دانلود شبیه سازی مقاله بهبود بهره ولتاژ برای یک مبدل افزاینده

عنوان فارسی

بهبود بهره ولتاژ برای یک مبدل افزاینده ساخته شده با مبدل باک بوست و مبدل KY

عنوان انگلیسی

Voltage Gain Enhancement for a Step-Up Converter Constructed by KY and Buck-Boost Converters

کلمات کلیدی

مبدل KY؛ پمپ شارژ؛ سلف تزویج شده

درسهای مرتبط

الکترونیک قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 11 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 21
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
54,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Industrial Electronics (مجله الکترونیک صنعتی)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (فایل سه صفحه ای ورد، توضیحات مختصر) شبیه سازی : دارد (یک فایل سیمولینک متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بهبود بهره ولتاژ مبدل

بدلیل گرمایش جهانی، تقاضا برای انرژی سبز برای دهه ها رو به افزایش می باشد. این انرژی ها (توان های) سبز شامل سلول های خورشیدی، پیل های سوختی و غیره هستند. در بسیاری از سیستم های کاربردی، مبدل های ولتاژ بالا نقش مهمی در افزایش ولتاژ پایین خروجی برای تجهیزات توان سبز و دستیابی به ولتاژهای بالا و مورد نیاز بارها ایفا می کنند. در رابطه با مبدل های سنتی و غیرایزوله تقویت ولتاژ  (مبدل بوست)، همچون مبدل سنتی بوست و بوست- باک ، بهره های ولتاژ آن ها به اندازه کافی بالا نیست. تا اینجای کار تکنیک های زیادی برای تقویت ولتاژ پیشنهاد شده اند ، از این جمله می توان به استفاده از چند القاگر مغناطیسی شده و سپس پمپاژ انرژی ذخیره شده به خروجی ، و اتصال سری تمامی القاگرها، القاگرهای تزویجی با نسبت های دور، برهم نهی ولتاژ بر پایه خازن های سوئیچ زنی، ترانسفورماتورهای کمکی با نسبت های دور و غیره اشاره نمود.

در این پروژه، یک روش جدید برای مبدل های تقویت ولتاژ معرفی شده است. این مبدل ترکیب کننده یک پمپ شارژ، و یک القاگر تزویجی با نسبت دور است. بهره ولتاژ بدست آمده بیشتر از مبدل های افزاینده ترکیب کننده KY و باک- بوست است. بدلیل اینکه مبدل پیشنهادی حاوی القاگر خارجی است، جریان خروجی فاقد پالس خواهد بود. پس از کمی استدلال ریاضیاتی، یک چیدمان آزمایشی با ولتاژ ورودی 12 ولت، ولتاژ خروجی 72 ولت؛ توان خروجی 60 وات برای تایید اثربخشی مبدل پیشنهادی بکار گرفته شده است.

در اینجا یک مدل افزایشی ولتاژ بالا معرفی شده است. با ترکیب القاگر تزویجی با نسبت های دور و خازن سوئیچ شده ، بهره ولتاژ مربوطه بیشتر از مبدل های افزایشی موجود و ترکیب کننده KY و مبدل های باک- بوست است. علاوه بر این، مبدل پیشنهادی فاقد خروجی شناور است، یک القاگر خروجی به آن افزوده شده است و لذا جریان خروجی فاقد پالس است. علاوه بر این، ساختار مبدل پیشنهادی بشدت ساده ، و کاملاً مناسب کاربردهای صنعتی است.

این شبیه سازی در محیط سیمولینک متلب (MATLAB) انجام شده و در شکل زیر نیز تصویری از محیط سیمولینک قرار داده شده است:

هبود بهره ولتاژ برای یک مبدل افزاینده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله بهبود بهره ولتاژ برای یک مبدل افزاینده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.