دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل هارمونیکی در یک سیستم قدرت با تولید بادی

عنوان فارسی

تحلیل هارمونیکی در یک سیستم قدرت با تولید بادی

عنوان انگلیسی

Harmonic Analysis in a Power System with Wind Generation

کلمات کلیدی

مدلسازی هارمونیکی؛ هارمونیک های سیستم قدرت؛ مجموع هارمونیک ها؛ توربین های بادی

درسهای مرتبط

انرژی های نو

تعداد صفحات انگلیسی : 11 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2006 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
88,400تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Power Delivery (مجله تحویل توان)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد شبیه سازی : دارد (سیمولینک متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه تحلیل هارمونیکی سیستم قدرت

با اینکه توربین های بادی (WT های) سرعت متغیر، از لحاظ بسیاری از جنبه های کیفیت توان، ماشین های سازگار با شبکه هستند، اما هارمونیک های تولید شده توسط مبدل های قدرت طرف شبکه در این شبکه ها، جایی که شرایط تشدید هارمونیک ممکن است وجود داشته باشند، باعث نگرانی می شوند. اجرای یک تحلیل هارمونیک تفصیلی و دقیق در یک سیستم قدرت واقعی، یک مسئله بسیار پیچیده است که دربرگیرنده مدل های پیشرفته برای همه اجزاء سیستم، شامل بارهای مصرف کننده، که بزرگترین عدم قطعیت را دارند، می باشد. در مورد منابع تولید پراکنده بادی متصل به شبکه توزیع، انجام مطالعات پخش بار هارمونیک پیشرفته، یک کار عادی نیست و علت آن وجود تعداد زیادی از این تاسیسات و اندازه نسبتاً کم آنها و اهمیتشان می باشد [معمولاً چند مگاوات به ازای هر نصب، برای اتصال به شبکه فشار متوسط (MV) لازم است]. بنابراین، روش های ارزیابی ساده شده معمولاً برای حصول نتایج سریع، براساس فرض های محافظه کارانه (طرف امن)، بکار گرفته می شوند.

در این پروژه، مطالعه نفوذ هارمونیک برای یک سیستم قدرت که در آن یک مزرعه باد متشکل از توربین های سرعت متغیر، جهت اتصال برنامه ریزی زمانی شده است، انجام می شود. بعد از ارائه روش مدل سازی سیستم، نتایج کاربردی از اسکن (روبش) فرکانسی و تحلیل پخش بار هارمونیک، ارائه می شوند. مشخصات هارمونیک سیستم و حساسیت شان به پارامترهای عملیاتی و مدل سازی به بحث گذاشته می شوند. مسائل بالقوه اعوجاج ولتاژ بخاطر انطباق فرکانس تشدید هارمونیک اول سیستم با پیک طیف هارمونیک جریان WT، مشاهده شد. با این حال، مسائل اعوجاج هارمونیک تنها برای شبکه MV محلی پدیدار می شوند نه سیستم HV، که این امر یکی از مسائل اولیه پراهمیت است.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار سیمولینک متلب (MATLAB) انجام شده است. برای ران کردن شبیه سازی ها بهتر است تا از نسخه 2012 به بالاتر این نرم افزار استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تحلیل هارمونیکی در یک سیستم قدرت با تولید بادی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 5 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.