دانلود شبیه سازی مقاله تجمیع کننده در سیستم ذخیره انرژی باتری و فتوولتائیک (PV)

عنوان فارسی

سرویس تجمیع کننده برای سیستم های ذخیره انرژی باتری و فتوولتائیک (PV) در ساختمان های مسکونی

عنوان انگلیسی

Aggregator service for PV and battery energy storage systems of residential building

کلمات کلیدی

تجمیع کننده؛ سیستم ذخیره انرژی باتری (BESS)؛ منبع انرژی پراکنده (DER)؛ کنترل پیش بین مدل (MPC)

درسهای مرتبط

تولید پراکنده

تعداد صفحات انگلیسی : 9 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 28
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
98,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط نرم افزار گمز پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : CSEE Journal of Power and Energy Systems (مجله سیستم های انرژی و توان)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (این محصول دارای گزارشکار 4 صفحه ای شامل توضیحات مربوط به شبیه سازی و داده های استفاده شده و همچنین ارائه تمامی خروجی های شبیه سازی می باشد.) شبیه سازی : دارد (یک فایل شبیه سازی در نرم افزار گمز با فرمت .gms)

این مقاله در محیط نرم افزار گمز به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه گمز تجمیع کننده در ساختمان های مسکونی

در سالهای اخیر، تعداد زیادی منابع انرژی پراکنده (DER) شامل سیستم های PV نصب شده بر بام و سیستم های ذخیره انرژی در باتری (BESS)، در واحدهای مسکونی نصب شده اند. با این حال، نصب DER ها در ساختمان های آپارتمانی عمدتاً بخاطر پیچیدگی مالکیت خانه در این واحدهای چند سکنه ای، با تاخیر مواجه شده است. اهمیت در نظر گرفتن ساختمان های مسکونی در بهینه سازی DER ها، توجه زیادی به خود جلب کرده است بخصوص از آنجا که مصرف انرژی خانگی شامل استفاده از خودروهای الکتریکی (EV ها) و خودروهای هیبریدی، در دهه گذشته رو به رشد بوده است.

شواهد قابل ملاحظه ای وجود دارند که نشان می دهند، PV یکپارچه با ساختمان (BIPV) می تواند به میزان موثری مبلغ قبض برق و انرژی را کاهش دهد. مطالعات ذکر شده در بالا، اثربخشی و عملکرد ترکیب PV، BESS و دیگر DER ها در صرفه جویی در مصرف انرژی و همچنین انتقال بار (به زمان های غیراوج) و کاهش آلودگی های کربنی، را نشان داده اند. با این حال، از جنبه تجاری، انگیزه ساکنین ساختمان برای مشارکت در خدمات مدیریت انرژی یا برای ذینفعان جهت نصب فعالانه DER ها، مسئله ای است که بندرت مورد ملاحظه قرار گرفته است. این مقاله تلاش می کند تا این مسئله را با پیشنهاد یک تجمیع کننده نوین به این صورت، رفع کند: تلفیق یک سیستم صدور قبض براساس نظریه «معامله داخلی»، با یک پلتفرم مدیریت مرکزی EV، PV و BESS با هدف افزایش سودآوری خدمات. برای ترغیب ساکنان به مشارکت در خدمات تجمیع کننده (aggregator)، یک استراتژی ضمانت قیمت پایین (LPG) و پاداش برای مشارکت، مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن، تجمیع کننده ها، گزینه هایی برای انتخاب از سه تعرفه برای ساکنین فراهم می کنند: تعرفه نرخ ثابت، TOU و RTP.

این مقاله در محیط نرم افزار گمز، شبیه سازی شده و نتایج شبیه سازی نیز منطبق با نتایج مقاله می باشد. در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

خروجی شبیه سازی مربوط به شکل شماره 5 مقاله:

خروجی شبیه سازی مربوط به توان مصرفی خودروهای الکتریکی (شکل شماره 6 مقاله):

در اینجا فقط بخشی از خروجی های مربوط به شبیه سازی قرار داده شده اند. این شبیه سازی در محیط نرم افزار گمز انجام شده و تمام حالت های بررسی شده در مقاله نیز شبیه سازی شده اند و نتایج آنها در گزارشکار، توضیح داده شده است.

خدمات تجمیع کننده برای ساختمان های آپارتمانی مسکونی، نه تنها مزایای صاحبان DER بلکه ساکنین ساختمان ها را در نظر می گیرند. برای کمینه سازی هزینه های سرمایه گذاری و همچنین هزینه های بهره برداری خدمات تجمیع کننده و در عین حال کمینه سازی مزایا برای ذینفعان، در این مقاله، یک راهکار جامع، شامل ساختار فیزیکی، زیرساخت ارتباطاتی، مکانیزم صدور قبض و الگوریتم بهینه سازی خدمات تجمیع کننده، ارائه می شود.

شواهد قابل توجهی وجود دارند که نشان می دهند خدمات تجمیع کننده می توانند به نحو موثری صرفه جویی در قبوض را بهبود بخشند. بطور کلی، خدمات تجمیع کننده دو ویژگی اصلی دارند: مدیریت دارایی های DER، شامل PV، EV و BESS و فروش برق به ساکنین متصل شده. تجمیع کننده، برق را با قیمت عمده فروشی از بازار انرژی خریداری می کند و آنرا با قیمت خرده فروشی نسبتاً کمتر به ساکنین می فروشد. سپس، تجمیع کننده، بطور کلی با مصرف کنندگان، تسویه حساب می کند، بگونه ای که بتواند برق تولید شده توسط PV یا ذخیره شده در BESS را به صورت داخلی با ساکنین، معامله کند. در این پروژه، یک سرویس تجمیع کننده نوین برای ساختمان آپارتمان مسکونی با PV و BESS براساس MPC، RTP، معامله داخلی و LPG پیشنهاد می شود. هر دو ساختار فیزیکی و ارتباطاتی تجمیع کننده برای پشتیبانی از پیاده سازی تجمیع کننده در ساختمان، توسعه یافته اند. مدل تجاری، شامل سیستم صدور قبض و مکانیزم های تشویقی معرفی شده توسط تجمیع کننده نیز به بحث گذاشته می شوند. LPG و پاداش مشارکت وعده داده شده توسط تجمیع کننده می توانند به نحو موثری مصرف کنندگان را به مشارکت در خدمات پیشنهادی ترغیب کنند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تجمیع کننده در سیستم ذخیره انرژی باتری و فتوولتائیک (PV)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.