دانلود شبیه سازی مقاله ناظر منطق فازی برای کنترل توان اکتیو و راکتیو سیستم تبدیل انرژی بادی

عنوان فارسی

یک ناظر منطق فازی برای کنترل توان اکتیو و راکتیو سیستم تبدیل انرژی بادی سرعت متغیر مرتبط با یک سیستم ذخیره سازی فلایول

عنوان انگلیسی

A fuzzy logic supervisor for active and reactive power control of a variable speed wind energy conversion system associated to a flywheel storage system

کلمات کلیدی

WECS؛ DFIG؛ سیستم ذخیره انرژی فلایول (FESS)؛ ناظر منطق فازی؛ هموارسازی توان

درسهای مرتبط

انرژی های نو

تعداد صفحات انگلیسی : 7 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2009 تعداد رفرنس مقاله : 18
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
89,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله (این محصول دارای پاورپوینت 3 اسلایدی برای ارائه کلاسی هست)
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Electric Power Systems Research (تحقیقات سیستم های قدرت)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد (15 صفحه به صورت WORD و PDF که به توضیحات مربوط به شبیه سازی و خروجی های شبیه سازی پرداخته است) شبیه سازی : دارد (5 ام فایل متلب + یک فایل سیمولینک متلب با فرمت .slx + یک فایل فازی با فرمت .fis)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

ناظر منطق فازی برای کنترل توان اکتیو و راکتیو

جهت افزایش نرخ نفوذ مولدهای بادی در پخش توان سیستم قدرت، بکارگیری آنها در خدمات جانبی مانند کنترل ولتاژ یا فرکانس و جبرانسازی توان راکتیو لازم می شود. ارتباط دادن «سیستم ذخیره انرژی» (ESS) به این منابع تجدیدپذیر، نقش بسزایی در پایداری سیستم قدرت دارد. در حقیقت، یک ESS می تواند در توازن انرژی بین تولید و مصرف، مشارکت داشته باشد. در زمان کاهش مصرف و افزایش سرعت باد، این سیستم، انرژی را ذخیره می کند. همچنین، یک ESS امکان تامین تنظیم ولتاژ و کنترل ولتاژ بار متصل به مولد باد را فراهم می کند.

در این پروژه، قابلیت هموارسازی توان DFIG متصل به یک FESS در لینک شین DC مورد بررسی قرار می گیرد. کنترل FESS براساس یک ناظر منطق فازی قادر به کاهش نوسانات توان اکتیو ناشی از تغییرات اتفاقی سرعت باد و تحویل توان پاک تر به شبکه می باشد. کنترل توان راکتیو، این اطمینان را می دهد که یک توان راکتیو هموار تولید شده توسط مولد بادی به بار تحویل دهد. نتایج نشان دهنده بهبود کیفیت توان و مشارکت آن در بهبود و کاهش تغییرات ولتاژ بار در نقطه اتصال می باشند.

برای ران کردن شبیه سازی ها بهتر است تا از متلب 2013 و ورژن های بالاتر استفاده نمایید. این شبیه سازی با استفاده از نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از تصاویر مربوط به خروجی های شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله ناظر منطق فازی برای کنترل توان اکتیو و راکتیو سیستم تبدیل انرژی بادی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 5 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.