دانلود نمونه سوالات استخدامی پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات)

عنوان

سوالات استخدامی پلیس فتا

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 140
فرمت فایل : pdf نوع فایل : پی دی اف
کیفیت : طلایی مناسب : داوطلبان آزمون استخدامی

این مجموعه شامل نمونه سوالات استخدامی پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) با پاسخنامه به فرمت و فایل pdf می باشد. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

نمونه سوالات استخدامی
قیمت دانلود
29,000تومان
توضیحات

آشنایی با پلیس فتا:

پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات) یک سازمان قضایی است که در ایران فعالیت می‌ کند. این سازمان مسئول رصد، پیگیری و مبارزه با جرایم اینترنتی و تخلفات مرتبط با فضای مجازی است.

پلیس فتا در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده و هدف اصلی آن ارائه خدمات امنیتی در فضای مجازی به شهروندان ایران است. این سازمان برای حفظ امنیت و حریم خصوصی شهروندان در فضای مجازی، تحقیق و پژوهش در زمینه جرایم رایانه‌ ای، آموزش و پرواز همکاری با دستگاه‌ های امنیتی داخلی و بین‌المللی، همکاری با صنعت خصوصی و تشکیل و توسعه نظام‌ های اطلاعاتی مجهز به فناوری‌ های نوین مبارزه با جرم رایانه‌ ای فعالیت می‌ کند.

فعالیت‌های این سازمان شامل رصد و نظارت بر فضای مجازی، تحقیق و پیگیری جرایم اینترنتی، تعقیب و دستگیری مجرمان رایانه‌ ای، همکاری با دستگاه‌ های قضایی داخلی و خارجی، آموزش و پرواز همکاران در زمینه امنیت سایبری و ارائه خدمات به شهروندان در زمینه امنیت فضای مجازی می‌ شود.

همچنین در جرایم اینترنتی مانند هک و نفوذ به سیستم‌ ها، کلاهبرداری‌ های اینترنتی، توزیع و ترویج مواد مخدر و محصولات غیرقانونی، تولید و انتشار محتوای غیراخلاقی و مزاحمت‌ های جنسی در فضای مجازی فعال است.

و با استفاده از تکنولوژی‌ های پیشرفته و همکاری با سازمان‌ ها و نهادهای دیگر، سعی در کاهش جرایم اینترنتی و افزایش امنیت در فضای مجازی دارد. همچنین، این سازمان به منظور اطلاع‌رسانی و آگاهی‌ بخشی به شهروندان درباره روش‌ های امنیتی در فضای مجازی، کمپین‌ ها و آموزش‌ های آنلاین را برگزار می‌ کند.

پلیس فتا

در نهایت، پلیس فتا به عنوان یک سازمان قضایی مستقل و متعهد به حفظ امنیت و حریم خصوصی شهروندان در فضای مجازی، تلاش می‌ کند تا جرائم اینترنتی را پیشگیری و مبارزه کند و به افزایش اطمینان شهروندان در استفاده از فضای مجازی کمک کند.

حقوق کارکنان پلیس فتا بستگی به سیاست ها و قوانین هر کشور دارد. اما در بیشتر موارد، کارکنان حقوق و مزایای مشابه با سایر کارمندان عمومی دارند. این شامل حقوق پایه، پاداش، بیمه، مرخصی و مزایای دیگر است.

همچنین، حقوق کارکنان این سازمان ممکن است بر اساس سطح تحصیلات، سابقه کار و سمت شغلی متفاوت باشد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود نمونه سوالات استخدامی پلیس فتا (پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.