دانلود شبیه سازی مقاله بهبود کیفیت توان در سیستم توزیع ولتاژ پایین با DVR

عنوان فارسی

بهبود کیفیت توان در سیستم توزیع ولتاژ پایین با استفاده از بازیاب دینامیکی ولتاژ (DVR)

عنوان انگلیسی

Power quality improvement in low voltage distribution system using Dynamic Voltage Restorer (DVR)

کلمات کلیدی

بازیاب دینامیکی ولتاژ؛ کنترل کننده d-q-o؛ ازدیاد ولتاژ؛ سیستم توزیع؛ بار حساس

درسهای مرتبط

ادوات فکتس

تعداد صفحات انگلیسی : 6 نشریه : IEEE
سال انتشار : 2010 تعداد رفرنس مقاله : 15
فرمت مقاله انگلیسی : PDF نوع مقاله : ISI
قیمت دانلود مقاله
58,000تومان
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
آیا این مقاله برای بیس پایان نامه مناسب است؟ : بله آیا این مقاله برای ارائه کلاسی مناسب است؟ : بله (این محصول دارای پاورپوینت 19 اسلایدی برای ارائه کلاسی هست)
برنامه ای که در آن مقاله شبیه سازی شده است : این مقاله در محیط متلب پیاده سازی شده است نام مجله مقاله : IEEE Conference on Industrial Electronics and Applications (ICIEA) (کنفرانس الکترونیک صنعتی و کاربردها)
ترجمه: دارد (ترجمه 16 صفحه ای در قالب WORD و PDF) گزارشکار : دارد (14 صفحه) شبیه سازی : دارد (3 فایل شبیه سازی در محیط سیمولینک متلب با فرمت .slx)

این مقاله در محیط متلب به صورت کامل شبیه سازی شده و در صورت خرید و دانلود مقاله شما به راحتی قادر خواهید بود از برنامه مربوطه استفاده نمایید. در صورت بروز هر گونه مشکل در نحوه ی اجرای برنامه سایت سیگمالند به مدت 24 ساعت بعد از خرید محصول، پشتیبانی آن را تا اجرای کامل برعهده دارد.

توضیحات و مشاهده مقاله انگلیسی

بهبود کیفیت توان با DVR

اخیراً افزایش استفاده از بارهای حساس در تمامی صنایع، اغتشاشات متعددی همچون افت، افزایش ولتاژ، حالت‌های گذرا و عدم تعادل را در پی داشته است. این قبیل اغتشاشات منجر به خاموشی یا عملکرد ناصحیح می‌شوند، فلذا افت درآمد را در پی خواهند داشت. روش‌های متعددی برای جلوگیری از عملکرد نامطلوب تجهیزات ناشی از SWELL ولتاژ وجود دارند. یکی از رایج‌ترین روش‌ها، استفاده از DVR برای کاهش شرایط افزایش لحظه ای ولتاژ است. کنترل کننده ولتاژ سری، با اسم دیگری همچون بازیابی کننده دینامیک ولتاژ (DVR) نیز شناخته می‌شود. DVR ابزاری مهم برای کاهش اغتشاشات مربوط به مشکلات کیفیت توان، در شبکه توزیع محسوب می‌شود. DVR های موجود از یک اینورتر منبع ولتاژ (VSI)، ترانسفورماتور تزریق سری، یک روش فیلترینگ و یک ابزار ذخیره سازی تشکیل شده‌اند و احتمالاً به لینک DC متصل می‌شوند. افزایش/ کاهش ولتاژ بیشتر از سایر پدیده‌های مربوط به کیفیت توان رخ می‌دهند. این افزایش/ کاهش ها در زمره مهم‌ترین مشکلات کیفیت توان در سیستم توزیع برق قرار می‌گیرند. هدف اصلی این پروژه بررسی و معرفی یک پیکربندی جدید DVR، به منظور توسعه دستگاهی برای کاهش مازاد ولتاژ شبکه است.

همچنین در این پروژه تکنیک کنترل کننده DVR جدیدی برای جبران افزایش ولتاژها در سیستم توزیع ولتاژ پایین پیشنهاد شده است. کنترل کننده پیشنهادی، قدرت لازم برای کاهش مؤثر افزایش ولتاژ را دارا می‌باشد.

در این پروژه، یک روش جدید برای کنترل جبران ولتاژ پیشنهاد شده است. در این پروژه راجع به جنبه‌های مربوط به مشخصات و کنترل DVR به منظور کاهش اضافه ولتاژ در شبکه توزیع ولتاژ پایین بحث می‌شود. روش پیشنهادی قادر به حفاظت از تجهیزات مشتری در برابر اضافه ولتاژی بالقوه است. این توانایی بر مبنای چندین شبیه سازی و نتایج آزمایشگاهی به اثبات رسیده است. این نتایج مهر تاییدی بر استراتژی پیشنهادی برای تشخیص و کنترل DVR هستند. همچنین نتایج نشان داده که جبران DVR سریع است و می‌توان خطای منبع ولتاژ را با ترانسفورماتور تزریق جریان سری جبران کرد.

این شبیه سازی در محیط نرم افزار (MATLAB) انجام شده و در ادامه نیز تعدادی از شکل موج های خروجی آن قرار داده شده است:

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود شبیه سازی مقاله بهبود کیفیت توان در سیستم توزیع ولتاژ پایین با DVR”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.