دانلود شبیه سازی مقاله مبدل سه پورت تمام پل با ولتاژ ورودی وسیع در سیستم تجدیدپذیر

عنوان فارسی

مبدل های سه پورت تمام پل با محدوده ولتاژ ورودی وسیع در سیستم های توان تجدیدپذیر

عنوان انگلیسی

Full-Bridge Three-Port Converters With Wide Input Voltage Range for Renewable Power Systems

کلمات کلیدی

باک – بوست؛ مبدل dc-dc؛ مبدل تمام پل (FBC)؛ سیستم انرژی تجدیدپذیر؛ مبدل سه پورت (TPC)

درسهای مرتبط

انرژی های نو؛ الکترونیک قدرت

تعداد صفحات انگلیسی : 10 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 25
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
244,700تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Power Electronics (مجله الکترونیک قدرت)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

مبدل سه پورت تمام پل

سیستم های توان تجدیدپذیر که از توانایی برداشت از منابعی همچون سلول های خورشیدی، پیل های سوختی، انرژی بادی و ژنراتورهای حرارتی- الکتریکی برخوردارند در حوزه های کاربردی متعددی همچون خودروهای برقی هیبریدی، ماهواره ها،چراغ های راهنمایی، و تامین برق سیستم های ارتباط از راه دور یافت می شوند. از آنجایی که توان خروجی منابع تجدیدپذیر تصادفی است و منابع فاقد قابلیت های ذخیره سازی انرژی هستند، لذا به سیستم های ذخیره انرژی همچون باتری یا ابرخازن برای ارتقای دینامیک سیستمی و مشخصه های حالت پایدار نیاز است. مبدل سه پورته (TPC) که قادر به برقراری واسط کاربری با منابع تجدیدپذیر، مولفه های ذخیره سازی، و بارها به صورت همزمان است ، گزینه خوبی برای استفاده به عنوان سیستم تولید برق تجدیدپذیر است. این سیستم اخیراً با جلب توجه محققان همراه شده است.

در این پروژه سیستم های FB-TPC  معرفی و مورد بررسی قرار گرفته اند. FB-TPC ها ریشه در سیستم احتراق بستر سیال (FBC) دارند و با تفکیک دو پایه سوئیچ زنی FBC به دو سلول سوئیچ زنی عمل می کنند. دو سلول به منابع مختلفی متصل می شوند و  یک اندوکتانس مغناطیس کننده ترانسفورماتور در نقش القاگر فیلترکننده عمل می کند. یک مبدل باک- بوست در FB-TPC ادغام شده است. از این مبدل برای تنظیم مسیر جریان توانی بین دو پورت در سمت اولیه مبدل استفاده می شود. هدف چنین سیستمی مدیریت طیف گسترده ای از منابع ولتاژ است. سوئیچینگ ولتاژ صفر (ZVS) برای تمامی سوئیچ های سمت اولیه حاصل شده است ، برای این کار از انرژی ذخیره شده در اندوکتانس نشتی ترانسفورماتور استفاده می شود. بدین ترتیب بازدهی تبدیل بالایی حاصل می شود. مفهوم تولید توپولوژی بیش از پیش گسترش یافته است و چند TPC و مبدل چندپورته حاصل شده اند. مبدل های پیشنهادی از مزیت های توپولوژی ها و کنترل ساده، کاهش تعداد دستگاه ها، و تبدیل توان تک مرحله ای بین هر یک از دو پورت (از مجموع سه پورت) برخوردار است. آن ها مناسب سیستم های توان تجدیدپذیری هستند که تامین برق شان از طریق مولدهای خورشیدی ، ترموالکتریکی و غیره صورت می گیرد. ضمناً ولتاژ آن ها در محدوده گسترده ای تغییر می کنند. به منظور تایید روش پیشنهادی استخراج / اشتقاق توپولوژی تحلیل اصول کاری و نتایج آزمایشی FB-TPC را ارائه دادیم. روش مدولاسیون پیشنهادی نیز معرفی شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله مبدل سه پورت تمام پل با ولتاژ ورودی وسیع در سیستم تجدیدپذیر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 14 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.