دانلود شبیه سازی مقاله مشتق جایگزین FastICA با الگوریتم جدید تکرار توان

عنوان فارسی

مشتق جایگزین FastICA با الگوریتم جدید تکرار توان

عنوان انگلیسی

Alternative Derivation of FastICA With Novel Power Iteration Algorithm

کلمات کلیدی

تحلیل مولفه مستقل؛ FastICA؛ روش نیوتون-رافسون؛ روش توان

درسهای مرتبط

پردازش سیگنال

تعداد صفحات انگلیسی : 5 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2017 تعداد رفرنس مقاله : 13
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
46,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Signal Processing Letters (مجله پردازش سیگنال)
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (فایل های شبیه سازی در نرم افزار متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب الگوریتم تکرار توان

تحلیل مؤلفه های مستقل (ICA)، نوعی تکنیک پردازش سیگنال است که به طور گسترده ای در زمینه استخراج سیگنال ‌های منبع مستقل مشاهده نشده از ثبت های مخلوط چند متغیره مشاهده‌ شده مورد استفاده قرار می گیرد. الگوریتم نقطه ثابت FastICA، یکی از محبوب ترین الگوریتم های ICA به شمار می آید.

الگوریتم نقطه ثابت FastICA که به شکل وسیعی استفاده می شود، نوعی الگوریتم تقریبی نیوتن رافسون (NR) مشتق شده و القاء شده است. همچنین، ضریب لاگرانژی به عنوان یک ثابت در مشتق اصلی در نظر گرفته می شود و یک تقریب موقت برای ماتریس ژاکوبین در به روز رسانی NR مورد استفاده قرار می گیرد. در این پروژه، یک مشتق جایگزین الگوریتم FastICA را بدون تقریب ارائه می دهیم. همچنین استدلال می کنیم که هر راه حلی برای الگوریتم FastICA، راه حلی برای الگوریتم دقیق NR نیز محسوب می شود. همچنین، یک الگوریتم تکراری توان جدید برای FastICA را نیز ارائه می دهیم که زمانیکه حجم نمونه بزرگ‌تر از بعد نباشد، به طور قابل‌ ملاحظه ای پایدارتر از الگوریتم نقطه ثابت است. علاوه بر این، الگوریتم پیشنهادی ما از قابلیت اجرا بر روی گره های محاسباتی موازی نیز برخوردار است.

در این مقاله، یک مشتق جایگزین الگوریتم نقطه ثابت FastICA را ارائه می‌ دهیم. لازم به ذکر است که در اصل، الگوریتم FastICA به عنوان یک به روز رسانی تقریبی NR مشتق شده است. همچنین در دوز اشتقاق ما به فرضیات ساده‌سازی غیرضروری که در اشتقاق اصلی استفاده می‌شود، نیازی نیست. همچنین، یک الگوریتم موازی ICA جدید را بر مبنای روش توان ارائه می دهیم. یافته های بدست آمده از این مقاله حاکی از آن است که روش پیشنهادی ما به طور قابل توجهی پایدارتر از الگوریتم FastICA بوده و نتایج قابل قبولی را با تعداد کمی از نقاط داده ارائه می دهد.

این مقاله مربوط به سال 2017 بوده و شبیه سازی آن در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است. در ادامه نیز تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله مشتق جایگزین FastICA با الگوریتم جدید تکرار توان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.