و تدبیرش در میدان نبرد. همچنین، گوشه‌هایی از زندگی خانواده و همرزمان او و دشواری‌های دوران جنگ را به قلم می‌آورد. “خاک‌های نرم کوشک” به عنوان یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جنگ ایران و عراق، تصویری واقعی و ملموس از رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در راه حفظ وطن ارائه می‌دهد و خواننده را با دلاوری‌ها و معنویت شهید برونسی آشنا می‌کند.

یکی دیگر از منابع این آزمون، کتاب خاک های نرم کوشک می باشد که در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از سوالات این منبع قرار داده شده است:

خاک های نرم کوشک

بخش دوم سوالات عمومی این آزمون مربوط به دانش عمومی و آشنایی با نظام اداری می باشد که همین بخش از چندین منبع تشکیل شده است.

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مهم‌ترین سند حقوقی و سیاسی کشور است که در ۲۴ آبان ۱۳۵۸ توسط مجلس خبرگان قانون اساسی تدوین شد. در این قانون، قوای مقننه، مجریه و قضائیه به عنوان ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی معرفی شده و وظایف و اختیارات هر یک از آنها مشخص شده است. همچنین، حقوق و آزادی‌های مردم، وظایف دولت در قبال شهروندان و چارچوب روابط بین‌المللی ایران در این قانون تعیین شده است. آخرین بازنگری در سال ۱۳۶۸ به دنبال حکم امام خمینی (ره) مبنی بر بازنگری قانون اساسی انجام شد. قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به عنوان “مبنای مشروعیت تمام قوانین و مقررات” در کشور شناخته می‌شود و لازم الاجرا بودن آن برای تمامی ارگان‌ها و نهادها، اعم از دولتی و غیردولتی، تضمین شده است.

با توجه به اهمیت این منبع، دو فایل جامع با تعداد سوالات زیاد را طراحی کرده ایم که در ادامه نیز تصویر مربوط به بخشی از سوالات را مشاهده می نمایید:

قانون اساسی

قانون مدیریت خدمات کشوری

منبع بعدی بخش عمومی، قانون مدیریت خدمات کشوری است. قانون مدیریت خدمات کشوری، مصوب سال 1386، به منظور ساماندهی و ارتقای نظام اداری کشور و همچنین استقرار نظام نوین مدیریت منابع انسانی در دستگاه‌های اجرایی به تصویب رسیده است. هدف اصلی این قانون، ایجاد یک نظام اداری کارآمد، پاسخگو و مبتنی بر شایسته‌سالاری در راستای اهداف و برنامه‌های دولت است. این قانون شامل کلیه دستگاه‌های اجرایی به استثنای قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌شود. بر اساس این قانون، کارکنان دولت به استخدام رسمی، پیمانی و قراردادی دسته‌بندی می‌شوند. حقوق و مزایای کارکنان دولت بر اساس ضوابط و مقررات تعیین شده در این قانون و سایر قوانین و مقررات مربوطه پرداخت می‌شود. استخدام در دستگاه‌های اجرایی براساس نیاز دستگاه و شرایط متقاضی و از طریق آزمون برگزار می‌شود. آموزش و پرورش کارکنان دولت به منظور ارتقای سطح دانش، مهارت و توانایی آنان انجام می‌شود. قانون مدیریت خدمات کشوری نقش مهمی در نظام اداری کشور ایفا می‌کند و با ارتقای کارایی و اثربخشی دستگاه‌های اجرایی، در نهایت به نفع مردم و کشور خواهد بود.

این بخش نیز یکی از منابع اصلی این آزمون است. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از این نمونه سوالات قرار داده شده است:

قانون مدیریت خدمات کشوری

قانون استخدامی کشوری

منبع بعدی مربوط به قانون استخدامی کشوری می باشد. قانون استخدام کشوری مجموعه‌ای از مقررات و ضوابط است که به استخدام، شرایط خدمت، حقوق و وظایف کارکنان دولت در تمامی دستگاه‌های اجرایی اعم از وزارتخانه‌ها، مؤسسات دولتی و شرکت‌های دولتی می‌پردازد. اهداف اصلی این قانون شامل این موارد می باشد: ایجاد نظام واحد و منسجم برای استخدام در دستگاه‌های دولتی؛ تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌ها با توجه به وظایف و نیازمندی‌های آنها؛ حفظ تناسب بین تعداد و نوع کارکنان با وظایف و حجم فعالیت‌های دستگاه‌ها؛ ارتقای سطح کیفی کارکنان دولت؛ ایجاد شرایط مناسب برای حفظ و توسعه سرمایه انسانی.

در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از نمونه سوالات این منبع را قرار داده ایم.

قانون استخدامی کشوری

قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران

هدف این قانون ارائه خدمات جامع و هدفمند به ایثارگران شامل شهدا، جانبازان، آزادگان، اسرا و خانواده‌هایشان است. این خدمات با هدف جبران بخشی از ایثارگری‌ها و خدمات ارزشمند این قشر و ایجاد رفاه و آسایش بیشتر برای آنها ارائه می‌شود. موارد تحت پوشش این قانون گسترده بوده و شامل خدمات مختلفی مانند: خدمات بهداشتی و درمانی، آموزشی، اشتغال، مسکن، فرهنگی و ورزشی، معیشتی و قضایی می‌شود. برای بهره‌مندی از این خدمات، ایثارگران باید به بنیاد شهید و امور ایثارگران مراجعه و مدارک خود را ارائه دهند.

در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از سوالات قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران قرار داده شده است:

خدمات رسانی به ایثارگران

بیانیه گام دوم

در این بیانیه، رهبر انقلاب به دستاوردهای چهل ساله انقلاب در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اشاره می‌کنند و سپس چشم‌اندازی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب برای گام دوم ارائه می‌دهند. مهم‌ترین محورهای بیانیه گام دوم عبارتند از: خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی. بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه و بازخوردهای مختلفی از سوی شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی و مردم قرار گرفته است. برخی آن را سندی راهبردی و برنامه‌ای برای آینده انقلاب می‌دانند و برخی دیگر در نقد آن به مسائلی مانند عدم شفافیت در برخی بخش‌ها و عدم توجه به چالش‌های پیش روی نظام اشاره می‌کنند. به طور خلاصه، بیانیه گام دوم انقلاب نقشه راهی برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی در نظر گرفته می‌شود که بر خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی نوین اسلامی تأکید دارد.

در ادامه، تصویری از سوالات مربوط به این منبع را قرار داده ایم:

بیانیه گام دوم

هوش و توانمندی های ذهنی

منبع بعدی این آزمون مربوط به هوش و توانمندی های ذهنی است. درس هوش و توانمندی های ذهنی یکی از دروس عمومی ثابت در اکثر آزمون های استخدامی است. هدف از این درس ارزیابی توانایی های شناختی داوطلبان، اعم از حافظه، تفکر انتزاعی، استدلال منطقی، حل مسئله و سرعت عمل آنها می باشد. کسب نمره بالا در این درس می تواند به طور قابل توجهی شانس قبولی داوطلب در آزمون استخدامی را افزایش دهد.

در این پکیج، نمونه سوالات مربوط به این منبع را نیز قرار داده ایم. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از نمونه سوالات را مشاهده می نمایید. در نظر داشته باشید که پاسخ تمامی سوالات نیز در انتهای فایل ها موجود می باشد.

هوش و توانمندی های ذهنی

فناوری اطلاعات (مهارت های هفت گانه ICDL)

آشنایی با درس فناوری اطلاعات و مهارت های هفت گانه ICDL که در بسیاری از آزمون های استخدامی دستگاه های دولتی و غیردولتی ارائه می شود، برای داوطلبان ضروری است. این درس مفاهیم پایه ای کامپیوتر، سیستم عامل، شبکه، امنیت سایبری، کار با ویندوز، ورد، اکسل، پاورپوینت، اینترنت و Access را آموزش می دهد. تسلط بر این مهارت ها نه تنها برای موفقیت در آزمون ها، بلکه برای استفاده ی موثر از فناوری اطلاعات در زندگی روزمره نیز الزامی است.

در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از نمونه سوالات این منبع را قرار دادیم. پاسخنامه تمامی سوالات نیز در انتهای فایل موجود می باشد.

ICDL

ادبیات فارسی و آیین نگارش

درس ادبیات فارسی و آیین نگارش یکی از دروس عمومی در بسیاری از آزمون های استخدامی است. اهمیت این درس در آزمون های استخدامی به دلیل نقش زبان فارسی در برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات در محیط اداری و همچنین ضرورت تسلط بر نگارش صحیح و اصولی در مکاتبات اداری است.

در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از نمونه سوالات قرار داده شده است:

ادبیات فارسی

ریاضی

درس ریاضی در آزمون های استخدامی به ارزیابی دانش پایه و مهارت های حل مسئله داوطلبان در زمینه های مختلف ریاضیات می پردازد. این درس شامل مباحثی مانند جبر، هندسه، حسابان، آمار و احتمال است. هدف از این بخش، سنجش توانایی داوطلب در درک مفاهیم انتزاعی، تجزیه و تحلیل مسائل، تفکر منطقی، استدلال و ارائه راه حل های دقیق و خلاقانه برای مسائل ریاضی مرتبط با شغل مورد نظر است. دانش داوطلب در حل مسائل به صورت تحلیلی، محاسباتی و مفهومی مورد سنجش قرار می گیرد و داوطلب باید تسلط کافی بر مباحث پایه ای ریاضی و همچنین توانایی کاربرد آنها در حل مسائل واقعی را داشته باشد.

یکی دیگر از منابع مهم این آزمون، درس ریاضی است. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از سوالات این فایل قرار داده شده است:

ریاضی

زبان انگلیسی عمومی

درس زبان انگلیسی عمومی یکی از دروس مشترک در اکثر آزمون های استخدامی اعم از دولتی و خصوصی است. هدف از این درس ارزیابی سطح تسلط داوطلب به زبان انگلیسی در چهار مهارت اصلی خواندن، نوشتن، شنیداری و گرامر است. محتوای این درس شامل موضوعات مختلفی مانند مکالمات روزمره، مسائل اجتماعی، متون علمی و فنی، گرامر پایه و پیشرفته، واژگان ضروری و ترجمه می باشد. دانش داوطلب در این درس از طریق پاسخ به سوالات مختلفی از جمله انتخاب از بین چند گزینه، جای خالی پر کردن، ترجمه، درک مطلب و پاسخ به سوالات کوتاه پاسخ سنجیده می شود. کسب نمره قابل قبول در این درس، علاوه بر نشان دادن تسلط به زبان انگلیسی، می تواند داوطلب را از سایر متقاضیان متمایز کرده و شانس قبولی او را در آزمون استخدامی افزایش دهد.

منبع بعدی این آزمون نیز مربوط به درس زبان انگلیسی عمومی می باشد. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از نمونه سوالات این درس قرار داده شده است:

زبان انگلیسی

همانطور که ذکر شد، تلاش کرده ایم تا کامل ترین پکیج را برای این آزمون استخدامی تهیه کرده و با قیمتی تقریبا رایگان در اختیار شما داوطلبان گرامی قرار دهیم. این بسته دقیقا منطبق با منابع معرفی شده در دفترچه استخدامی این آزمون تهیه گردیده است. مطمئنا مطالعه چندین باره این سوالات می تواند آمادگی شما داوطلبان گرامی در این آزمون را افزایش دهد. امیدواریم تا پکیج ارائه شده، موجبات موفقیت شما داوطلبان گرامی در این آزمون سرنوشت ساز را فراهم آورد.

نقد و بررسی‌ها
  1. Sara

    متنتون خیلی خوب بود
    کاش همه درک میکردن جانباز ۷۰ درصد یعنی چی
    این آزمون استخدامی هم شاید ما رو بردارن شایدم ن
    ولی بخدا کاش بابام جانباز نبود و منم سهمیه نداشتم?

    • bagher

      مرسی از دیدگاه شما
      جانبازان همه عزیزان ما هستند

  2. مرضیه

    ممنون از اینکه این پکیج رو تهیه کردین
    پکیج کاملی بود و همه منابع رو داشت

    • seyyed_milad

      با تشکر از شما

  3. زهره

    همه سایت ها منابعی که گذاشتن منابع قدیمی بودند. ممنون ازتون که منابع جدید رو قرار دادید. به همه توصیه میکنم این فایل ها رو
    مرسی ازتون

    • bagher

      امیدواریم براتون مفید بوده باشه
      مرسی از دیدگاهتون

  4. علیرضا

    عالی

    • bagher

      مرسی از دیدگاه شما

  5. مریم

    فایل رو خرید کردم
    نزدیک ۳۰۰ هزار تومن برای خرید فایل از سایت های دیگر پرداخت کردم همشون رو دور انداختم
    کاش از اول میدیدمتون
    از اینکه منابع کامل رو تهیه کردید ممنونم

    • bagher

      ممنون از دیدگاه شما
      ما سعی کردیم تمام دروس رو کامل جمع بندی کنیم. برای تهیه این پکیج زحمت زیادی همکاران کشیدند. امیدوارم که بهترین نتایج رو در این آزمون کسب کنید.

  6. معصومه (خریدار محصول)

    سلام خسته نباشید ممنون ازفایل ها، من در تاریخ ۶ فروردین این فایل و خریدم ولی فایل جایی دیگه دانلود کردم میشه یکبار برایم ارسال کنید در ایمیلم ممنون

    • bagher

      سلام
      لطفا با پشتیبانی سایت با شماره ۰۹۳۶۰۱۴۷۴۸۴ تماس بگیرید. مجدد براتون ارسال میکنند.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 10 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.