دانلود نمونه سوالات استخدامی دهیاری ها با پاسخنامه

عنوان

سوالات استخدامی دهیاری ها

سال تهیه : 1402 تعداد صفحه : 150
فرمت فایل : pdf نوع فایل : پی دی اف
کیفیت : طلایی مناسب : داوطلبان آزمون استخدامی

این مجموعه شامل نمونه سوالات استخدامی دهیاری ها با پاسخنامه به صورت فایل و فرمت pdf می باشد. در صورت وجود هر گونه مشکل لطفا با بخش پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.

نمونه سوالات استخدامی
قیمت دانلود
39,000تومان
توضیحات

دهیاری چیست و اختیارات دهیار:

دهیاری سازمانی مدنی و نیمه دولتی در کشور ایران است. که در مناطق روستایی وجود دارد و برای مدیریت و اجرای امور محلی استفاده می‌شود.

دهیاری ها معمولاً توسط یک دهیار یا یک شورای دهیاری که شامل چند عضو است، اداره می‌ شوند. دهیاران معمولاً از طریق انتخابات مستقیم توسط مردم منطقه انتخاب می‌ شوند و مدت زمان خدمت آن‌ ها معمولاً محدود است.

و عموماً مسئولیت‌ های محدودی در اجرای قوانین و تصمیم‌ گیری درباره مسائل محلی دارند. آن‌ ها معمولاً وظایفی مانند نظارت بر بخش‌ های مختلف زیربنایی، توزیع خدمات عمومی، حفظ نظم عمومی و تامین نیازهای محلی را برعهده دارند.

همچنین در برخی کشورها به عنوان سطح پایین‌ تر از شهرداری‌ ها و استانداری‌ ها قرار می‌ گیرند و در برخی کشورها به عنوان یک سطح جداگانه از حکومت محلی وجود دارند. همچنین، در برخی کشور ها می‌ توانند در تصمیم‌ گیری‌ های مربوط به بودجه محلی و تعیین مالیات‌ های محلی نقش داشته باشند.

دهیاری

دهیاری‌ ها در کشورهای مختلف نام‌ های متفاوتی دارند. به عنوان مثال، در ایران به عنوان سطح پایین‌ تر از شهرداری‌ ها و استانداری‌ ها وجود دارند و توسط یک دهیار یا شورا اداره می‌ شوند. در برخی کشورها مانند فرانسه، به عنوان سطح محلی از حکومت وجود دارند و توسط یک شورا اداره می‌ شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود نمونه سوالات استخدامی دهیاری ها با پاسخنامه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + نوزده =

آموزش برنامه نویسی

پشتیبانی

ارتباط با ما

  • شماره تماس : 09360147484
  • ایمیل : info@sigmaland.ir

نماد اعتماد الکترونیکی

لوگو طلایی

logo-samandehi
تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت سیگمالند محفوظ است.