دانلود شبیه سازی مقاله الگوریتم رمزگذاری سبک برای ایمن سازی اینترنت اشیا

عنوان فارسی

SIT: یک الگوریتم رمزگذاری سبک برای ایمن سازی اینترنت اشیا

عنوان انگلیسی

SIT: A Lightweight Encryption Algorithm for Secure Internet of Things

کلمات کلیدی

اینترنت اشیا (IoT)؛ امنیت؛ رمزگذاری؛ شبکه حسگر بی سیم (WSN)؛ Khazad

درسهای مرتبط

اینترنت اشیا

تعداد صفحات انگلیسی : 10 نشریه : arXiv
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 72
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
arxiv
قیمت دانلود مقاله
67,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Journal of Advanced Computer Science and Applications (IJACSA) (مجله بین المللی علوم کامپیوتر پیشرفته و کاربردها)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در نرم افزار متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب ایمن سازی اینترنت اشیا

در آینده ای نه چندان دور، اینترنت اشیا به عنوان یکی از عناصر ضروری زندگی روزمره ما مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین، دستگاه ها و سنسورهای محدود کننده انرژی به صورت پیوسته با یکدیگر در ارتباط هستند و از اینرو امنیت آنها بایستی تامین شود. برای تحقق این امر، یک الگوریتم امنیتی سبک در این مطالعه تحت عنوان SIT ارائه شده است. همچنین این پیاده‌سازی، نتایج امیدبخشی را نشان می‌دهد که الگوریتم را به عنوان گزینه مناسبی برای استفاده در کاربردهای IoT انتخاب می کند. در آینده ای نزدیک، درصدد هستیم که به ارزیابی دقیق عملکرد و تحلیل رمز این الگوریتم در پلتفرم های سخت افزاری و نرم افزاری مختلف برای حملات احتمالی بپردازیم.

انتظار بر این است که اینترنت اشیا (IoT) به عنوان یک فناوری امیدبخش در آینده، از کاربردهای مختلفی برخوردار باشد و میلیاردها دستگاه را به یکدیگر متصل کند. همچنین، انتظار می رود که افزایش تعداد ارتباطات، به حجم وسیعی از داده ها منجر شده و امنیت داده ها را در معرض خطر قرار دهد. دستگاه های موجود در معماری اصولا از لحاظ اندازه، کوچکتر و کم مصرف هستند. الگوریتم‌های رمزگذاری متداول به دلیل پیچیدگی‌شان معمولا از نظر محاسباتی گران هستند و برای رمزگذاری به دورهای زیادی نیازمندند که در این صورت انرژی محدود ابزارها را هدر می‌دهند. با این وجود، الگوریتم کمتر پیچیده ممکن است تهدیدی در زمینه یکپارچگی محسوب شود. در این مطالعه، یک الگوریتم رمزگذاری سبک به نام IoT امن (SIT) را ارائه می دهیم که یک رمزگذاری بلوکی 64 بیتی بوده و برای رمزگذاری داده ها به کلید 64 بیتی نیازمند است. معماری الگوریتم، ترکیبی از feistel و یک شبکه جانشینی-جایگزینی یکنواخت است. نتایج شبیه سازی حاکی از آن است که الگوریتم مربوطه، امنیت قابل ملاحظه ای را تنها در پنج دور رمزگذاری امکانپذیر می کند. پیاده سازی سخت افزاری الگوریتم بر روی یک میکروکنترلر 8 بیتی کم هزینه انجام می شود و نتایج مربوط به اندازه کد، استفاده از حافظه و چرخه های اجرای رمزگذاری/رمزگشایی با الگوریتم های رمزگذاری معیار مورد مقایسه قرار می گیرد.

این مقاله مربوط به سال 2017 بوده و شبیه سازی آن در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است و در ادامه نیز تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله الگوریتم رمزگذاری سبک برای ایمن سازی اینترنت اشیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 9 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.