دانلود شبیه سازی مقاله تشخیص مبتنی بر پیش بینی خطی DQPSK پیوسته سریال در SIMO-OFDM

عنوان فارسی

تشخیص مبتنی بر پیش بینی خطی DQPSK پیوسته سریال در SIMO-OFDM

عنوان انگلیسی

Linear Prediction-Based Detection of Serially Concatenated DQPSK in SIMO-OFDM

کلمات کلیدی

پیش بینی خطی؛ اصل توربو؛ سوپرترلیس؛ RS-BJCR؛ سریالی؛ کدهای کانولوشنال به هم پیوسته؛ ایزومتریک؛ OFDM

درسهای مرتبط

مخابرات

تعداد صفحات انگلیسی : 23 نشریه : Springer
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 12
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
اشپرینگر
قیمت دانلود مقاله
64,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Wireless Personal Communications (ارتباطات شخصی بی سیم)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب SIMO-OFDM

عملکرد نزدیک به ظرفیت، یکی از اهداف سیستم های ارتباطی می باشد. مدولاسیون تقسیم فرکانس عمود برهم (OFDM) یک کانال انتخابی فرکانس را به یک کانال مسطح فرکانس تبدیل کرده و یک قانون تشخیص ساده را در گیرنده ایجاد می کند. عملکرد نزدیک به ظرفیت با استفاده از تشخیص منسجم و اصل توربو محقق می شود، و با استفاده از رمزگشاهای ورودی نرم و خروجی نرم به طور موثر پیاده‌سازی می‌شود. همچنین اثبات شده است که برای تحقق یک SNR مشخص، از نظر بیت خطا (BER)، تشخیص منسجم بهتر از عدم تشخیص منسجم، عمل می کند. با این وجود، تشخیص منسجم به همگام سازی حامل و زمانبندی و همچنین برآورد دقیق کانال نیازمند است. در این مطالعه، با استفاده از مفهوم برآورد کانال از طریق پیش‌بینی خطی، مسئله تشخیص داده‌ها در سیستم‌های OFDM کدگذاری‌شده توربو به‌هم پیوسته سری را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین، لازم به ذکر است که فیلتر پیش‌بینی کانال در پاسخ فرکانس کانال در خروجی FFT در گیرنده OFDM هنگامیکه پاسخ پالس کانال بسیار کوچکتر از طول FFT است، از درجه بالایی از همبستگی استفاده می‌کند. همچنین، زمانبندی کامل و همگام سازی حامل نیز در نظر گرفته شده است. در این مطالعه، رمزگشای داخلی MAP بر روی یک چارچوب و شبکه بندی خاصی که از حافظه رمزگذار پیچشی سیستماتیک بازگشتی داخلی و یک فیلتر پیش‌بینی ناشی می‌شود، عمل می‌کند. این رویکرد بر پایه برآورد کانال مبتنی بر احتمال پسینی (APP) است. با این وجود، نوظهوری این مقاله در زمینه استفاده از یک چارچوب و شبکه بندی خاص است که با استفاده از هم سنجی محقق می شود. همچنین، رمزگشای داخلی از هر دو قابلیت تصحیح خطا و برآورد کانال (پیش بینی) برخوردار است. روش پیشنهادی با حالتی که در آن کانال با استفاده از پایلوت‌ها در دامنه فرکانس برآورد می‌شود، مورد مقایسه قرار می گیرد. با وجود اینکه، عملکرد BER رویکرد برآورد کانال با استفاده از پایلوت‌ها، نسبت به روش پیشنهادی بسیار بهتر است اما توان عملیاتی آن بسیار کمتر است، زیرا پایلوت‌ها بایستی برای هر قاب OFDM ارسال شوند. با این وجود، در رویکرد پیشنهادی، پایلوت‌ها فقط برای اولین قاب OFDM جهت تخمین ویژگی‌های آماری پاسخ فرکانس کانال و نویز مورد نیاز می باشند. برای بقیه قاب ها نیازی به پایلوت نیست، زیرا آمار کانال و نویز ثابت می‌ماند. از اینرو، روش پیشنهادی از لحاظ توان عملیاتی، کارآمد است.

این مقاله مربوط به سال 2017 بوده و شبیه سازی آن در نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تشخیص مبتنی بر پیش بینی خطی DQPSK پیوسته سریال در SIMO-OFDM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.