دانلود شبیه سازی مقاله حفاظت از ریزشبکه با رله های دیجیتال

عنوان فارسی

حفاظت از ریزشبکه با استفاده از رله های دیجیتال

عنوان انگلیسی

Micro grid Protection Using Digital Relays

کلمات کلیدی

ریزشبکه ها؛ رله اضافه جریان؛ رله جهت دار؛ تحلیل اتصال کوتاه؛ رله دیجیتال

درسهای مرتبط

حفاظت سیستم قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 11 نشریه : IJAREEIE
سال انتشار : 2014 تعداد رفرنس مقاله : 8
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
IJAREEIE
قیمت دانلود مقاله
47,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Journal of Advanced Research in Electrical, Electronics and Instrumentation Engineering (مجله بین المللی تحقیقات پیشرفته در مهندسی برق ، الکترونیک و ابزار دقیق)
ترجمه: دارد (ترجمه 14 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (11 صفحه) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m و .mdl)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

حفاظت از ریزشبکه

ریزشبکه گروهی از بارهای به هم پیوسته و منابع انرژی پراکنده است که مرزهای الکتریکی کاملاً تعریف شده ای دارند. آن ها به عنوان یک هویت کنترل پذیر واحد، نسبت به شبکه عمل می کنند. آن ها به شبکه متصل و از آن جدا می شوند و امکان عملکرد در هر دو حالت متصل یا جزیره ای را فراهم می کنند.

این پروژه راجع به پیکربندی مدل رله اضافه جریان اصلی (OCR)، و OCR جهتی در متلب بحث می کند. مدلسازی در متلب انعطاف پذیری طراحی را به ارمغان می آورد و زمینه را برای اکتشاف فراهم می کند. این شرایط به تحقق بخشی بهتر به توسعه فیزیکی حاکم بر هر ماژولی کمک می کنند. هر روش حفاظتی شامل گروهی از انواع مختلف از رله ها همچون اضافه جریان، دیستانس، اضافه- زیر ولتاژ، رله های دیفرانسیل و غیره است. تمامی آن ها به صورت سنتی از نوع الکترومکانیکی و سپس حالت جامد ساخته می شوند. در حال حاضر، رله های دیجیتال جایگزین هر دو شده اند.آن ها سریعتر، کوچکتر و با درجه اطمینان بیشتر عمل می کنند و قطعی در حالت بروز خطا را به حداقل می رسانند.رله های اضافه جریان برای حفاظت سیستم های توزیع و زیرانتقال در برابر آثار اضافه جریان ناشی از اتصال کوتاه، یا اضافه بار بکار می روند. همچنین برای حفاظت ژنراتورها، ترانسفورماتورهای قدرت، و موتورهای الکتریکی هم از آن ها استفاده می شود. برای محدود سازی میزان آسیب ناشی از خطاها و رساندن آن ها به سطح حداقلی، عملکرد سریع، قابل اطمینان و گزینشی رله ها به منزله تقاضای پایه هر سیستم قدرتی تلقی می شوند.به منظور برآورده سازی این انتظارات، پیشرفت های منطق دیجیتال، ارتباطات، ذخیره سازی و پردازش اطلاعات میکروپردازنده های مدرن برای طراحی دیجیتال بکار رفته اند. OCR محدودیت های خاص خود از نظر تعیین جهت خطا را بدنبال دارد که با افزودن المان جهت دار به آن برطرف می شود.OCR های جهت دار عمدتاً برای حلقه حفاظتی یا شبکه های حلقه ای بکار می روند.

این مدل ها نیز در منابع متلب لحاظ شده اند تا تقویت ابزارهای سیستم های قدرت را در پی داشته باشند. عملکرد این مدل ها با استفاده از مثال های آموزشی مناسب نشان داده شده است.نشان داده شده است که این مدل ها ابزارهای اثربخشی را برای توصیف کارکرد OCR و OCR جهت دار، به ازای سناریوهای عملکردی مختلف فراهم می سازند. علاوه بر این، سبک تحلیلی سیستمی توسعه مدل و تحلیل عملکرد به این معنی است که این پروژه راهنمایی برای توسعه مدل های رله مشابه و عملکرد بنچ مارک است.

در شکل زیر، ساختار ساده ای از یک ریزشبکه نشان داده شده است:

ساختار ساده ای از یک ریزشبکه

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله حفاظت از ریزشبکه با رله های دیجیتال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − هفت =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.