دانلود شبیه سازی مقاله بهبود پایداری ولتاژ و میرا کنندگی نوسانات توان با SSSC

عنوان فارسی

بهبود پایداری ولتاژ و میرا کنندگی نوسانات توان با استفاده از جبرانساز سری سنکرون استاتیک (SSSC) با SMES

عنوان انگلیسی

Enhancement Of Voltage Stability And Power Oscillation Damping Using Static Synchronous Series Compensator With Smes

کلمات کلیدی

جبرانساز سری سنکرون استاتیک (SSSC)؛ ذخیره سازی انرژی مغناطیسی ابررسانا (SMES)؛ سیستم چند ناحیه ای؛ اختلالات گذرا

درسهای مرتبط

ادوات فکتس

تعداد صفحات انگلیسی : 5 نشریه : Semantic Scholar
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 12
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
Semantic-Scholar
قیمت دانلود مقاله
239,700تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : International Journal of Advanced Research in Technology (مجله بین المللی تحقیقات پیشرفته در فناوری)
ترجمه: ندارد گزارشکار : دارد شبیه سازی : دارد (متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بهبود پایداری ولتاژ با SSSC

امروزه سیستم قدرت بهم پیوسته مدرن، دارای ماهیت بسیار پیچیده ای است. در این سیستم، قابلیت اطمینان و امنیت یکی از مهمترین الزامات در حین عملکرد سیستم قدرت الکتریکی می باشد. حفظ پایداری چنین سیستم قدرت چند منطقه ای بهم پیوسته به یک کار دشوار تبدیل شده است. ادوات سیستم انتقال جریان متناوب انعطاف‌پذیر (FACTS) به عنوان یک اقدام متقابل در برابر این مشکلات پیشنهاد شده اند. امروزه، سیستم ذخیره سازی انرژی جدید (ESS) بمنظور افزایش کارایی اش با ادوات FACTS در رابطه می باشد.

در مطالعات انجام شده پیشنهاد شده است که در سیستم های انتقال توان کلان، از کنترل کننده های مبتنی بر الکترونیک قدرت به نامFACTS برای کنترل همزمان کنترل جریان توان حقیقی و راکتیو استفاده گردد. در حال حاضر، ادوات FACTS جایگزین های قابل اعتمادی هستند، چرا که به سیستم قدرت با هزینه ای بطور فزاینده کمتر امکان کنترل ولتاژ و جریان با بزرگی مناسب را می دهند. با این حال، حوزه دانش قابل مقایسه در مورد کنترل FACTS/ESS کاملاً محدود می باشد. بنابراین، در این پروژه روشی برای کنترل پخش بار ارائه شده است که در آن از کنترل کننده های FACTS  با ذخیره انرژی استفاده می شود. استفاده از کنترل کننده های FACTS مبتنی بر مبدل کلیدزنی توان می تواند این کار را انجام دهد. SSSC در میان مدل سازی های مختلف ادوات FACTS پیشنهاد شده و به عنوان مناسب ترین برنامه کاربردی حاضر مورد بحث قرار گرفته است. باس داخلی DC در SSSC به منظور افزایش درجه های آزادی دستگاه SSSC و همچنین تبادل توان اکتیو و راکتیو در شبکه ابزار، امکان ترکیب مقدار قابل توجهی از ذخیره انرژی را فراهم می نماید

عملکرد پویای SSSC با و بدون SMES در سیستم تست توسط Matlab/simulink مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. در این پروژه، SMES توسط کنترل برشگر دو ربعی، نقش مهمی در تبادل توان حقیقی ایفا می کند. SSSC با و بدون آن برای بهبود عملکرد پایداری گذرای سیستم قدرت توسعه یافته است. از نتایج بدست آمده استنباط می شود كه SSSC با SMES در تقویت پایداری گذرا بسیار کارآمد و در نوسانات قدرت میرایی مؤثر می باشد و پس از اختلال از طریق خطوط انتقال به حفظ پخش بار می پردازد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله بهبود پایداری ولتاژ و میرا کنندگی نوسانات توان با SSSC”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.