دانلود شبیه سازی مقاله مدل پخش بار اقتصادی با در نظر گرفتن حفاظت از انرژی در بازار برق

عنوان فارسی

مدل جدید پخش بار اقتصادی با در نظر گرفتن حفاظت از انرژی و محیط زیست در بازار برق

عنوان انگلیسی

A New Model of Economic Dispatch Considering Energy Conservation and Environmental Protection in Electricity Market

کلمات کلیدی

بازار برق؛ پخش بار اقتصادی؛ حفاظت از انرژی؛ ضریب حفاظت از انرژی

درسهای مرتبط

حفاظت از سیستم های قدرت؛ بازار برق

تعداد صفحات انگلیسی : 9 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2012 تعداد رفرنس مقاله : 23
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
68,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Energy Procedia
ترجمه: ندارد گزارشکار : ندارد شبیه سازی : دارد (2 فایل شبیه سازی در متلب با فرمت .m)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه متلب پخش بار اقتصادی در بازار برق

مدل پخش توان اقتصادی سیستم قدرت که تنها ویژگی های هزینه و آلودگی را مدنظر قرار می دهد، بهینه سازی شد. مدل جدیدی از پخش توان اقتصادی با ملاحظه پایستگی انرژی و حفاظت از محیط زیست در بازار برق ایجاد شد و سپس در یک سیستم شبیه سازی استفاده شد تا اثربخشی آن تایید شود. این مدل جدید، یک اکتشاف اولیه و تلاش برای پیاده سازی پخش توان اقتصادی انرژی، فراهم می کند.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده است.

پخش توان سیستم قدرت، که یکی از زمینه های سیستم قدرت و اتوماسیون آن است، یکی از مسائل معمول در نظریه و مهندسی تخصیص بهینه منابع است و یکی از گرایش ها و شاخه های آن است که از ریاضیات، ریاضیات کاربردی و محاسبات عددی استفاده می کند و با نظریه های مدیریت و اقتصاد سازگار می باشد.

با تعمیق فرآیند اصلاح بازاری در صنعت برق قدرت، نظریه پخش توان سیستم قدرت برق به تدریج به سمت مسئله پخش توان اقتصادی بازاری، سوق پیدا کرد. در این سالها، پیشرفت قابل ملاحظه ای در ساختار بازار برق، سیستم اقتصادی، ابزارهای معاملاتی، نظریه و اجرای بهینه سازی، صورت گرفته است. در سالهای اخیر، پژوهش های انجام شده در مورد پخش توان سیستم قدرت، بر مسائل بسیاری، مانند پاسخ طرف تقاضا، حفاظت از محیط زیست، ریسک، انرژی پاک، ریزشبکه و غیره، متمرکز شده اند.

تحت محیط بازاری، پژوهش انجام شده در مورد پخش توان سیستم قدرت باید پیوندهای ارگانیک و طبیعی بین تامین منابع اتمام پذیر و بهره برداری از منابع تجدیدپذیر، جهت عملکرد سالم و هماهنگ سیستم قدرت، را در نظر بگیرد.

پس از شبیه سازی، مقایسه نتایج بین مدل جدید با مدل بهینه سازی تک هدفی و مدل سنتی پخش توان اقتصادی و تحلیل آن، ثابت کرد که مدل پخش توان، بهینه سازی شده است. مدل جدید پخش توان اقتصادی با ملاحظه پایستگی انرژی و حفاظت از محیط زیست در بازار برق در زمینه های حفاظت از محیط زیست، پایستگی انرژی و جنبه های اقتصادی، بخوبی جامع و گسترده شده است. این امر، پشتیبانی فنی برای پیاده سازی پخش توان و انرژی و استفاده کارآمد از انرژی، فراهم می کند.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار متلب (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از نتایج خروجی مربوط به شبیه سازی قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله مدل پخش بار اقتصادی با در نظر گرفتن حفاظت از انرژی در بازار برق”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.