دانلود شبیه سازی مقاله مدلسازی موتور القایی خطی یک طرفه با نرم افزار سیمولینک متلب

عنوان فارسی

مدلسازی موتور القایی خطی یک طرفه با استفاده از نرم افزار سیمولینک متلب (MATLAB/SIMULINK)

عنوان انگلیسی

Modelling of single Sided Linear Induction Motor by MATLAB/SIMULINK

کلمات کلیدی

مدلسازی متلب (MATLAB)؛ شبیه سازی؛ سیمولینک؛ مدلسازی SLIM

درسهای مرتبط

ماشین های الکتریکی

تعداد صفحات انگلیسی : 3 نشریه : IJSCE
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 7
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
IJSCE
قیمت دانلود مقاله
42,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Journal of Soft Computing and Engineering (IJSCE) (مجله بیت المللی مهندسی و رایانش نرم)
ترجمه: دارد (ترجمه 10 صفحه ای در قالب ورد و پی دی اف) گزارشکار : دارد (13 صفحه + فایل راهنمای 1 دقیقه ای که ران شدن شبیه سازی ها را نشان می دهد) شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در متلب با فرمت .m و .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

مدلسازی موتور القایی خطی یک طرفه

شبیه سازی موتور القایی خطی یک طرفه (SLIM)، بخوبی در سیستم های نرم افزاری- سخت افزاری مستندسازی شده است. در حال حاضر، بسته های جدید شبیه سازی رایانه ای، با سرعت بالاتر و کاربرپسندی بیشتر در دسترس می باشند. این پروژه به بررسی کاربرد یکی از این نرم افزارها، یعنی بسته نرم افزاری سیمولینک متلب، در مدلسازی دینامیک SLIM اختصاص یافته است. مزیت اصلی سیمولینک نسبت به سایر نرم افزارهای برنامه نویسی در این است که بجای کامپایل کردن کد برنامه، مدل شبیه سازی به صورت سیستماتیک، بر اساس بلوک های کارکردی پایه ساخته می شود. لذا یک سری از معادلات دیفرانسیل ماشین، با اتصال بلوک های کارکردی مناسب قابل مدلسازی هستند. هر یک از آن ها، کارکرد ریاضیاتی خاصی را به همراه دارند. تلاش های برنامه نویسی بشدت کاهش می یابند و باگ زدایی/ رفع خطا به ساده ترین شکل ممکن صورت می گیرد. با توجه به اینکه سیمولینک یک نرم افزار برنامه ریزی عملیات مدل است، لذا می توان مدل شبیه سازی را براحتی با افزودن مدل های جزئی جدید، برای ایجاد قابلیت های کنترلی متعدد توسعه داد. SLIM به عنوان یک مدل جزئی، می تواند در یک سیستم کامل درایو موتور الکتریکی ادغام بشود.

سیمولینک یک بسته نرم افزاری قدرتمند برای مطالعات شرایط دینامیک SLIM است. با استفاده از سیمولینک، مدل شبیه سازی به صورت سیستماتیک و با سادگی تمام، از روی مدل های جزئی ساده ساخته می شود.

این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

سرعت روتور:

سرعت روتور

گشتاور موتور:

گشتاور موتور

مدلسازی SLIM

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله مدلسازی موتور القایی خطی یک طرفه با نرم افزار سیمولینک متلب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 20 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.