دانلود شبیه سازی مقاله سیستم درایو موتور القایی اینورتر یکسوساز PWM با کنترل بردار مستقیم

عنوان فارسی

مدلسازی و شبیه سازی یک سیستم درایو موتور القایی اینورتر یکسوساز PWM با پیاده سازی کنترل بردار مستقیم بدون سنسور سرعت

عنوان انگلیسی

Modeling and simulation of a PWM rectifier inverter induction motor drive system implementing speed sensor less direct vector control

کلمات کلیدی

سیستم اینورتر – یکسوساز PWM؛ درایو بدون سنسور سرعت قابل تنظیم برای ماشین القایی؛ کنترل بردار مستقیم متمایل به شار استاتور

درسهای مرتبط

ماشین های الکتریکی

تعداد صفحات انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 13
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
68,800تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی

ناموجود

آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Multi-Conference on Systems, Signals and Devices (کنفرانس بین المللی سیستم ها، سیگنال ها و دستگاه ها)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب درایو موتور القایی

طرح های کنترل برداری بدون حسگر سرعت، مناسب ترین راهکار برای کاربردهایی است که در آنها، ترکیبی از مشخصات عملکردی خوب و هزینه کم لازم می باشد. یک سیستم ماشین ac با سرعت قابل تنظیم مدرن، مجهز به یک درایو فرکانس تنظیم پذیر (AFD) می باشد. AFD، یکی از ادوات الکترونیک قدرت است که برای کنترل گشتاور و سرعت یک ماشین الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرد. AFD، گشتاور و سرعت ماشین را با تبدیل ولتاژ و فرکانس ثابت شبکه به مقادیر قابل تنظیم در طرف ماشین، کنترل می کند. یک مبدل AFD برای یک ماشین الکتریکی را می توان با اصول الکترونیک قدرت مختلف طراحی نمود. یکسوساز دیودی شش پالسی و اینورتر «مدوله شده با عرض پالس» (PWM) با یک لینک ولتاژ مستقیم پایدار میانی، شاید پراستفاده ترین فنآوری AFD در کاربردهای صنعتی باشد. یکسوساز دیودی شش پالسی و اینورتر PWM، یک AFD مقرون به صرفه و بازده بالا می باشد که بهترین عملکرد را دارد. با این حال، توپولوژی های یکسوساز-اینورتر PWM جایگزین می توانند در کاربردهای خاصی جذاب باشند، زیرا یکسوساز دیودی شش پالسی و اینورتر PWM تنها یک جهت پخش توان را ممکن می سازد و هارمونیک جریان مرتبه پایین را به شبکه تزریق می کند.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است.

این پروژه، یک کنترل برداری مستقیم شار محور با استاتور بدون حسگر سرعت در یک سیستم درایو ماشین القایی را به بحث می گذارد. آزمون های شبیه سازی، عملکرد سیستم درایو ماشین القایی چهار تربیع و شرایط خط توان برای تصحیح جریان سینوسی و ضریب توان را تایید می کنند. روش کنترل پیشنهادی این موارد را به ما اطمینان می دهد:

  • گشتاور و شار استاتور به نحو تقریباً مستقل کنترل شده اند
  • دینامیک بالای کنترل سرعت
  • پایدار سازی خوب گشتاور بار برای کنترل دامنه گسترده ای از سرعت
  • ترمز بازمولد
  • THD کم
  • تصحیح PF

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله سیستم درایو موتور القایی اینورتر یکسوساز PWM با کنترل بردار مستقیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هفده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.