دانلود شبیه سازی مقاله برآورد کانال با پیچیدگی کم برای کانال های فرکانس بالا

عنوان فارسی

برآورد کانال با پیچیدگی کم و ترازبندی توربو برای کانال های فرکانس بالا

عنوان انگلیسی

Low-complexity channel estimation and turbo equalisation for high frequency channels

کلمات کلیدی

تخمین کانال؛ اکولایزر؛ فیدبک؛ حذف تداخل؛ روش های تکراری؛ حداقل مربعات جزئی؛ تقریب مربعات جزئی؛ گیرنده های رادیویی؛ کانال های مخابراتی

درسهای مرتبط

مخابرات

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 16
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
278,800تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IET Communications (مجله مخابرات)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

تخمین کانال در کانال های فرکانس بالا

برای ارتباطات فرکانس بالا (HF)، استاندارد MIL-STD-188-110B پیوست C و نُرم STANAG 4285، شکل موج های HF مشهور هستند که به ترتیب توسط ایالات متحده و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، توصیه شده اند. در توضیحات بعدی، این استانداردها را جهت سادگی با MIL-STD و STANAG بیان می کنیم. مدل کانال HF غالباً بکار گرفته شده، مدل کانال ITU-RF.1487 می باشد. کانال های HF از تغییرات زمانی سریع و انتشار تاخیر طولانی که در نتیجه باعث تداخل بین نشانه (ISI) متغیر با زمان شدید می شود، رنج می برند. برابرسازی توربو (TEQ)، روشی موثر برای رفع ISI می باشد. اخیراً، TEQ بوسیله ارتباطات بی سیم، ارتباطات صوتی زیردریایی، ارتباطات فیبر نوری و سیستم های ارتباطات مشارکتی، بکار گرفته شده است. هر دوی اکولایزور «نرم داخل، نرم بیرون» (SISO) و دیکدر SISO برای TEQ لازم می باشند. در عمل، یک اکولایزر خطی یا یک برابرسازی بازخورد تصمیم (DFE) معمولاً به عنوان اکولایزور SISO استفاده می شود، زیرا اکولایزورهای بهینه، مانند تخمین گرهای «حداکثر احتمال مقدم» (MAP)، پیاده سازی شان بسیار دشوار و پیچیده است.

در این پروژه، کاربردهای عملی چندین الگوریتم تخمین کانال با پیچیدگی کم و طرح های TEQ برای هر دوی استانداردهای شکل موج HF، را بررسی کردیم. همچنین یک طرح TEQ-هیبرید جدید را پیشنهاد کردیم. نشان داده شده که الگوریتم های تخمین کانال LMS و RLS متداول، عملکرد ضعیفی بر مدل های کانال ITU-R F.1487 LM دارند. اما، الگوریتم تخمین درونیابی زمان-خطی برپایه LS گزینه مناسبی برای این مدل ها می باشد. علاوه بر آن، این الگوریتم تخمین تنها یک بار اجرا می شود. همانگونه که انتظار می رفت، طرح های TEQ می توانند به میزان قابل توجهی عملکرد BER یک گیرنده غیرمکرر را بهبود بخشند. از نظر تعادل بین عملکرد BER و پیچیدگی قابل حصول، طرح TEQ-هیبرید (ترکیبی) پیشنهادی یک طرح کاندید خوب برای شکل موج MIL-SD-188-110B پیوست C می باشد، درحالی که SFIC-TEQ برای شکل موج STANAG 4285 مناسب است.

این شبیه سازی در نرم افزار متلب (MATLAB) پیاده سازی شده و در ادامه نیز یکی از شکل های خروجی شبیه سازی قرار داده شده است:

کانال های فرکانس بالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله برآورد کانال با پیچیدگی کم برای کانال های فرکانس بالا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − یک =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.