دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان صدا و سیما

عنوان

سوالات استخدامی صدا و سیما

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : بیش از 500 صفحه نمونه سوال
فرمت فایل : pdf نوع فایل : پی دی اف
کیفیت : طلایی مناسب : داوطلبان آزمون استخدامی

این مجموعه شامل نمونه سوالات استخدامی صدا و سیما با پاسخنامه به صورت فایل و فرمت pdf می باشد. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

نمونه سوالات استخدامی
قیمت دانلود
39,000تومان
توضیحات

آشنایی با سازمان صدا و سیما

سازمان صدا و سیما (صدا و سیما) یک سازمان عمومی است که مسئولیت تولید و پخش برنامه‌ های رادیویی و تلویزیونی در ایران را برعهده دارد. این سازمان در سال 1319  به عنوان رادیو ایران تأسیس شد و در سال 1357  به صدا و سیما تغییر نام داد.

این سازمان دارای شش شبکه ملی تلویزیونی است که شامل شبکه یک (شبکه خبر)، شبکه دو (شبکه دوم)، شبکه سه (شبکه سوم)، شبکه چهار (شبکه چهارم)، شبکه پنج (شبکه پنجم) و شبکه نمایش خانگی است. همچنین، صدا و سیما دارای چندین شبکه رادیویی نیز می‌ باشد که برنامه‌ های متنوعی از جمله اخبار، برنامه‌ های فرهنگی، ورزشی، موسیقی و برنامه‌ های تفریحی را پوشش می‌ دهند.

و به عنوان یک سازمان دولتی، مسئولیت تأمین منابع مالی خود را از طریق درآمدهای دولتی، تبلیغات، حق اشتراک تلویزیونی و همچنین فروش برنامه‌ های تولید شده به خارج از کشور برعهده دارد.

هدف اصلی این سازمان ارائه برنامه‌ های کیفیت بالا و متنوع به مخاطبان است. و سعی می‌ کند تا با تولید برنامه‌ های آموزشی، اطلاع‌رسانی، سرگرمی و فرهنگی، نقش مهمی در توسعه فرهنگ جامعه داشته باشد. همچنین، صدا و سیما مسئولیت حفظ و نگهداری فرهنگ و هویت ملی را نیز بر عهده دارد.

ما در این پکیج تلاش کرده ایم تا کامل ترین مجموعه سوالات جهت آمادگی آزمون استخدامی سازمان صدا و سیما را جمع آوری نموده و در اختیار شما داوطلبان گرامی قرار دهیم.

صدا و سیما

با وجود اینکه صدا و سیما به عنوان یک سازمان دولتی فعالیت می‌ کند، اما در سال‌های اخیر تلاش‌هایی برای اصلاح و بهبود عملکرد آن انجام شده است. این اقدامات شامل تغییرات در ساختار سازمانی، افزایش حضور بخش خصوصی و همچنین تلاش برای افزایش کیفیت برنامه‌ها و جذب مخاطبان جدید می‌باشد.

حقوق کارکنان این سازمان بستگی به سیاست ها و قوانین کشور دارد. اما در بیشتر موارد، درآمد و مزایای مشابه با سایر کارمندان دولتی دارند. این شامل حقوق پایه، پاداش، بیمه، مرخصی و مزایای دیگر است. همچنین، حقوق کارکنان ممکن است بر اساس سطح تحصیلات، سابقه کار و سمت شغلی متفاوت باشد.

در این پکیج، مجموعه ای از سوالات عمومی پرتکرار و همچنین سوالات فراگیر مربوط به سال های گذشته قرار داده شده است. لازم به توضیح است که بخشی از این مجموعه نیز شامل سوالات مربوط به اطلاعات عمومی، احکام، علوم سیاسی و … می باشد که می توان از آنها برای آمادگی جهت مصاحبه حضوری استخدامی صدا و سیما نیز استفاده نمود.

سوالات مربوط به بخش عمومی شامل تعداد زیادی نمونه سوال به همراه پاسخ تشریحی در زمینه های ICDL، عقیدتی سیاسی، ادبیات فارسی، آمار و ریاضی، زبان انگلیسی، هوش، اطلاعات عمومی و معارف اسلامی می باشد. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از سوالات قرار داده شده است:

سوالات عمومی

لازم به توضیح است که بخش های مربوط به آمار و ریاضیات با توجه به نیاز داوطلبان، به همراه پاسخنامه تشریحی ارائه شده اند. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از پاسخنامه های تشریحی مربوط به این سوالات قرار داده شده است:

ریاضی و آمار

در داخل این مجموعه، جزوات آموزشی مورد نیاز برای تقویت آمادگی داوطلبان نیز قرار داده شده است. از جمله این جزوات می توان به جزوه آشنایی با علوم کامپیوتر اشاره نمود.

لازم به توضیح است که دفترچه سوالات مربوط به آزمون های فراگیر برخی از سال های گذشته نیز به همراه پاسخنامه در داخل این پکیج قرار داده شده است. در ادامه، تصویر مربوط به بخشی از این سوالات قرار داده شده است:

فراگیر صدا و سیما

تلاش کرده ایم تا کامل ترین مجموعه سوالات مربوط به آزمون استخدامی صدا و سیما را تهیه نماییم. نهایتا امیدواریم تا تهیه و مطالعه چندین باره سوالات و جزوات تهیه شده در این پکیج، منجر به افزایش آمادگی شما داوطلبان گرامی جهت حضور در این آزمون استخدامی گردد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود نمونه سوالات استخدامی سازمان صدا و سیما”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.