دانلود شبیه سازی مقاله بهبود پایداری سیستم قدرت در سیستم خط انتقال طویل با SVC

عنوان فارسی

بهبود پایداری سیستم قدرت در سیستم خط انتقال طویل با استفاده از جبرانساز استاتیکی توان راکتیو (SVC)

عنوان انگلیسی

Power System Stability Improvement of Long Transmission Line System by Using Static Var Compensator (SVC)

کلمات کلیدی

FACTS؛ خط انتقال طولانی؛ MATLAB؛ SVC؛ پایداری سیستم قدرت؛ خطای سه فاز

درسهای مرتبط

ادوات فکتس؛ دینامیک سیستم های قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 3 نشریه : Semantic Scholar
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 10
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
Semantic-Scholar
قیمت دانلود مقاله
274,800تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Journal of Engineering Research and Applications (مجله بین المللی کاربردها و تحقیقات مهندسی)
ترجمه: دارد گزارشکار : دارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بهبود پایداری خط انتقال طولانی

در سال های اخیر، تقاضاهای بیشتری بر روی شبکه انتقال قرار گرفته است و این تقاضاها به دلیل افزایش تعداد ژنراتور بدون استفاده و افزایش رقابت بین خودشان، همچنان رو به افزایش خواهد بود. به همین دلیل امروزه سیستم های قدرت الکتریکی در حال تغییر، نیاز فزاینده ای به انعطاف پذیری، قابلیت اطمینان، واکنش سریع و دقت در زمینه های تولید قدرت، انتقال، توزیع و مصرف دارند. ادوات جبرانساز استاتیک Var (یعنی SVC) برای بهبود شرایط ولتاژ و توان راکتیو در سیستم هایAC مورد استفاده قرار گرفته اند. همچنین باعث افزایش ظرفیت انتقال در اثر میرایی نوسان قدرت می شود. اثربخشی این کنترل کننده به مکان مطلوب آن و انتخاب مناسب سیگنال در شبکه سیستم قدرت بستگی دارد. SVC مي تواند با كنترل ديناميكی خروجی توان راکتیو آن، سبب بهبود پایداری و میرایی شود. در این پروژه بهبود پایداری گذرای سیستم دو منطقه ای با شرایط بارگذاری متفاوت، مورد بررسی قرار گرفته است. ادوات سیستم انتقالAC انعطاف پذیر موازی (FACTS)، هنگامی که در میانه ی یک خط انتقال طویل قرار گرفته شود، نقش مهمی در کنترل جریان راکتیو پخش بار در شبکه قدرت ایفا می کند.

در این پروژه، ساختار اصلی یک SVC که تحت کنترل ولتاژ باس معمولی در حال بهره برداری است و مدل آن شرح داده شده است. این پروژه بهبود پایداری سطح ولتاژ و توان حقیقی و راکتیو در سیستم قدرت حاوی SVC را نشان می دهد. در این پروژه، اثربخشی ادوات FACTS موازی از قبیل SVC ، در بهبود پایداری یک سیستم قدرت دو منطقه ای با بارهای مختلف مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج شبیه سازی نشان داده شده در اینجا عملکرد مؤثر SVC را نشان می دهد. از این رو با الگوبرداری صحیح از این کنترل کننده ها، می توان هر گونه مزیت احتمالی دیگر در این کنترل کننده ها را در مطالعات پایداری سیستم قدرت تعیین کرد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله بهبود پایداری سیستم قدرت در سیستم خط انتقال طویل با SVC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهار =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.