دانلود شبیه سازی مقاله تاثیر تولید پراکنده بر مشخصه ولتاژی و تلفات شبکه توزیع

عنوان فارسی

تاثیر تولید پراکنده بر مشخصه ولتاژی و تلفات شبکه های توزیع

عنوان انگلیسی

Impact of distributed generation on voltage profile and losses of distribution systems

کلمات کلیدی

تولید پراکنده؛ پروفیل ولتاژ؛ تلفات توان اکتیو؛ شبکه های توزیع

درسهای مرتبط

تولید پراکنده

تعداد صفحات انگلیسی : 5 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 9
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
43,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله (این محصول دارای پاورپوینت 16 اسلایدی برای ارائه کلاسی هست)
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Proceedings of the 32nd Chinese Control Conference (CCC) (کنفرانس کنترل)
ترجمه: دارد (ترجمه 18 صفحه ای در قالب WORD و PDF) گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (6 فایل شبیه سازی در متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب بررسی تلفات شبکه توزیع

تولید پراکنده (DG) به استفاده از واحدهای مولد کوچک نصب شده در نقاط استراتژیک سیستم قدرت، نزدیک به مراکز بار، مربوط می باشد. فنآوری های DG شامل توربین های گازی کوچک، میکروتوربین ها، پیل های سوختی، انرژی باد و خورشیدی و غیره می باشند. در سیستم های توزیع، DG می تواند مزیت هایی برای مصرف کنندگان و همچنین برای شبکه خدمات فراهم کند، بخصوص در مکان های که تولید متمرکز غیرعملی است یا جایی که مشکلات و کمبودهایی در سیستم انتقال وجود داشته باشد. با این حال، ورود DG ها می تواند ساختار سیستم های توزیع را تغییر دهد و تاثیر قابل توجهی بر پخش توان، پروفایل ولتاژ و پایداری داشته باشد. میزان این تاثیرات، با انواع، مکان ها و ظرفیت DG ارتباط دارد.

در این پروژه، یک الگوریتم پیشرو/پسرو جدید براساس مدل بار توان ثابت برای تحلیل سیستم های توزیع شعاعی ارائه شده است. در روش پیشنهادی، توان های اکتیو و راکتیو به عنوان متغیرهای . یدزنی بوسیله کنترلر جپخش توان استفاده می شوند. مدل ریاضیاتی انواع مختلف «مولدهای پراکنده» (DG) به صورت گره های PQ، PV و PQ(V) در برنامه پخش توان مدل سازی شده اند. پروفایل ولتاژ و تلفات توان اکتیو قبل و بعد از نفوذ DG به سیستم های توزیع شعاعی، مطابق با واحدهای DG در مدهای مختلف، محاسبه می شوند. برای بدست آوردن نتایج، از یک سیستم آزمون 33 شین IEEE استفاده شده است. نتایج شبیه سازی نشان می دهند که در مدل های بکار گرفته شده، مکان و ظرفیت مختلف DG ها می توانند تاثیر بسزایی بر ولتاژها و تلفات سیستم بگذارند.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی، قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله تاثیر تولید پراکنده بر مشخصه ولتاژی و تلفات شبکه توزیع”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.