دانلود شبیه سازی مقاله روشی برای مدلسازی ماشین DC بدون جاروبک مغناطیس دائمی

عنوان فارسی

روش ساده ای برای مدلسازی ماشین DC بدون جاروبک مغناطیس دائمی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB)

عنوان انگلیسی

A Simpler Approach to the Modelling of Permanent Magnet Brushless DC Machine in MATLAB Environment

کلمات کلیدی

DC بدون جاروبک؛ مدلسازی؛ کتابخانه سیستم قدرت؛ سیمولینک متلب؛ قابلیت اطمینان

درسهای مرتبط

ماشین های الکتریکی

تعداد صفحات انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2016 تعداد رفرنس مقاله : 12
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
147,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Conference on Power Systems (ICPS) (کنفرانس بین المللی سیستم های قدرت)
ترجمه: دارد (ترجمه 12 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (21 صفحه ای) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m و .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

مدلسازی ماشین DC بدون جاروبک

ماشین های DC مغناطیس دائم – بدون جاروبک [PMBLDC]، محبوبیت خیلی زیادی در حوزه های صنعتی مختلف بدست آورده اند. این مواد پیشرفت هایی را نسبت به مواد مغناطیس دائم و دستگاه های حالت جامد تجربه نموده اند. ماشین های PMBLDC، دارای مزایای متعددی نسبت به ماشین های برقی عادی هستند. از جمله این مزایا می توان به بازدهی بالا، چگالی توان بالا، هزینه اندک، وزن پایین، قابلیت اطمینان بالا، و ملزومات نگهداری اندک اشاره نمود. جابه جایی مکانیکی جاروبک ها در ماشین DC، با سوئیچینگ برقی در ماشین های PMBLDC جایگزین شده است. حذف جاروبک ها منجر به عملکرد بدون نویز ماشین می شود. محدوده سرعت بالایی برای ماشین تامین می شود، و طول عمر عملیاتی آن در حد بالاتری قرار می گیرد. با این اوصاف، مطالعه و مدلسازی موثر ماشین PMBLDC به یک امر مهم تبدیل می شود. استاتور ماشین از سیم پیچ های سه فاز ساخته شده است، روتور هم از مغناطیس دائم تشکیل شده است.در بخش بعدی، مدل ریاضیاتی از ماشین معرفی می شود.رویکرد رایج مدلسازی نسبت به مدل ریاضیاتی، و مشکلات مربوطه، در بخش های جزئی بعدی به بحث گذاشته می شوند. رویکرد جدیدی برای حل این مسائل پیشنهاد شده است. راه حل پیشنهادی در متلب/ سیمولینک مدلسازی می شود. اعتبار آن نیز با مقایسه با مجموعه بلوکی کتابخانه ماشین سیستم قدرت تایید می شود. این مدل تحت تاثیر تکنیک کنترل ولتاژ حلقه باز قرار دارد، و ضمناً سرعت ماشین روی مقدار مشخصی ثابت شده است.

در پروژه فعلی، مدلسازی متداول ماشین BLDC ؛ و مسائل مربوطه به بحث گذاشته می شوند. تعدادی از راه حل های بالقوه مرور، و نواقص موجود در آن ها توصیف می شوند. یک رویکرد جدید و ساده تر، جهت درک بهتر ماشین PMBLDC، و شبیه سازی ساده تر در متلب معرفی شده است. پس از ارائه توضیحات مختصر، از نظر سطح اطمینان تست می شود. نتایج نشان دهنده این هستند که پاسخ مدل توسعه یافته، با پاسخ ماشین BLDC با کتابخانه سیستم قدرت سازگاری دارد. لذا مدل توسعه داده شده به عنوان نمایشی ساده و قابل اطمینان از ماشین PMBLDC عمل می کند. این مدل امکان تست و مطالعه الگوریتم ها و تکنیک های کنترلی مختلف را فراهم می سازد.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های این شبیه سازی قرار داده شده است:

ماشین DC آهنربای دائم بدون جاروبک

مدلسازی ماشین DC

موتور DC بدون جاروبک

تئوری جامع ماشین های الکتریکی

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله روشی برای مدلسازی ماشین DC بدون جاروبک مغناطیس دائمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 19 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.