دانلود شبیه سازی مقاله کنترل کننده iUPQC برای تنظیم ولتاژ شبکه به عنوان STATCOM

عنوان فارسی

یک کنترل کننده iUPQC بهبود یافته برای تنظیم ولتاژ شبکه به عنوان یک STATCOM

عنوان انگلیسی

An Improved iUPQC Controller to Provide Additional Grid-Voltage Regulation as a STATCOM

کلمات کلیدی

iUPQC؛ ریزشبکه؛ کیفیت توان؛ STATCOM؛ بهینه ساز یکپارچه کیفیت توان؛ UPQC

درسهای مرتبط

ادوات فکتس

تعداد صفحات انگلیسی : 8 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2013 تعداد رفرنس مقاله : 35
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
263,800تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Transactions on Industrial Electronics (مجله الکترونیک صنعتی)
ترجمه: دارد گزارشکار : دارد شبیه سازی : دارد (سیمولینک متلب)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

کنترل کننده iUPQC

قطعاً، ادوات الکترونیک قدرت پیشرفت های تکنولوژیکی خوبی به ارمغان آورده اند. با این حال، افزایش روز افزون بارهای هدایت شده الکترونیک-قدرت که به طور کلی در صنعت مورد استفاده قرار گرفته، مشکلات نامتعارفی را در امر کیفیت توان به ارمغان آورده اند. در مقابل، به طور کلی بارهای هدایت شده الکترونیک-قدرت برای اینکه وظایف خود را بخوبی انجام دهند به ولتاژ منبع تغذیه سینوسی نیاز دارند، این در حالیست که آنها بیشتر مسئول سطح جریان های هارمونیک غیر طبیعی در سیستم توزیع می باشند. در این سناریو، ادواتی در طول سال ها توسعه یافته اند که می توانند از این اشکالات بکاهند. برخی از راه حل ها شامل یک جبران کننده انعطاف پذیر، معروف به بهساز يکپارچه کيفيت توان (UPQC) و جبران ساز سنکرون استاتیکی (STATCOM) می باشند. مدار توان یک UPQC متشکل از ترکیبی از یک فیلتر فعال موازی و یک فیلتر فعال سری متصل به پیکربندی پشت به پشت می باشد. این ترکیب اجازه جبران همزمان جریان بار و ولتاژ تغذیه را می دهد، به طوری که جریان جبران شده از شبکه دریافت شده و ولتاژ تغذیه جبران شده به بار تحویل داده می شود و متعادل و سینوسی نگه داشته می شود.

در کنترل کننده بهبود یافته iUPQC ، جریان ها با مبدل سری ترکیب شده و بمنظور ارائه تنظیم ولتاژ لینکDC ، بواسطة میانگین توان فعال بار و قدرت فعال و همراه با یک توان راکتیو متوسط ​​برای تنظیم ولتاژ شبکه-باس، مشخص می شوند. به این ترتیب، این کنترل کننده بهبود یافته علاوه بر تمام ویژگی های جبران کیفیت قدرت UPQC یا iUPQC متعارف، از STATCOM موجود در باس شبکه نیز تقلید می کند. این ویژگی جدید باعث افزایش کاربردپذیری iUPQC می گردد و راه حل های جدیدی را برای سناریوهای بعدی ارائه می دهد که شامل شبکه های هوشمند و میکروشبکه ها از جمله سیستم های تولید نیروی توزیعی و ذخیره انرژی برای مقابله بهتر با تغییرپذیری ذاتی منابع تجدید پذیر از قبیل انرژی خورشیدی و بادی می باشد. علاوه بر این، کنترل کننده بهبود یافته iUPQC می تواند هزینه ها را توجیه کند و کاربردپذیری iUPQC در مسائل مربوط به کیفیت قدرت سیستم های حیاتی را در موقعیتی ارتقا بخشد که نه تنها به iUPQC یا STATCOM بلکه بطور همزمان به هر دو نیاز می باشد. تنظیم ولتاژ شبکه علیرغم افزودن یکی دیگر از ویژگی های جبران کیفیت توان، باعث کاهش قدرت گردش حلقه داخلی در داخل iUPQC می شود و این امر باعث ایجاد نرخ توان پایین تر در مبدل سری می گردد. نتایج تجربی اهدافiUPQC بهبود یافته را تأیید می کند. تنظیم ولتاژ شبکه بدون بار و همچنین در هنگام تامین بار سه فاز غیر خطی تحقق یافت. این نتایج عملکرد مطلوب تنظیم ولتاژ را در هر دو طرف iUPQC ، حتی در حین جبران جریان هارمونیک و عدم تعادل ولتاژ نشان داده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله کنترل کننده iUPQC برای تنظیم ولتاژ شبکه به عنوان STATCOM”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 13 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.