دانلود شبیه سازی مقاله تست های MIL و SIL و PIL برای الگوریتم MPPT

عنوان فارسی

تست های MIL و SIL و PIL برای الگوریتم MPPT

عنوان انگلیسی

MIL and SIL and PIL tests for MPPT algorithm

کلمات کلیدی

انرژی خورشیدی؛ سیستم تعبیه شده خودرویی؛ سیستم تعبیه شده هوانوردی

درسهای مرتبط

انرژی های نو

تعداد صفحات انگلیسی : 24 نشریه : Taylor & Francis
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 40
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
Taylor & Francis
قیمت دانلود مقاله
67,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Cogent Engineering
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در سیمولینک متلب با فرمت .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب الگوریتم MPPT

این پروژه، دستورالعملی را برای توسعه کنترل کننده ردیابی نقطه توان ماکزیمم در کاربردهای خودرویی و هوانوردی ارائه داده که از فرآیند توسعه V-cycle تبعیت می کند و این بدین معنی است که کنترل کننده پیشنهاد شده در این مقاله، با استفاده از تست های مدل در حلقه / نرم افزار در حلقه / پردازشگر در حلقه، تایید می گردد. به منظور امکان سنجی ادغام نرم افزار تعبیه شده در MPPT در زمینه های خودرویی و هوانوردی، و همچنین ارائه گزینه ای کم هزینه برای تست و پیاده سازی سخت افزاری الگوریتم MPPT، از این روش استفاده می شود. بنابراین، یک الگوریتم رسانایی افزایشی گام متغیر اصلاح شده در این مقاله پیشنهاد گردیده است که می تواند نوسانات حالت پایدار را کاهش داده و سرعت ردیابی را تحت تغییرات تابشی، افزایش دهد. سپس، طراحی مدل محور الگوریتم اصلاح شده، توسعه داده شد و به مدل نیروگاهی (مبدل بوست و پنل فتوولتائیکی) متصل گردید. در مرحله بعدی، مدل سیستم تست شده و با استفاده از فرآیند مدل در حلقه، تایید گردید. سپس، نرم افزار الگوریتم، به صورت خودکار برای کامپیوتر میزبان با استفاده از ابزار کدگذار تعبیه شده، ایجاد گردید و این نرم افزار به مدل نیروگاهی متصل شده و با استفاده از فرآیند نرم افزار در حلقه در کامپیوتر میزبان، تست گردید. نهایتا، نرم افزار از مدل MPPT برای بورد اکتشاف STM32F4 به منظور ایجاد، بلوک پردازشگر در حلقه، تولید شد که در بورد اکتشافی STM32F4 اجرا خواهد شد و مدل نیروگاه نیز در کامپیوتر میزبان، شبیه سازی خواهد شد. همچنین ابزارارتباطی ST-LINK نیز به منظور اتصال کامپیوتر میزبان و بورد تعبیه شده، استفاده گردید.

این مقاله مربوط به سال 2017 بوده و شبیه سازی های آن در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تست های MIL و SIL و PIL برای الگوریتم MPPT”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.