دانلود شبیه سازی مقاله مدلسازی ترانسفورماتور جریان تحت شرایط اشباع

عنوان فارسی

مدلسازی ترانسفورماتورهای جریان تحت شرایط اشباع

عنوان انگلیسی

Modeling of Current Transformers Under Saturation Conditions

کلمات کلیدی

اتصال کوتاه؛ رله؛ اشباع هسته مغناطیسی؛ ترانسفورماتور جریان

درسهای مرتبط

حفاظت سیستم قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 4 نشریه : Advances in Electrical and Electronic Engineering
سال انتشار : 2011 تعداد رفرنس مقاله : 3
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
Advances in Electrical and Electronic Engineering
قیمت دانلود مقاله
48,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Advances in Electrical and Electronic Engineering (پیشرفت ها در مهندسی برق و الکترونیک)
ترجمه: دارد (ترجمه 10 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (12 صفحه) شبیه سازی : دارد (یک فایل شبیه سازی در محیط سیمولینک متلب با فرمت .mdl)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ترانس جریان در شرایط اشباع

تمامی انواع رله های حفاظتی در شبکه های متوسط- بالا، سیگنال ها را از ترانسفورماتورهای ابزاری پردازش می کنند. در اکثر موارد، ترانسفورماتورها از نوع ترانسفورماتور جریان (CT) هستند و رله ها از انواع اضافه جریان، دیفرانسیل یا امپدانس پایه هستند. کیفیت سیگنال های ورودی، برای این رله ها از اهمیت زیادی برخوردار است و تضمین کننده کارکردهای صحیح می باشد. رله های حفاظتی قادر به تشخیص خطاها، در اکثر موارد خطاهای مدار کوتاه هستند. در طول مدار کوتاه، سیگنال ورودی رله با اغتشاش اشباع هسته مغناطیسی ترانسفورماتور جریان روبرو می شود. تعریف مدل ریاضیاتی از ترانسفورماتور جریان بشدت مفید است. می توان از مدل برای تحلیل رفتار ترانسفورماتور در جریان خطای بالا، یا هنگامی که جریان خطا حاوی مولفه DC است استفاده کرد. تایید CT با استفاده از مدل، بدون هزینه های تست های مدار کوتاه، یا سایر تجهیزات گران قیمت صورت می گیرد. هدف این پروژه توسعه مدل ترانسفورماتورهای جریان است که صرفاً بر اساس داده های عمومی مربوط به CT تعریف می شود. به عنوان مثال، همواره ساده و سریع به داده های تولیدکننده راجع به ویژگی های مغناطیس کننده یا ابعاد هسته مغناطیسی دسترسی نخواهیم داشت. مدل ریاضیاتی فقط در مواقعی کار می کند که در مقادیر اسمی باشد و مشخصه های تحریک اعمال شده باشند. آن ها به صورت عادی اندازه گیری می شوند و بخشی از گزارش دریافتی هستند.

این پروژه به توصیف مساله اشباع ترانسفورماتور جریان و مدل های ریاضیاتی می پردازد. نتایج نشان می دهند که شکل منحنی مغناطیس شدگی در ناحیه اشباع، عامل بشدت مهمی است. تحقیق بعدی روی تحلیل جریان ثانویه، هنگامی که هسته مغناطیس ترانسفورماتور جریان اشباع می شود تمرکز دارد. به طور خاص، تمرکز روی محتوی هارمونیک های بالاتر در جریان ثانویه، و زمان پالس های جریان قرار دارد. تحلیل رفتاری چندین نوع رله حفاظتی تحت شرایط اشباع انجام شده است. با این روش، مدل نیز بهبود می یابد.

این شبیه سازی در محیط سیمولینک متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصاویر مربوط به محیط شبیه سازی و همچنین خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله مدلسازی ترانسفورماتور جریان تحت شرایط اشباع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + هفت =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.