دانلود شبیه سازی مقاله سلول سوختی بین خطی با ظرفیت کنترل دوبل کاری

عنوان فارسی

سیستم سلول سوختی بین خطی (I-FC) با ظرفیت کنترل دوبل کاری

عنوان انگلیسی

Interline fuel cell (I-FC) system with dual-functional control capability

کلمات کلیدی

سلول سوختی بین خطی؛ اینورترهای شبکه؛ رابط؛ تقسیم توان؛ هارمونیک های جریان

درسهای مرتبط

الکترونیک قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 13 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2020 تعداد رفرنس مقاله : 63
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
99,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Journal of Hydrogen Energy (مجله بین المللی انرژی هیدروژن)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (15 صفحه در قالب PDF شامل ترجمه بخش های مهم مقاله + گزارش شبیه سازی) + فیلم آموزشی به مدت 19 دقیقه و 5 مقاله راهنمای کمکی شبیه سازی : دارد (دو فایل سیمولینک متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه سلول سوختی

کاهش عمده سوخت های فسیلی و اثرات زیست محیطی مانند آلودگی های گازهای مضر، رویدادهای طبیعی و سلامت جامعه، نقش مهمی برای سیستمهای تولید انرژی تجدید پذیر که سازگار با محیط زیست و پاک هستند، ایفا می کنند. در فنآوریهای انرژی های تجدیدپذیر، نقش سیستم های پیل سوختی در یک نیروگاه، بخاطر تقاضای انرژی، دائماً رو به افزایش است. بخاطر اینکه، پیل های سوختی بخاطر مشخصه های عالی خود، یعنی تولید آلودگی کم/صفر، پیاده سازی آسان، بازده بالا و طراحی پیمانه ای، بسیار مطلوب می باشند. علاوه بر آن، این ساختارها، روش کارآمد برای متوازن سازی پخش توان و تنظیم ولتاژ/فرکانس در مقایسه با منبع تغذیه ناپیوسته، مانند انرژی برق و باد، را تضمین می دهند. در سالهای اخیر، سیستم های پیل سوختی، با سیستم های الکتریکی مختلف تلفیق داده شده اند و یکی از سریعترین توسعه ها، اتصال به شبکه های اصلی برق می باشد. اتصال پیل های سوختی و شبکه های الکتریکی، را سیستم پیل سوختی متصل به شبکه می نامند. این اتصال پیل های سوختی به شبکه ها، برای کاستن تقاضای توان الکتریکی تامین شده از منابع انرژی متداول، اجرا می شود. به این روش، قابل درک است که توان الکتریکی تولید شده از طریق سیستم های پیل سوختی را می توان فوراً در کاربردهای الکتریکی مصرف نمود یا به شرکت های توزیع، فروخت. ساختارهای تولید توان با پیل سوختی، به براحتی به یک فیدر الکتریکی متصل می شوند تا توان شبکه الکتریکی، تامین شود. این اتصال، تغییرات لحظه ای را به حداقل می رساند و عملکرد و ایمنی سیستم را بهبود می بخشد. اما، تبدیل الکتریکی، برای تبدیل برق از توان dc به توان ac در پیل های سوختی متصل به شبکه، بسیار مهم است. بنابراین، پیل های سوختی از طریق عناصر رابط مبتنی بر مبدل الکترونیک، به شبکه های اصلی متصل می شوند. در فرآیند انتگراسیون، تبدیل dc/ac و مدیریت پخش توان از پیل های سوختی به شبکه ها معمولاً از طریق اجزاء اینورتری، حاصل می شوند. در اجزاء متصل کننده شبکه/سیستم های پیل سوختی، مبدل dc/dc، یک عنصر است و عملکرد اصلی آن، تنظیم ولتاژ طرف ورودی در اینورتر، با نگه داشتن آن در محدوده  می باشد. در این زمینه، مشهود است که کارکرد اصلی پیل های سوختی متصل به شبکه ها، از طریق اینورترها فراهم می شود. بنابراین، عملکرد اینورتر، کنترل توان اکتیو تحویل داده شده از پیل سوختی به شبکه ها/بارها می باشد. علاوه بر آن، پخش توان راکتیو بین پیل سوختی و شبکه اصلی را کنترل می کند.

این مقاله مربوط به سال 2020 می باشد و شبیه سازی آن در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله سلول سوختی بین خطی با ظرفیت کنترل دوبل کاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.