دانلود شبیه سازی مقاله یافتن تقارن آینه ای از طریق ثبت و تخصیص دو به دو متقارن بهینه منحنی ها

عنوان فارسی

یافتن تقارن آینه ای از طریق ثبت و تخصیص دو به دو متقارن بهینه منحنی ها

عنوان انگلیسی

Finding Mirror Symmetry via Registration and Optimal Symmetric Pairwise Assignment of Curves

کلمات کلیدی

تقارن آینه ای؛ دیتاست؛ شکل های سه بعدی

درسهای مرتبط

مهندسی کامپیوتر

تعداد صفحات انگلیسی : 10 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 41
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
43,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Conference on Computer Vision Workshops (ICCV Workshops) (کنفرانس بین المللی کارگاه های بینایی کامپیوتر)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در نرم افزار متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب یافتن تقارن آینه ای

نشان می دهیم که مسئله برازش یک سطح آیینه ای تقارن به داده ها در هر فضای اقلیدسی را می توان به مسئله ثبت دو مجموعه داده، ساده نمود. دقت جواب حاصله تماماً به صحت ثبت بستگی دارد. این چارچوب «تقارن آیینه ای از طریق ثبت» (MSR) جدید، شامل این موارد است: (1) گردآوری داده ها براساس یک سطح اختیاری (2) ثبت مجموعه داده های اصلی و منعکس شده و (3) محاسبه بردار ویژه و مقدار ویژه برای ماتریس تبدیل نشان دهنده نگاشت های انعکاس و ثبت. همچنین، برای پشتیبانی از MSR، یک روش ثبت 2 بعدی نوین براساس اجماع نمونه تصادفی یک دسته از انطباق های همبستگی متقابل نرمال شده را نیز معرفی می کنیم. MSR، با استفاده از این به عنوان پشتیبان ثبت، به عملکرد عالی برای شناسایی خط تقارن در دو پایگاه داده تست 2 بعدی مستقل دست می یابد. علاوه بر آن، عمومیت MSR را با تست آن برروی یک پایگاه داده از اشکال 3 بعدی با پشتیبانی ثبت نزدیک ترین نقطه مکرر، نشان می دهیم. در نهایت، کاربردی بودن آن را با بررسی تقارن در سیستم های طبیعی با ارزیابی درجه تقارن موجود در بازسازی آکسون میلین دار از یک نوزاد گورخر ماهی، مورد بررسی قرار می دهیم. با استفاده از سطح تقارن محاسبه شده بوسیله MSR، فنونی برای همترازی جفت متقارن بهینه بین بازسازی های آکسون معرفی می کنیم و تصاویری که نشان می دهند روابط همسایگی بین جفت آکسون مجاور چه شباهتی با روابط بین همتای منعکس شده آیینه ای آنها در راستای محور «جلو به عقب»، دارد.

این مقاله مربوط به سال 2017 بوده و شبیه سازی آن در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است و در ادامه نیز تصویر مربوط به خروجی شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله یافتن تقارن آینه ای از طریق ثبت و تخصیص دو به دو متقارن بهینه منحنی ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.