دانلود شبیه سازی مقاله بازار توازن سلسله مراتبی با در نظر گرفتن چندین میکروگرید

عنوان فارسی

بازار توازن بلادرنگ سلسله مراتبی با در نظر گرفتن چندین میکروگرید با منابع پایدار پراکنده

عنوان انگلیسی

A Hierarchical Real-Time Balancing Market Considering Multi-Microgrids With Distributed Sustainable Resources

کلمات کلیدی

محدب سازی؛ بازار تعادلی کننده سلسله مراتبی؛ برنامه ریاضی با محدودیت های تکمیلی (MPCC)؛ چند ریز شبکه؛ رگرسیون چند متغیره

درسهای مرتبط

بازار برق

تعداد صفحات انگلیسی : 12 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 28
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
98,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب و گمز پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Sustainable Energy (مجله انرژی پایدار)
ترجمه: دارد (ترجمه 27 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (30 صفحه به صورت فایل ورد (WORD) و PDF) + یک فایل ویدئویی 10 دقیقه ای که به توضیحات مربوط به مقاله و شبیه سازی و خروجی های آن، پرداخته است شبیه سازی : دارد (این مقاله در محیط دو نرم افزار متلب و گمز، شبیه سازی شده است؛ فایل های متلب در فرمت .m و .slx بوده و فایل های متلب در فرمت .gms می باشند)

این مقاله در محیط متلب و گمز به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب و گمز بازار برق تعادلی

اتصال و اجرای منابع مورد تقاضای جدید در حال تبدیل شدن به بخش غیر قابل اجتناب در سیستم بهره برداری از انرژی است. در مقایسه با ژنراتور های معمولی، این منابع پایدار پراکنده جدید (DSR ها) مانند برنامه های پاسخ به تقاضا (DR)، خودرو های برقی، خورشیدی بامی یا ذخیره انرژی پراکنده، نیروگاه های انرژی و حرارت ترکیبی (CHP)، از مزیت های زیر برخوردار هستند: 1) آنها عاری از تغییر عدم کارایی هستند که این موضوع منجر به سرعت پاسخ سریع تر می شود 2) تنوع منابع طرف تقاضا موجب ایجاد انعطاف پذیری هنگام واکنش به یک برنامه زمانی توزیع واقعی می شود 3) توزیع پراکنده آنها و نزدیکی به مصرف کنندگان نهایی موجب کاهش تلفات انتقال انرژی با فاصله طولانی می شود. بنابراین می توان نتیجه گرفت که منابع مختلف پایدار پراکنده ارتجاعی با اندازه کوچک دارای ظرفیت قابل توجهی در ارائه خدمات انرژی و جانبی به شبکه تاسیسات است.

بازار تعادلی واقعی (RTBM) به عنوان بخشی از بازار برق پیشرفته استاندارد شناخته می شود. بخش های دیگر شامل بازار روزانه و بازار ساعتی است. یک RTBM در هر بازه زیر ساعتی (مانند 15-5 دقیقه) در طی ساعت عملیاتی جهت از بین بردن هر نوع عدم تعادل و تضمین ثبات سیستم به صورت سیستم، راه اندازی می شود. این موضوع توسط اپراتور سیستم انتقال (TSO) محقق می شود که به صورت گزینشی اقدام به فعال سازی پیشنهادهای قیمت ارائه شده توسط ژنراتور ها با منابع ظرفیتی یا منابع تقاضای موجود جهت حداقل کردن هزینه عملیاتی سیستم، می کند.

ما در این پروژه، گروه های ریز شبکه های وابسته به DSR را به منظور مشارکت در پیشنهاد قیمت RTBM به منظور ارائه خدمات تعادلی در سیستم انتقال تحت مدیریت DSO، در نظر می گیریم. با توجه به این که ریز شبکه ها هیچ دسترسی مستقیمی به بازار عمده فروشی سطح انتقال ندارند، یک چارچوب بازار سلسله مراتبی طراحی شده است.

این مقاله در محیط نرم افزارهای متلب (MATLAB) و گمز (GAMS) شبیه سازی شده و نتایج خروجی نیز منطبق با نتایج خود مقاله می باشند که در ادامه نیز تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی، قرار داده شده اند:

در این یک مقاله یک چارچوب بازار سلسله مراتبی جهت در نظر گرفتن ریز شبکه های مختلف با DSR ها در پیشنهاد بازار تعادلی آنی، پیشنهاد شد. می توان ریز شبکه ها را توسط DLMP های ارسالی از DSO ها جهت ایجاد میزان انرژی مورد نیاز در عملیات آنی به وسیله محاسبه OPF هدایت کرد. در سطح توزیع چارچوب بازار پیشنهادی، یک مدل MPCC جهت ترکیب بهینه سازی دو سطحی DSO ها و ریز شبکه ها در یک مسئله جهت کارایی محاسباتی، ارائه می شود. در سطح پیشنهاد قیمت بازار انتقال، یک رویکرد MLR جهت تسهیل در DSO در پیشنهاد قیمت بازار بهینه، اعمال می شود. نتایج اصلی حاصل از نتایج شبیه سازی ما عبارتند از:

  • ریز شبکه ها می توانند از پروفیل تبادل انرژی موردنیاز با دقت و کارایی مناسب تبعیت کنند که موجب ایجاد یک عرضه کننده سرویس تعادلی مطلوبی برای سیستم انتقال در سناریو واقعی می شود.
  • روش MLR پیشنهادی از کارایی بالایی در بهینه سازی تصمیم پیشنهاد قیمت DSO در متعادل کردن بازار جهت برنده شدن در یک مزایده مورد نظر برخوردار است، بنابراین این روش به عنوان یک ابزار جانبی برای DSO ها و پیشنهاد دهندگان بازار در موارد واقعی محسوب می شود و
  • این روش از سود دهی بسیار زیادی برای ریز شبکه های DSR محور جهت ایجاد سرویس های تعادلی در سیستم های انتقال برخوردار است که در نتیجه نشان می دهد که علت پیشنهادی از کارایی زیادی برای ریز شبکه های محلی و سیستم های انتقال برخوردار است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله بازار توازن سلسله مراتبی با در نظر گرفتن چندین میکروگرید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 14 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.