دانلود شبیه سازی مقاله ثبت قوی مجموعه نقاط با حداقل مربعات وزن دار مکرر

عنوان فارسی

ثبت قوی مجموعه نقاط با استفاده از حداقل مربعات وزن دار مکرر

عنوان انگلیسی

Robust registration of point sets using iteratively reweighted least squares

کلمات کلیدی

همگرایی؛ ICP؛ IRLS؛ تخمین-M؛ ثبت؛ قوی

درسهای مرتبط

مهندسی کامپیوتر

تعداد صفحات انگلیسی : 19 نشریه : Springer
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 33
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
اشپرینگر
قیمت دانلود مقاله
33,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Computational Optimization and Applications (بهینه سازی محاسباتی و کاربردها)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در نرم افزار متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب ثبت مجموعه نقاط

مسئله ثبت مجموعه نقاط که در این مقاله مورد ملاحظه قرار گرفته، مسئله یافتن یک تبدیل جسم صلب، متشکل از یک دوران و انتقال است، به نحوی که یک مجموعه از نقاط داده ای را به یک مجموعه از نقاط مدل تبدیل کند و در نتیجه بهترین برازش را بین مجموعه نقاط، بوجود بیاورد. یکی از کاربردهای معمول در مواردی که این نوع مسئله ثبت نیاز است تا حل شود، بازسازی تصویر اندازه گیری های شکل می باشد، بنحوی که تصاویر تاحدودی همپوشان گرفته شده از نماهای مختلف، ادغام شوند. کاربرد مشابه دیگر، بازرسی سطح «شکل آزاد» است که در آن یک مجموعه از نقاط داده ای نشان دهنده یک شکل اندازه گیری شده از یک جسم، با شکل ایده آل آن که بوسیله یک مدل CAD نمایش داده شده، همسوسازی می شود. در زمینه های دیگر نیز کاربردهایی وجود دارد. تایید اثر انگشت، یکی از این موارد است. یکی از کاربردهای دیگر در شیمی است که بوسیله آن ساختارهای پروتئین همسوسازی می شوند.

ثبت مجموعه نقاط با یافتن یک دوران یا انتقال که بهترین برازش را بین یک مجموعه از نقاط داده ای و یک مجموعه از نقاط مدل تولید می کند، انجام می شود. ما از روش های برآورد M مقاوم برای محدود کردن تاثیر برون هشته ها استفاده می کنیم، به بیان دقیق تر، یک نسخه اصلاح شده از الگوریتم تکرار شونده نزدیک ترین نقطه است که در آن به صورت مکرر از حداقل مربعات مجدداً وزن شده برای شامل کردن استواری (در برابر تغییرات پارامتر) استفاده می کنیم. همگرایی را با توجه به مقدار تابع عینی مربوط به این الگوریتم، اثبات می کنیم. همچنین، یک مقایسه بین توابع ضابطه مختلف انجام می دهیم تا توانایی آنها در انجام برازش مناسب مجموعه نقاط را درک کنیم، هنگامی که مجموعه نقاط داده ای در خود برون هشته داشته باشند. ثابت شده که روش های استوار در این شرایط نسبت به کمینه سازی حداقل مربعات، برتر هستند.

این مقاله در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) شبیه سازی شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

ثبت مجموعه نقاط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله ثبت قوی مجموعه نقاط با حداقل مربعات وزن دار مکرر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.