شبیه سازی استفاده از پردازش سیگنالهای پیشرفته و یادگیری ماشین در شبکه های هوشمند

خلاصه:

روزی که شبکه های هوشمند وارد سیستم های قدرت شدند، شاید خیلی ها فکر میکردند انتهای تکنولوژی سیستم های قدرت با وجود این شبکه ها به پایان رسیده است. اما مسائلی نظیر big data و یادگیری ماشین انقلابی دیگر را در این شبکه ها ایجاد کرد. این پروژه یکی از مهمترین و بهترین پروژه ها جهت استفاده از یادگیری ماشین در شبکه های هوشمند است.

قیمت دانلود مقاله
24,000تومان
گزارشکار: ندارد شبیه سازی : ندارد
شرح موضوع

یادگیری ماشین در شبکه های هوشمند

کمتر کسی امروز پیدا می شود که مهندسی برق خوانده باشد و از استفاده یادگیری ماشین و big data در سیستم های قدرت غافل باشد. همانطور که میدانیم یکی از مهمترین علوم مهندسی برق جهت اپلای و ادامه تحصیل، یادگیری ماشین و استفاده آن در سیستم های قدرت است. به جرات می توان گفت 90 درصد دانشجویانی که روی این موضوع کار کرده اند، براحتی میتوانند از بهترین دانشگاه های دنیا پذیرش بگیرند.

این بهترین پروژه ای هست که به این موضوع پرداخته است. وجود شبکه های هوشمند و از طرف دیگر یادگیری ماشین، استفاده و ترکیب این دو را ضروری کرده است. این پروژه به بررسی استفاده از پردازش سیگنال پیشرفته و الگوریتم های یادگیری ماشین جهت ایجاد یک طبقه بندی قوی اختلالات کیفت توان در شبکه های هوشمند پرداخته است.

شما با این پروژه و با دیکد کردن آن (توضیحات هر سطر در مقابل نوشته شده است) میتوانید به راجتی از آن در پروژه های خود استفاده کنید.

یادگیری ماشین

شاید استفاده از این برای شما سخت باشد. اما در اینجا ما مقاله ای قرار میدهیم که شبیه سازی انجام شده بسیار نزدیک به این مقاله هست (دقت کنید شبیه سازی این مقاله نیست بلکه مشابه آن است)

[pdfviewer]https://sigmaland.ir/wp-content/uploads/2022/01/energies-13-02761.pdf[/pdfviewer]
دقت کنید که اگر به مقاله مسلط باشید و بتوانید کدهای شبیه سازی شده را دیکد کنید هر مقاله ای با عنوان استفاده از یادگیری ماشین در سیستم های قدرت را خواهید توانست به راحتی در متلب پیاده سازی کنید.

 


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شبیه سازی استفاده از پردازش سیگنالهای پیشرفته و یادگیری ماشین در شبکه های هوشمند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.