دانلود شبیه سازی مقاله بهبود عملکرد گذرای ریزشبکه با محدودکننده جریان خطا

عنوان فارسی

بهبود عملکرد گذرای ریزشبکه با استفاده از یک محدودکننده جریان خطای ابررسانای مقاومتی

عنوان انگلیسی

Transient Performance Improvement of Microgrid by a Resistive Superconducting Fault Current Limiter

کلمات کلیدی

تولید پراکنده؛ ریزشبکه؛ محدود کننده جریان خطای ابررسانای مقاومتی؛ عملکرد گذرا

درسهای مرتبط

ادوات فکتس

تعداد صفحات انگلیسی : 5 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2015 تعداد رفرنس مقاله : 19
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
52,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Applied Superconductivity (مجله ابررسانای کاربردی)
ترجمه: دارد (ترجمه 11 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (11 صفحه) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در سیمولینک متلب با فرمت .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

عملکرد گذرای ریزشبکه

در سال های اخیر، محدود کننده های جریان خطای ابررسانای نوع مقاومتی (SFCLs) توجه بیشتری را در سراسر جهان به خود جلب کرده اند و کاربردهای آنها در سیستم های توزیع الکتریکی موجود و آتی می تواند به صورت نظری برخی از مسائل فنی را حل کنند. از یک جهت، ادوات محدود کننده جریان به دلیل اتصال تولید پراکنده (DG) از اهمیت فزاینده ای برخوردار شده اند، ظرفیت دسترسی به تولید پراکنده می تواند منجر به ایجاد سطح خطای بالاتر شود. می توان بمنظور تطبیق با نفوذ زیاد در واحدهای DG و بهبود بهره وری انرژی، یک سیستم میکرو شبکه طراحی نمود تا اطمینان دهد که کیفیت توان سیستم میکرو شبکه و قابلیت اطمینان خدمات در حین خطا بسیار حائیز اهمیت است. به طور معمول، یک سیستم میکرو شبکه دارای دو حالت عملکرد است که به آنها متصل به شبکه و جزیره ای گفته می شود. هنگامی که یک خطای اتصال کوتاه در شبکه اصلی رخ می دهد، ممکن است میکرو شبکه قطع شود.

بطور منطقی کنترل مستر DG ، یک ​​روش اساسی برای تضمین رفتارهای گذرای میکرو شبکه تحت شرایط جزیره ای می باشد. با این وجود، در صورتی که ویژگی رفع سریع SFCL نوع مقاومتی و تأثیرات احتمالی آن در مهار حرکت سریع جریان در نظر گرفته شود، میکرو شبکه می تواند به یک انتقال راحت تر و عملیات پایدارتری دست یابد.

در این پروژه، در مورد نقش آفرینی بهبود عملکرد گذرای سیستم میکرو شبکه در حین خطا و محدودکننده جریان خطای ابررسانا از نوع مقاومت پیشنهاداتی ارائه شده است. اقتباس نظری مرتبط، بحث فنی و تجزیه و تحلیل شبیه سازی انجام شده است. از نتایج در می یابیم، استفاده از SFCL مقاومتی می تواند به طور مؤثری حرکت سریع جریان گذرا را محدود کند، تعادل قدرت را تضمین کند و پایداری ولتاژ و فرکانس سیستم میکرو شبکه را بهبود بخشد.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله بهبود عملکرد گذرای ریزشبکه با محدودکننده جریان خطا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 6 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.