دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل مبتنی بر فشرده سازی همزمان چندگانه برای تحلیل سیگنال غیرثابت

عنوان فارسی

یک ابزار تجزیه و تحلیل فرکانس-زمان رزولوشن بالا مبتنی بر فشرده سازی همزمان چندگانه برای تحلیل سیگنال های غیرثابت

عنوان انگلیسی

A multisynchrosqueezing-based high-resolution time-frequency analysis tool for the analysis of non-stationary signals

کلمات کلیدی

تحلیل زمان-فرکانس؛ تبدیل فشرده ساز همزمان؛ تشخیص خطای بلبرینگ؛ تحلیل سیگنال متغیر با زمان

درسهای مرتبط

پردازش سیگنال

تعداد صفحات انگلیسی : 24 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2021 تعداد رفرنس مقاله : 42
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
52,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Journal of Sound and Vibration (مجله صدا و ارتعاش)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در نرم افزار متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه تحلیل سیگنال های غیرثابت

در این مقاله، یک روش تحلیل «زمان-فرکانس» (TF) وضوح بالا برای تحلیل سیگنال های شدیداً غیرایستا، ارائه می شود. نمایش های TF تولید شده بوسیله روش های متداول معمولاً بسیار غیرواضح هستند و نمی توانند ویژگی های دقیقی برای چنین سیگنال هایی فراهم کنند. یک روش اخیراً پیشنهاد شده، به نام «تبدیل چندهمگامی فشرده کننده» (MSST)، اکثر مشکلات موجود در روش های متداول را برطرف می کند و بنظر می رسد یک ابزار امیدوار کننده باشد. با این وجود، MSST هنوز مشکل عمده ای به نام مسئله نقطه مجدداً تخصیص داده نشده دارد که ممکن است باعث بوجود آمدن مسئله انرژی غیرواضح برای تعدادی از نقاط TF ویژه، شود. این مقاله عمدتاً بر حل این مسئله تمرکز می کند. این پروژه در می یابد که چنین مسئله ای در MSST بخاطر عملگر گرد کردن در فرآیند گسسته گام مجدداً تخصیص داده شده، بوجود می آید. بنابراین، روش موثری برای حل این مسئله با استفاده از یک استراتژی ساده، بکار گرفته می شود. علاوه بر آن، پیاده سازی گسسته در این مطالعه ارائه می شود. تحلیل عددی نشان می دهد که روش پیشنهادی ما می تواند به نحو موثری تمرکز انرژی را مشابه با MSST بهبود بخشد. همچنین، مقایسه با روش های پیشرفته دیگر نشان می دهند که روش پیشنهادی عملکرد بهتری هنگام سروکار داشتن با سیگنال های شدیداً غیرایستا و سیگنال های «نویز افزوده» ، دارد. در تحلیل تجربی سیگنال، سه آزمایش تجربی انجام می دهیم تا اثربخشی روش پیشنهادی در تحلیل سیگنال های واقعی، اعتبار یابی شود.

این مقاله مربوط به سال 2021 بوده و شبیه سازی آن در نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است. در ادامه نیز تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل مبتنی بر فشرده سازی همزمان چندگانه برای تحلیل سیگنال غیرثابت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.