دانلود شبیه سازی مقاله ساز و کار پرداخت در بازارهای برق با عرضه نامطمئن

عنوان فارسی

ساز و کار پرداخت در بازارهای برق با عرضه نامطمئن

عنوان انگلیسی

Payment mechanisms for electricity markets with uncertain supply

کلمات کلیدی

بازارهای برق؛ برنامه ریزی تصادفی؛ توان بادی؛ قیمت گذاری محلی

درسهای مرتبط

بازار برق

تعداد صفحات انگلیسی : 6 نشریه : ELSEVIER
سال انتشار : 2018 تعداد رفرنس مقاله : 10
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
الزویر
قیمت دانلود مقاله
108,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط نرم افزار گمز پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : Operations Research Letters (تحقیق در عملیات)
ترجمه: دارد (ترجمه 14 صفحه ای در قالب WORD و PDF) گزارشکار : دارد (این مقاله دارای یک فایل گزارشکار 14 صفحه ای به صورت فایل WORD و PDF مربوط به توضیحات شبیه سازی و توضیحات کدها به صورت خط به خط و خروجی های آن می باشد.) شبیه سازی : دارد (یک فایل شبیه سازی در نرم افزار گمز با فرمت .gms)

این مقاله در محیط نرم افزار گمز به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

پروژه گمز مکانیسم پرداخت در بازار برق

در پاسخ به فشار برای کاهش آلودگی های CO2 و افزایش نفوذ منابع تجدیدپذیر، بازارهای برق، حجم روزافزونی از انرژی الکتریکی را از منابع تجدیدپذیر مانند توربین های باد و پیل های خورشیدی، تامین می کنند. این فشار می تواند باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای «بهره بردار مستقل سیستم» (ISO) هنگام بهره برداری از مولدها، شود. این مشکلات به این علت بوجود می آیند که بسیاری از مولدهای حرارتی، انعطاف ناپذیر هستند و قبل از اینکه خروجی منابع تجدیدپذیر مشخص شود، تعهدات تولیدی آنها باید به آنها اطلاع رسانی شود. در بازارهایی با مقادیر زیاد تولید انعطاف پذیر، می توان برای مولدها یک نقطه تنظیم قبل از به مدار آوری فراهم کرد، قبل از اینکه خروجی منابع تجدیدپذیر مشخص شود. این نقطه تنظیم با این فرض تعیین می شود که منابع تجدیدپذیر، ظرفیت خروجی پیش بینی شده را تولید کنند. سپس ISO، مولدها را در شروع دوره معامله، دیسپاچ می کند تا به هدف کمینه سازی هزینه تولید به علاوه انحراف از نقطه تنظیم برسد و در نتیجه نوسانات بین ظرفیت خروجی پیش بینی شده و محقق شده منابع تجدیدپذیر را مدیریت کند. به این مکانیزم دیسپاچ (پخش توان)، مکانیزم سنتی می گوییم. این رویکرد می تواند در بیشینه سازی رفاه مصرف کننده، زیربهینه باشد. هزینه های پیش بینی شده اقدامات اصلاحی ناشی از مازادها یا کمبودها در مسئله تسویه بازار، قیمت گذاری نمی شوند، زیرا بهره بردار سیستم، عدم قطعیت را مورد ملاحظه قرار نمی دهد. بنابراین، دیسپاچ های بدست آمده از طریق مکانیزم سنتی ممکن است هزینه سوخت کم و هزینه تصحیح پیش بینی شده زیاد داشته باشد. با حجم کم نفوذ منابع تجدیدپذیر، هزینه عدم توانایی ملاحظه عدم قطعیت اندک است، زیرا مولدهای انعطاف پذیر را می توان با هزینه اندکی مجدداً دیسپاچ (پخش توان) کرد تا کمبودها برآورده شوند. با این حال، با افزایش نفوذ منابع تجدیدپذیر، هزینه اقدامات اصلاح کننده بسیار زیاد می شود. قیدها و محدودیت ها بر نیروگاه های انعطاف پذیر بدان معناست که نیروگاه های گران قیمت و انعطاف پذیر لازم است مجدداً دیسپاچ شوند تا کمبود زیاد در تولید برق بادی و خورشیدی، برآورده گردد. بنابراین، هنگامی که نفوذ منابع انرژی تجدیدپذیر زیاد باشد، یک مکانیزم دیسپاچ جدید لازم می شود.

این مقاله در محیط نرم افزار گمز ورژن 24.1 شبیه سازی شده و خروجی های آن نیز کاملا منطبق با نتایج مقاله می باشند. جزئیات مربوط به شبیه سازی نیز در گزارشکار ارائه شده است. در گزارشکار، کدنویسی ها به صورت خط به خط تشریح شده و خروجی ها نیز با نتایج مقاله، مقایسه شده اند.

تمام نتایج شبیه سازی در قالب چهار جدول به صورت زیر در بخش display نمایش داده می شوند:

پرداخت در بازار برق

این پروژه، چارچوبی برای بدست آوردن مکانیزم های پرداخت برای مولدهای برق گهگاهی، انعطاف پذیر و انعطاف ناپذیری که طبق جواب بهینه یک برنامه احتمالاتی که هزینه پیش بینی شده تولید بعلاوه انحراف را کمینه سازی می کند، فراهم می کند. مرحله اول متناظر است با یک تصمیم قبل از به مدار آوری واحد و مرحله دوم متناظر است با تولید بلادرنگ که با مقادیر مختلف یک متغیر تصادفی، تطبیق پیدا می کند. با گرفتن لاگرانژ و تجزیه به روش های مختلف، دو مکانیزم پرداخت با ویژگی های مختلف را مورد مطالعه قرار می دهیم.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله ساز و کار پرداخت در بازارهای برق با عرضه نامطمئن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.